Mikä silmänympärysvoide on mielestänne paras? Minulla on tummat silmänaluset, ja haluaisin niihin hieman kohennusta. Tuo Nivean Eye relief Q10 ei ainakaan auta yhtään....ja siis ei niinyhtään !!
Autaako mikään edes vähän?? ...ja jos mikä...hinnasta viis ??
Silmänympärysvoiteet?? TAAS
5
1209
Vastaukset
- pysyvää
siitä huolimatta, että voiteita markkinoidaan rankasti. Jos silmänaluset ovat mustat ja pöhöttyneet juhlimisen tms. vuoksi, apua voi löytyä jääpussista ja voiteesta, mutta esim. perittyyn pandamaisuuteen ei ole muuta apua kuin taitava (= harjoituksen mukanaan tuoma) peitevärin käyttö. Minä olen harjoitellut sitä jo 20 vuotta. :(
- fefeseefe
eikös tummissa silmänalusissa ole tavallaan jotain salamyhkästä tyyliä :) itellä on aina tummat silmänaluset en oo ees yrittäny päästä niistä eroon käytän kyllä muita ihonhoitotuotteita koska en halua olla punottava finnirasvakiiltonaama :S
eri asia jos haluaa näyttää joka päivä naantalin auringolta- riittävästä
yöunesta : )
- pliiz...
En oo alkuperänen kysyjä, mutta saiskos niitä voidebrändejä/kokemuksia/suosituksia tähän listattua?
Onhan noi muutkin jutut kiinnostavia, mutta ei paljon auta parhaan voiteen valinnassa...- miehet voi
käyttää naisille suunnattuja silmänympärysvoiteita, jotka todistettavasti toimii.
Tai jopa valokynää?
Ei kai siinä niin paljon ole eroa, etteikö voisi käyttää samoja kikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675940Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344284Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021966- 631465
- 521169
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49846Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39755