Onko olemassa miehiä ketä kiihottaa XL-kokoinen Nainen?? Voiko runsasmuotoinen nainen olla seksikäs miehen silmissä?? Aina vaan puhutaan hoikista ja suht norm vartaloisista naisista. Olisi mukavaa kuulla miesten kommentteja.Itse en ole kukkakeppi, muotoja löytyy (ja vielä ihan oikeista paikoista ;)) ja kyllä isompi kokoinenkin nainen osaa pukeutua tyylikkäästi/seksikkäästi. Vai olenko väärässä?
onko XL-kokoinen nainen seksikäs?
52
5330
Vastaukset
- parempi kuin
tikkupuikko vartaloiset aikuiset lautanaiset.
- Pulleat purjeet
Eli sun mielestä XL-naiset voivat myös käyttää tyköistuvia AVOkaulaisia tiukkoja paitoja??
Seksikkyyden saa vapaasti näyttää? - maulla
Pulleat purjeet kirjoitti:
Eli sun mielestä XL-naiset voivat myös käyttää tyköistuvia AVOkaulaisia tiukkoja paitoja??
Seksikkyyden saa vapaasti näyttää?kyllä.
- MMies
Siis uudestaan: sillä koolla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, mitä on siellä pinnan alla. Kyllä: isokokoinen Itsetuntoinen Nainen on seksikkäämpi ja viehättävämpi kuin pieni laiha ruikku, joka menee seiniä pitkin.
- Totuus on tämä
Kun kerran kysyt, niin rehellinen vastaus: ei ole.
Jokunen läskifetissin omaava mies varmasti löytyy, mutta suurinta osaa ei kiinnosta.
Ei kiinnosta naisiakaan ihrainen mies, joten ihan tasoissa ollaan.
Mutta asian hyvä puoli: läskistä pääsee eroon. Ei tarvitse kuin syödä terveellisesti ja liikkua riittävästi. Kokemusta on. Itse olin aikoinaan melko tukevassa kunnossa. Laihdutin asiallisiin mittoihin, ja kyllä naiset sen jälkeen suhtautuivat ihan eri tavalla. Mikä on täysin ymmärrettävää.- tarkoita
sitä ett jos on kokoa xl, ett on läski. Nykyään vaatteet on tehty nii pienikokoisille, ett isorintainen nainen joutuu käytämään kokoa xl, jottei paita näyttäisi napapaidalle... ja isoluinen ihminen on luonnollisestikin isokokoisempi kuin pieniluinen, eikä siihen tarvita läskiä...
- 162/53
tarkoita kirjoitti:
sitä ett jos on kokoa xl, ett on läski. Nykyään vaatteet on tehty nii pienikokoisille, ett isorintainen nainen joutuu käytämään kokoa xl, jottei paita näyttäisi napapaidalle... ja isoluinen ihminen on luonnollisestikin isokokoisempi kuin pieniluinen, eikä siihen tarvita läskiä...
Se varmaan riippuu pituudesta, luuston rakenteesta jne. Kuntosalilla ja jumpassa näkee joskus sellaisia naisia, jotka ovat ns. isoja, eli pitkiä, rotevia, ja vaan jotenkin isompia, mutta kiinteitä, eli ei paljon rasvaa. Itse taas mahdun kokoon 36, joissain 34 eli pieniin kokoihin. Kuitenkin tunnen ajoittain itseni tosi pulskaksi koska minulla on iso maha ja korkeahko rasvaprosentti. Eli kaikki on suhteellista :)
- karu totuus
XL-kokoisesta naisesta on seksikkyys kaukana.
- Pulleat purjeet
Nyt ei ole kyse XXXL- tai XXXXXXXL-kokoisesta naisesta. Lähinnä tarkoitin pientä pyöreyttä mutta kuitenkin sellaista ettei voi sanoa olevansa hoikka tai norm kokoinen.Eli pieni pilke silmäkulmassa ei merkkaa mitään?
