Elikäs: Olen lähdössä perjantaina tallinnaan ja ajattelin kysäistä, että tiedättekös mitään hyviä goottivaateliikkeitä Tallinnasta tai jotain muuta missä kannattaisi käydä??
Googlesta en saanut selville oikein mitään, joten toivon että teistä on hieman enemmän apua =D
Tallinnan goottiliikkeet
Broken-Umbrella
3
623
Vastaukset
- gftnhj
Dekadentz-kauppa, Hesassa. Se nyt ei oo varsinaisesti Tallinnassa ja se lopetettiin jo about 10 vuotta sitten.
- kesä sika
sori mä en tiedä vaikka olen käyny tallinassa :(
mutta hesassa on hyviä tiedät jo varmaan - Mortuum
Anteeksi, gftnhj, mutta oletko idiootti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741