Onko ketään muuta ketä ahdistaa tää nykyinen kenkämuoti? Musta kaikki bootsit on kamalia ja enkä pidä pyöreäkärkisistä kenkistä.
KAAMEA KENKÄMUOTI
8
1799
Vastaukset
- yksi...
Kyllä. Tuskaa. Kaikkein pahinta mielestäni ovat korot, jotka näyttävät ylösalaisin käännetyiltä pyramideilta. Toiseksi pahinta suippokärjet ja nelikulmaiset nokat yli 37-numeroisissa kengissä a la Leningrad Cowboys.
- ............
samaa mimeltä ainakin bootseista!!Epänaisellisempia kenkiä saa hakea:)!!Pyöreäkärkisiä kenkiä on mun mielestä myös kauniita...mutta myös kaameita.Makuasia...
- Kettukarkki
niinkuin aina mut pyöreäkärkiset kengät on paitsi mukavia niin ainaski paremman näköisiä kuin ne edellisvuosien piikkikärkiset hirvitykset.
- iinapo
Mun mielestä kyllä esim. teräväkärkiset saappaat tai korkokengät ovat paremman näköiset ja tyylikkäämät kuin pyöreäkärkiset.
- sepä se...
iinapo kirjoitti:
Mun mielestä kyllä esim. teräväkärkiset saappaat tai korkokengät ovat paremman näköiset ja tyylikkäämät kuin pyöreäkärkiset.
Mä tunnun aina haluavan juuri sitä, mitä kaupoissa EI ole. Mutta piikkikärkisiä kenkiä en ole halunnut ikinä enkä jalkaani laittanut. Sovittanut kyllä, mutta riisunutkin nopeasti. Piikkikärkiset kengät ovat minun mielestäni kamalimmat, etenkin itselläni, koska olen lyhyt ja hento mutta kengänkoko silti "iso" 38. Eivät ne kyllä muillakaan kauniilta näytä.
Olen käyttänyt koko loppukesän ja alkusyksyn löytääkseni kauniit saappaat... joissa ei olisi kovin tukevaa korkoa, ei piikkikärkiä eikä olisi sellaiset muodikkaat lahkeiden päällä pidettävät ryppyvartiset. nyt taisi löytyä Bianco Footwearista sopivat, vielä kun löytyisi tarvittava määrä käteistä ;)
Kiilakorko on myös rumaa katseltavaa, etenkin itselläni, kun on rimppakintut ja kapeat nilkat ja kuitenkin normaali kengännumero. Kiilakoroissa näytän kuin jalkani olisivat valettu betonimöhkäleisiin. Hento ruumiinrakenne vaatii keveät korot, vaikka olisivat korkeatkin. - vaikea tapaus
sepä se... kirjoitti:
Mä tunnun aina haluavan juuri sitä, mitä kaupoissa EI ole. Mutta piikkikärkisiä kenkiä en ole halunnut ikinä enkä jalkaani laittanut. Sovittanut kyllä, mutta riisunutkin nopeasti. Piikkikärkiset kengät ovat minun mielestäni kamalimmat, etenkin itselläni, koska olen lyhyt ja hento mutta kengänkoko silti "iso" 38. Eivät ne kyllä muillakaan kauniilta näytä.
Olen käyttänyt koko loppukesän ja alkusyksyn löytääkseni kauniit saappaat... joissa ei olisi kovin tukevaa korkoa, ei piikkikärkiä eikä olisi sellaiset muodikkaat lahkeiden päällä pidettävät ryppyvartiset. nyt taisi löytyä Bianco Footwearista sopivat, vielä kun löytyisi tarvittava määrä käteistä ;)
Kiilakorko on myös rumaa katseltavaa, etenkin itselläni, kun on rimppakintut ja kapeat nilkat ja kuitenkin normaali kengännumero. Kiilakoroissa näytän kuin jalkani olisivat valettu betonimöhkäleisiin. Hento ruumiinrakenne vaatii keveät korot, vaikka olisivat korkeatkin.oon ravannu kaikki vastaantulevat kenkäkaupat ja markettienkin kenkäosastot, mutta tällä hetkellä vallalla olevat jutut on hirveitä. tartteis talvikengät, mutta mielellään sellaset, joita kehtaa käyttääkin.....
- ooik
vaikea tapaus kirjoitti:
oon ravannu kaikki vastaantulevat kenkäkaupat ja markettienkin kenkäosastot, mutta tällä hetkellä vallalla olevat jutut on hirveitä. tartteis talvikengät, mutta mielellään sellaset, joita kehtaa käyttääkin.....
Ja yleensä postimyynnissäkin saattaa olla kauniita kenkiä,mutta nyt tilanne on aivan toivoton. Kamalia kenkiä paikat pullollaan. Totisesti toivon että tämä "trendi" katoaisi pian.
- palikka
ooik kirjoitti:
Ja yleensä postimyynnissäkin saattaa olla kauniita kenkiä,mutta nyt tilanne on aivan toivoton. Kamalia kenkiä paikat pullollaan. Totisesti toivon että tämä "trendi" katoaisi pian.
ei kukaan kenkiä löydäkkään jos mikään ei kelpaa :D ei rypyt,ei kiilakorot,ei suippokärjet,ei pyöreet kärjet, ei neliönmalliset kärjet eikä bootsit.. miettikääpäs sit minkä muotoset ne ois? :DD semmoset rumat ja mauttomat laatikot. :D mielipide on mielipide,mut en ymmärrä siltikään miks valittaa jos ei mistään tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713