- Näin se on
Nyt ei ole kyse XXXL- tai XXXXXXXL-kokoisesta naisesta. Lähinnä tarkoitin pientä pyöreyttä mutta kuitenkin sellaista ettei voi sanoa olevansa hoikka tai norm kokoinen.Eli pieni pilke silmäkulmassa ei merkkaa mitään?
Koska joudut kysymäään netissä miesten mielipiteitä, olet epävarma etkä oikeasti pidä laardeistasi itsekään. Miksi miesten pitäisi?
- DorkaM
ns. pelastusrenkaat eivät ole kovin seksikkäitä, mutta tasaisesti jakautunut pyöreys voi hyvinkin olla.
- laihassa?
vain tyhjää kädet hamuaa..
- ja uhkeus
pukee naista ja tekee hänestä todella seksikkään JES!
- onko
muodot kohillaan, eli jos se pyöreys on suurummaksi osaksi vyötäröllä, on siitä seksikkyys kaukana. Muistakaa että seksikkyys ei ole pelkkää ihraa tai sen puutetta.
- tottakai tarkoitin
onko kirjoitti:
muodot kohillaan, eli jos se pyöreys on suurummaksi osaksi vyötäröllä, on siitä seksikkyys kaukana. Muistakaa että seksikkyys ei ole pelkkää ihraa tai sen puutetta.
että muodot on kohillaan >> kuin tyhmä oletkaan???????
- Pulleat purjeet
Niin kyllä suurin osa naisistakin on sitä mieltä että ennemmin vähän pyöreä mies kuin liian laiha. Tarkoitan luiseva.Kokonaisuus ratkaisee. Vaikka olis pikku pyöreä mies mutta hyvä hurtti huumori mielessä ja pilke silmässä, niin JES!! ;)
- 162/53
Niin kyllä suurin osa naisistakin on sitä mieltä että ennemmin vähän pyöreä mies kuin liian laiha. Tarkoitan luiseva.Kokonaisuus ratkaisee. Vaikka olis pikku pyöreä mies mutta hyvä hurtti huumori mielessä ja pilke silmässä, niin JES!! ;)
Musta on aivan ihanaa jos miehellä on vähän mahaa ;). Se vaan on jotenkin kiihottavaa, kun ei oo ihan laiha. Siis silleen, että kuntoilee kuitenkin, muttei mikään himotreenaaja, vaan huomaa että elämästä nauttiminen maistuu.. Se johtaa sellaisiin johtopäätöksiin, että muukin nauttiminen maistuu ja sekös vasta saa tämän naisen sekaisin ;).
- Pulleat purjeet
162/53 kirjoitti:
Musta on aivan ihanaa jos miehellä on vähän mahaa ;). Se vaan on jotenkin kiihottavaa, kun ei oo ihan laiha. Siis silleen, että kuntoilee kuitenkin, muttei mikään himotreenaaja, vaan huomaa että elämästä nauttiminen maistuu.. Se johtaa sellaisiin johtopäätöksiin, että muukin nauttiminen maistuu ja sekös vasta saa tämän naisen sekaisin ;).
Olen täysin samaa mieltä asiasta!!!
- sulo_vilen
Lienee makuasia, mutta tässä esimerkki josta jokainen voi muodostaa oman mielilpiteensä: http://www.big-gals.com.au/modeldetails.asp?View=&q=&Sub=&val=&ModelID=146
- taitaa>>>>>...
menetellä..muuten ruma ja aivan tavallinen laatikko naama.
- sulo_vilen
taitaa>>>>>... kirjoitti:
menetellä..muuten ruma ja aivan tavallinen laatikko naama.
Jos kerran niin sanot...
- hartsa85
Saankos kysyä miten tuo kuvan nainen liittyy tähän keskusteluun? Täällä puhuttiin pyöreistä naisista, ei normaalivartaloisista. Vai onko hän jonkun mielestä pyöreä sitten?
- sulo_vilen
hartsa85 kirjoitti:
Saankos kysyä miten tuo kuvan nainen liittyy tähän keskusteluun? Täällä puhuttiin pyöreistä naisista, ei normaalivartaloisista. Vai onko hän jonkun mielestä pyöreä sitten?
