olen tilaamassa ystäväni kanssa isoja (l-xxxl) kokoisia vaatteita netistä, uusia ja trendikkäitä. kiinnostaako ihmisiä ostaa tuommoisia jos vaikka myyntiin laittaisin väärän kokoiset tai vasiten tilaisi isompia eriä? onko tällä palstalla kiinnostuneita? ja minkälaisista vaatteista? itse ajattelen että isokin saa pukeutua trendikkäästi ja näyttävästi ilman että pitää olla kauluspaita ja löysät farkut peittona. mitä mieltä olette? mahd. paljon vastauksia kiitos :)
KIINNOSTAAKO ISOT
15
1885
Vastaukset
- emma64
Minkätyyppisiä ja -hintaisia jne?
- minä vain...
eli hienoja toppeja, mekkoja ja p.hihaisia paitoja. hinnat olisivat jotain 15-25e väliltä. uusia siis, tiedän et suomesta vaikea löytää trendikkäitä ja edullisia (alle 50e), paitsi seppälästä ym..
- mua kiinnostaa
minä vain... kirjoitti:
eli hienoja toppeja, mekkoja ja p.hihaisia paitoja. hinnat olisivat jotain 15-25e väliltä. uusia siis, tiedän et suomesta vaikea löytää trendikkäitä ja edullisia (alle 50e), paitsi seppälästä ym..
voitko laittaa nettiosoitteen niin vois katsoa ja kertoa onko mallisto sellainen että kiinostais ostaa ylimääräiset?
- tietoa lissää
mua kiinnostaa kirjoitti:
voitko laittaa nettiosoitteen niin vois katsoa ja kertoa onko mallisto sellainen että kiinostais ostaa ylimääräiset?
http://stores.ebay.com/Brickhouse-Boutique_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ0QQftidZ2QQtZkm
ja
http://stores.ebay.com/Shop-Hollywood-Diva-Online
tarkoituksena olisi ostaa vain läjä oikeian kokosia (laittaa tarjoukset huutoihin) ja sitten katsoa paljonko vaatteista saa lopulta. ettei tule kalliiksi kuiten.. jos on kiinnostuneita ostajia niin ilmoittakaa kokonne ja sähköposti ja minkätyylisiä (tai suoraan joku malli) niin katson jos saa samaan pakettiin :) noihin tulee siis postikulut lisäksi, mitkä on melko reilusti siksi halvimpia vain ostetaa. - MadderMaxiina
tietoa lissää kirjoitti:
http://stores.ebay.com/Brickhouse-Boutique_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ0QQftidZ2QQtZkm
ja
http://stores.ebay.com/Shop-Hollywood-Diva-Online
tarkoituksena olisi ostaa vain läjä oikeian kokosia (laittaa tarjoukset huutoihin) ja sitten katsoa paljonko vaatteista saa lopulta. ettei tule kalliiksi kuiten.. jos on kiinnostuneita ostajia niin ilmoittakaa kokonne ja sähköposti ja minkätyylisiä (tai suoraan joku malli) niin katson jos saa samaan pakettiin :) noihin tulee siis postikulut lisäksi, mitkä on melko reilusti siksi halvimpia vain ostetaa.Noihin hintoihin postikulut, tullit ja verot?
- tuolta....
MadderMaxiina kirjoitti:
Noihin hintoihin postikulut, tullit ja verot?
hollywood divasta, hintaa vaatteelle kaikkien kulujen jälkeen tuli about 20e kpl. suht edullinen jos vertaa kaupan tuotteisiin kun on hienoja (ainaki ne mitä ostin!)
- CdAf
tuolta.... kirjoitti:
hollywood divasta, hintaa vaatteelle kaikkien kulujen jälkeen tuli about 20e kpl. suht edullinen jos vertaa kaupan tuotteisiin kun on hienoja (ainaki ne mitä ostin!)
tulee käsittääkseni vasta kun ostos postimaksuineen on yli 30 €...
MadderMaxiina kirjoitti:
Noihin hintoihin postikulut, tullit ja verot?
ensin lisätään postimaksut, sitten tullit( muistaakseni 12p rossan luokkaa vaatteiden kohdalla) ja nämä kaikki lasketaan yhteen. Päälle lätkästään sitten vielä alv....
Toki voi aina toivoa, että tulee huomaamatta tullin läpi.- ymmärsinkö oikein?
CdAf kirjoitti:
tulee käsittääkseni vasta kun ostos postimaksuineen on yli 30 €...
Eli jos tilataan iso läjä vaatteita kimpassa, hinta yhteensä on reilusti yli tuon 30 e ja siinä tapauksessa kaikki maksavat tullia, veroa ja postikuluja huomattavat summat?
ymmärsinkö oikein? kirjoitti:
Eli jos tilataan iso läjä vaatteita kimpassa, hinta yhteensä on reilusti yli tuon 30 e ja siinä tapauksessa kaikki maksavat tullia, veroa ja postikuluja huomattavat summat?
Vai mitä alkuperäinen kirjoittaja on mieltä?
- sieltä löytyy melko halvalla
AlmaDeCassi kirjoitti:
Vai mitä alkuperäinen kirjoittaja on mieltä?
tuossa alempana on kaksi vaatetta kyseisestä liikkeesä, väärän kokoisena myyn pois ekalle ostajalle :)
- Mukaan tilaamaan
En oikein taida ainakaan ulkomailta tilauksia, ja mielelläni tilaisin kimpassa jos tosiaan vaan saisi nähdä mitä löytyy!
S.postia voi laittaa vaikkapa osoitteeseen [email protected] :)- kirjoittaja.....
ketä kiinnostaisi tämmöiset vaatteet? tilasin viimeksi mutta liian pieniä käyttäjälle. ei tämä nuo nyt niitä isokokoisimpia ole mut jos jollaki kiinnostaa niin lähtee todella halvalla pois kun ei ole käyttöä.. eli tuo pinkki 10e ja ruusukuvioinen 8e. postarit alle 2e. pinkki on L-XL kokoa http://riemun.huuto.net/auctionimages/b/8a/44346a229ab97ea1a6c78cba0552e-orig.jpg
ja toinen on L kokoa.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/1/32/11f000cf4f3eb402499526bb61169-orig.jpg
jos kiinnostaa niin ekalle menee kun vain tyhjän panttina nyt :)
- nappi312
noissa linkeissä oli kyllä nättejä vaatteita,varsinkin puseroita *oih* :)
ittellä vaan ei riitä rohkeus tilata esim. jenkkilästä..... - habba
kiinnostaa kovasti,suomalais koot on meikäläisellä 58/60.
Riippuu hinnoista ja se että minä pidän mielummin hameita ja puseroita,eli kiva olisi tietää ja jos suinkin niin nähdä myös mitä on tarjolla ette ns."sikaa säkissä osteta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1321819- 951392
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008