En tiedä onko tästä asiasta jotain perimätietoa tai muuta, mistä olen jäänyt täysin paitsi, mutta 40 iässä on mielestäni suuri merkitys silmäryppyjen muodostumisella siinä miten nukkuu ja minkälaisella tyynyllä. Vinkkejä?
Nukkumisasento ja silmärypyt
4
1077
Vastaukset
- enpä tiedä
Tuota en ole koskaan kuullut että ryppyihin olis vaikutusta, olen 41v. Sen sijaan se oli tiedossa, että jos nukkuu vatsallaan niin saa silmäpussit :)
- että tärkeintä
on
1 nukkua riittämiin
2 nukkua sängyssä, ei nuokkua esim. baari-iltojen jälkimainingeissa nahkasohvan reunaa vasten / vielä pahempi: pytyn reunaa vasten
3 ei saa nukahtaa aurinkoon!
jos vähän vielä spekuloi, niin tyyny ei saisi pahemmin tuoksua - jos tuoksuu niin siinä on pesuaineiden jäämiä joista iho tykkää kyttyrää
silmillehän on erikseen näitä pehmeän tekstiilin kauneusnaamareita jotka peittää valon ja kai auttaa silmänympärysvoiteita imeytymäänkin?? Näitä mitä elokuvissa vaan (ja puolella silmällä katottuna myös BBn Sari) käyttävät- hyvän
silmälappujutun? Sais päivälläkin pidettyä silmät vaikka väkisin kiinni.
T:vuorotyöläinen - vuorotyöläinen
hyvän kirjoitti:
silmälappujutun? Sais päivälläkin pidettyä silmät vaikka väkisin kiinni.
T:vuorotyöläinenTaitaa nuo silmälaput olla enemmänkin juuri siihen käyttöön, että pystyy nukkumaan valoisassa. Täällä pohjolassa ihmiset on tottuneet nukkumaan vähän valoisammassakin kesäöiden takia, joten silmälappuja ei yleensä tarvita. Etelämpänä asuvat eivät osaa nukkua kuin pimeässä ja tarvitsevat silmälappuja. Itse pimennän makuuhuoneeni jotta saan nukuttua yövuoron jälkeen päivälläkin. Minulla riittää, että säleverhot on kiinni ja paksut tummat verhot vedettynä kiinni. Sillä saan päivälläkin makuuhuoneen sen verran hämäräksi että uni maittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723