Ei ihme, että sähköyhtiöt tekevät huipputulosta kalliilla sähkönhinnalla ja vielä "arviolaskuttavat" asiakkaitaan mielivaltaisesti.
Kuka tahansa rikastuisi jos voisi "arviolaskuttaa" 10 € ylöspäin yli miljoonaa asiakasta ja siirtää nuo rahat lepäämään oman firmansa pankkitilille muutamaksi kuukaudeksi korkoa saamaan ja seuraavasta laskusta sitten vähennetään tuo "liikaa maksettu osuus pois".
Kuinka kauan tällaisen "arviolaskutuksen" annetaan jatkua? Mikä muu firma "arviolaskuttaa" teitä, kuten sähköyhtiöt tekevät?
Sähkön
arviolaskutus ?
2
304
Vastaukset
Jos arviolaskusi on liian suuri, ota yhteyttä sähköyhtiöön ja pyydä heitä korjaamaan sitä. Minulla arviolaskut ovat olleet aina liian pieniä (on tullut hankittua uusia sähkölaitteita), joten tulee iso tasauslasku kerran vuodessa.
- arvioitsija
muuta vuosiarviosi vaikka 100 kWh/v ja maksa sitten lukemalaskulla se erotus. Moni yhtiö tarjoaa sitäpaitsi mittarin itselukumahdollisuutta jolloin saat laskun oikean kulutuksen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 301602
- 261496
- 291361
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161296