Haetaan R'n'B/Soul laulajaa. Miestä tai naista, tyttöä tai poikaa. Itse olen tälläinen musiikin opiskelija / harrastelija, ja omistan myös pienen kotistudion jossa voi nauhotella ja työstää ihan edustavankin tasoista musiikkia. Jos laulaminen, R'n'B ja hyvä meininki kiinnostaa ja asennetta löytyy tehä hyvää musiikkia ihan tosissaan, ota yhteyttä! Kappaleet tuotetaan yhteisvoimin laulajalle sopiviksi. Kokemusta kannattaa musiikin puolelta edes jonkun verran olla takana, joko laulamista tai soittamista, aivan tyhjiltä ei kannata mukaan lähteä.
Kuuntele pari näytepätkää osoitteesta: www.myspace.com/projektix
Ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected]
Haetaan R'n'B/Soul laulajaa!
4
1465
Vastaukset
- Baby Jane
Hei! Täs olisi tällanen 22-vuotias tytsy Riihimäeltä. Ootko jo löytänyt laulajan biiseillesi? Etsin itsekin tuottajaa/bändiä, sillä kaipaan kipeästi laulamaan. Olen opiskellut hieman musiikkia ja ollut mukana erilaisissa laulukilpailuissa. Lauluääneni on pehmeä ja voimakas. Laulan pääasiassa poppia, Rockia ja r&b:tä. Mistä päin asut/toimit?
- izeco_u19882hotmail.
morjens! Täs olisi tällanen 21-vuotias mies Tampereelta, joka Etsii tuottajaa/bändiä, sillä kaipaan kipeästi laulamaan. Olen pienestä pitäin laulanut.. elikkäs kokemuksia löytyy.. Lauluääneni on pehmeä, voimakas . Laulan poppia ja r&b:tä. Mistä päin asut/toimit?
- m.j1
Oon 11 vuotias tyttö Tampereelta. Sain viimelaulukokeesta 10-. Mun ääntä on kehuttu tosi paljon ja laulan kaikkialla mis on mahollista. Oon harrastanu yli vuoden kuoroo ja musiikkikerhoo. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä s-postiini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831678- 411299
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202956Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71928- 53882
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20850- 34804
- 37789