Liittyypä hyvinkin, sillä kuvan nainen on XL-kokoinen jos puhutaan vaatekoosta. Onko hän sitten pyöreä, ei minusta vaan pikemminkin hoikka.
- heebo
sulo_vilen kirjoitti:
Liittyypä hyvinkin, sillä kuvan nainen on XL-kokoinen jos puhutaan vaatekoosta. Onko hän sitten pyöreä, ei minusta vaan pikemminkin hoikka.
Ei kyllä uskoisi, mutta kaipa se niin on. Normaalivartaloiselta hän kyllä näyttää. Ehkä pyöreä nainen voisi olla suunnilleen ihannepaino 10kg. Tietenkin sekin riippuu ihmisestä ja ruumiinrankenteesta, mutta itse ainakin pitäisin esim. 160cm pitkää ja 70kg naista pyöreänä. Tiedä sitten, jos tuota kuvan naista miehet yleisesti pyöreänä pitävät...
- sulo_vilen
heebo kirjoitti:
Ei kyllä uskoisi, mutta kaipa se niin on. Normaalivartaloiselta hän kyllä näyttää. Ehkä pyöreä nainen voisi olla suunnilleen ihannepaino 10kg. Tietenkin sekin riippuu ihmisestä ja ruumiinrankenteesta, mutta itse ainakin pitäisin esim. 160cm pitkää ja 70kg naista pyöreänä. Tiedä sitten, jos tuota kuvan naista miehet yleisesti pyöreänä pitävät...
Niin se vaan on, vaikka se hullulta tuntuukin. Kyseisellä sivulla i) hänen mitoiksi ilmoitetaan 112-92-117, joita kun vertaa vaatekokotaulukkoon ii) on hänen vaatekokonsa 48 tai XXL (= 46-48).
i) http://www.big-gals.com.au/modeldetails.asp?View=&q=&Sub=&val=&ModelID=146
ii) http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/HelpView?infoLevelId=1&infoCatId=7&catalogId=1444&storeId=1444 - Iiris79
sulo_vilen kirjoitti:
Niin se vaan on, vaikka se hullulta tuntuukin. Kyseisellä sivulla i) hänen mitoiksi ilmoitetaan 112-92-117, joita kun vertaa vaatekokotaulukkoon ii) on hänen vaatekokonsa 48 tai XXL (= 46-48).
i) http://www.big-gals.com.au/modeldetails.asp?View=&q=&Sub=&val=&ModelID=146
ii) http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/HelpView?infoLevelId=1&infoCatId=7&catalogId=1444&storeId=1444Hitto tämähän on mielenkiintoista :) sillä olen aina pitänyt itteeni XL kokoisena, lihavana pullana. Omat mitat on nyt 95-77-109...joten enhän mä ton tytön rinnalla ole sitten niin plösö. jos noi mitat nyt sitten pitää paikkansa. mulle on ehdotettu kerran xl-malli kuvauksia, kasvot on kauniit/söpöt ja hiukset pitkät tummat ja kauniit..vaikka itsesanonkin... romisi itsetuntoa nyt taas oikein kunnolla ja huomenna alkaa taas dieetti ;)
- sulo_vilen
Iiris79 kirjoitti:
Hitto tämähän on mielenkiintoista :) sillä olen aina pitänyt itteeni XL kokoisena, lihavana pullana. Omat mitat on nyt 95-77-109...joten enhän mä ton tytön rinnalla ole sitten niin plösö. jos noi mitat nyt sitten pitää paikkansa. mulle on ehdotettu kerran xl-malli kuvauksia, kasvot on kauniit/söpöt ja hiukset pitkät tummat ja kauniit..vaikka itsesanonkin... romisi itsetuntoa nyt taas oikein kunnolla ja huomenna alkaa taas dieetti ;)
Tiedä sitten pitääkö ne mitat paikkansa, kun en ole mikään naisten mittojen asiantuntija, mutta miehen silmään hän on oiken mukavan näköinen. ;) Sanonpahan vielä ettet sä mikää pulla ole noilla mitoilla. Siinäs kuulit, ni! :P
- uhkea hoikka
Kyllähän muodokas nainen on aina parempi kuin nainen ilman muotoja. Mutta mitä muodoilla tarkoitetaan?
