Olen ollut samassa työpaikassa kohta 1,5 vuotta ja olen päässyt tavoitteisiin. Pomojen silmissä olen varmasti hyvä ja reilu työntekijä.
Nyt haetaan uutta tiiminvetäjää ja paikkaa hakee varmasti sellaiset, jotka ovat parempia kavereita pomojen kanssa kuin minä itse. Työansiot meikäläisellä paremmat, samoin koulutus.
Miten pystyn tekemään ns. vaikutuksen tässä tilanteessa? Silläkin on varmaan merkitystä, miten on ryhmässä ollut tykätty muiden silmissä.
Lopullisen valinnan tekee henkilö, joka on eri paikkakunnalla. Nykyiset pomot varmastikin suosittelevat jotakuta .
Kannattaako hakemus laittaa heti vai odotella?
Entä kannattaako käydä kyselemässä "vähäpätöisempiä" asioita liittyen avoinna olevaan paikkaan pomoilta? Antaako hyvän kuvan?
Miten saada ylennys
4
1330
Vastaukset 4
- kehtaatkin
...saisi edes töitä missä näyttää kykynsä
- xvvfv
seinäjoen ruukilla näköjään saa ylennyksiä kun lipaisee työnjohtajan persereikää!
- läpinäkyvä
Jos pomot on järkeviä ne koittaa suositella parasta. Jos et ole eteläpohjanmaalta paras on paras eikä se lähin sukulainen. En muuten ole enkä tiedä kuka on tuo joka kirjoitti seinäjoen ruukista, mutta tiedän eteläpohjalaisuuden. Jos pomot ovat eteläpohjalaisia tai muuten idiootteja niin se on mahdoton tietää onko mitään tehtävissä. Vittu kun näitä eteläpohjalaisia ei saatu navetan taaksie vaan kalevankankaalla kävi miten kävi talvella 18...
- Elli321
Jos hakuaika on alkanut niin tietysti laitat hakemuksen heti.
"Vähäpätöisempi" voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita, mutta jos kysyt tyhmiä niin et anna pätevää kuvaa itsestäsi. Kysy jotain "fiksua" ja olennaista niin annat itsestäsi pätevän ja kiinnostuneen kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161487
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419