Editoin kotifilmejä ja pitäisi saada lasten virpomisreissulle taustamusiikkia... Olisi kiva laittaa joku lastenlaulu, jossa laulettaisiin esim. noidista, tietäiskö kukaan aiheeseen sopivaa kivaa laulua? Tai edes jotain pääsiäiseen liittyvää joka kävisi taustalle...?
Itselleni ei tule mieleen kuin "Lensi maahan enkeli", mutta se ei oikein sovi virpomisen taustalle...
Noita-aiheinen
5
8595
Vastaukset
- kirjastosta
cd pääsisäisnoidan keitokset.
- panda**
Aika monta noitaa on reipas ja kiva laulu. Kertoo virpomisesta. Se löytyy ainakin Musiikin aika-sarjan 3-4 -luokan kirjasta.
- :0)
Hämärästi tulee mieleen joku noitajuttu(?) koulusta. Siinä oli joku tällainen kohta: Hattada hattada, kadotti kadotti, tedeve tedeve, kudupkii.. Liittyi muistaakseni johonkin lauluun ja oli siinä noidan loitsu.
- ...
Aika monta noitaa
hiipii aivan hiljaa
makeispussit heiluen.
Aika monta noitaa
hiipii aivan hiljaa
luokse ovikellojen.
Koska ovi aukeaa?
Koska jonkun nähdä saan?
Koska yhtä aikaa huudetaan:
"Päästäänkö me virpomaan?" - ajelulla
Nimeä en muista, mutta kappale menee näin:
Noita matkustaa
pitkin maailmaa.
Kahvipannu nokinen,
kissa ihan totinen,
aina saavat mukaan tulla,
kun on noita ajelulla.
Pitkin maailmaa,
pitkin maailmaa.
Löytyy varmasti vanhemmista lastenlaulukirjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639