Itse olen hyvinkin rintava mutta kuitenkin sporttisessa kunnossa ja mahdun M-koon vaatteisiin vaikka rintavarustus huiteleekin D-E -lukemissa.
Eli se, mihin rasva on kerääntynyt taitaa olla paljon tärkeämpää kuin se, onko sitä vai ei.
Onhan rasva muodokkaassa takapuolessa tai muodokkaissa rinnoissa seksikästä, mutta vyötäröllä olevat makkarat tuskin pukevat yhtäkään naista.
Eli "runsasmuotoinen" voi sopia MYÖS hoikkaan ja normaalivartaloiseen naiseen. Ei vain XL-naisiin.- sulo_vilen
Asia riippuu myös siitä mitä XL-koolla tarkoitetaan, eli puhutaanko vaatekokoa XL käyttävästä naisesta, vai vartaloltaan pyöreämuotoisesta naisesta. XL vaatekokoa käyttävä nainen voi nimittäin olla olemukseltaan varsin hoikka, kuten aiemmassa viestissäni viittasin. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000019785307
- nainen myös
sulo_vilen kirjoitti:
Asia riippuu myös siitä mitä XL-koolla tarkoitetaan, eli puhutaanko vaatekokoa XL käyttävästä naisesta, vai vartaloltaan pyöreämuotoisesta naisesta. XL vaatekokoa käyttävä nainen voi nimittäin olla olemukseltaan varsin hoikka, kuten aiemmassa viestissäni viittasin. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000019785307
Ei ei ja ei, XL-koon vaatteet roikkuisivat hoikan hoikassa vartalossa kuin säkki! Samaten S tai M-koko ei mitenkään voisi mennä XL-kokoisen päälle tai saumat ratkeaisivat. Muodokkuus on ihan eri asia kuin läskit!
- sulo_vilen
nainen myös kirjoitti:
Ei ei ja ei, XL-koon vaatteet roikkuisivat hoikan hoikassa vartalossa kuin säkki! Samaten S tai M-koko ei mitenkään voisi mennä XL-kokoisen päälle tai saumat ratkeaisivat. Muodokkuus on ihan eri asia kuin läskit!
No jos olet todella sitä mieltä, että esimerkkinä käyttämäni malli on lihava. Tässä ko linkki vielä uudestaan: http://www.big-gals.com.au/modeldetails.asp?View=&q=&Sub=&val=&ModelID=146
- Iiris79
nainen myös kirjoitti:
no edellä on mittani. Olenko mielestäsi mittoineni läski?
Ja niin vartaloni on jokseenkin epäsuhtainen...eli paidat ovat kokoa M, rinnat B75/b80... ja housut sitten taas 42-44. Liikun viikossa päivittäin koiran kanssa ja sen lisäksi 2-4 x jumppaa tai muuta omaa liikuntaa/laskettelu, melonta tms. Joten kaikki läski ei ole läskia vaan lihasta, mutta on sitä läskiäkin :( valitettavasti. oLen pitkä 170 ja painoa on n. 76
- saattavat
pitää läskeistä naisista.
Suht. normit miehet ei tykkää läsleistä.- Eitodellakaan
Älä puhu paskaa. Itse olen laiha ku mikä, mutta pidän pyöreistä naisista ehdottomasti laihoja enemmän.
- scale
Kyllä meitä ihmisiä on niin moneen junaan.
Mulla ainakin on alkanut tökkiä tuo äärimmäisen laihuuden ihannointi.
Mun mielestä Marilyn Monroe oli nainen isolla N:llä.- ei ollut
missään vaiheessa elämäänsä varsinaisesti ylipainoinen, vaan pulleimmillaankin kokolailla normaalipainon rajoissa. Suurimman osan ajasta hän oli melkoisen hoikka, viimeisinä aikoinaan jopa laiha. Itsekin kyllä fanitan Marilyniä, hänellä oli kurvit kohdallaan, ei mitään liikaa, eikä liian vähän...
http://www.penneylaing.freeserve.co.uk/images/MRV1.JPG - sulo_vilen
Löytyihän sieltä bittiavaruuden takaa toinenkin samoin ajatteleva!
- scale
ei ollut kirjoitti:
missään vaiheessa elämäänsä varsinaisesti ylipainoinen, vaan pulleimmillaankin kokolailla normaalipainon rajoissa. Suurimman osan ajasta hän oli melkoisen hoikka, viimeisinä aikoinaan jopa laiha. Itsekin kyllä fanitan Marilyniä, hänellä oli kurvit kohdallaan, ei mitään liikaa, eikä liian vähän...
http://www.penneylaing.freeserve.co.uk/images/MRV1.JPGsitä, kun jokkut nyky-bimbot sanoo Marilynistä "onneksi en ole tuollainen läski".
- 162/53
ei ollut kirjoitti:
http://www.penneylaing.freeserve.co.uk/images/MRV1.JPGToihan on mun kroppa ;)!!!
- Marilyonparas
Täysin samaa mieltä. Marilyn oli vielä todella nainen, juuri sopiva. Nykyään tuntuu, että sellaset on vähissä, kauneusihanteet väärällään. Sanokoon muut ihan mitä vaan mutta tässä on on mun ihannenainen.
http://www.thenervousbreakdown.com/wp-content/uploads/2013/02/marilyn-monroe-swimsuit-1.jpg
- mies_vm56
ole niinkään koosta kiinni, tai on sittenkin, itse asiassa langan laihat naiset eivät edes ole seksikkäitä. Miss XL-kisoissa jopa löytyy enempi seksikkyyttä kuin niissä normaaleissa missikisoissa.
- Pulleat purjeet
Onkohan se niin että nuoret miehet ihannoi enempi laihoja naisia?? Vähän ikää saanut mies ( tarkoitan yli 35v) arvostaa tai ihannoi tai katsoo naisen seksikkyyttä kokonaisvaltaisemmin?
- mies_vm56
Onkohan se niin että nuoret miehet ihannoi enempi laihoja naisia?? Vähän ikää saanut mies ( tarkoitan yli 35v) arvostaa tai ihannoi tai katsoo naisen seksikkyyttä kokonaisvaltaisemmin?
noin yleisesti ottaen. Kun nyt omaa nuoruutta koitan muistella niin en silloinkaan ihan tikkulaihoja ihannoinut.
- Pulleat purjeet
mies_vm56 kirjoitti:
noin yleisesti ottaen. Kun nyt omaa nuoruutta koitan muistella niin en silloinkaan ihan tikkulaihoja ihannoinut.
Mulla on pari oikein pulskaa tyttökaveria ja niiden miehet on laihoja. Ne miehet oikein itse sanovat että tykkäävät "sopivasti lihavista" naisista. Niiden miesten ed tyttöystävätkin ovat olleet samaa kaliiberia.Eli jotkut miehet tykkäävät ihan oikeasti muodokkaista ja pyöreistä naisista?!
- Rowen82
Mulla on pari oikein pulskaa tyttökaveria ja niiden miehet on laihoja. Ne miehet oikein itse sanovat että tykkäävät "sopivasti lihavista" naisista. Niiden miesten ed tyttöystävätkin ovat olleet samaa kaliiberia.Eli jotkut miehet tykkäävät ihan oikeasti muodokkaista ja pyöreistä naisista?!
Ei kaikkien naisihanne ole hoikka, vaan pyöreästäkin vartalosta pitäviä miehiä on (eivätkä he välttämättä ole mitään pervoja fetisistejä, kuten jotkut ilmeisesti luulevat kaikkien tällaisten miesten olevan). Itsekin olen sellainen. Olen muuten nuori, ja oma vartaloni on hoikka.
- Marilynonparas
Itse ainakin olen vasta 18 mutta en silti yhtään ihannoi laihoja naisia, vaan pyöreyttä sitä pitää olla.
- eräs mies41
...nyt riippuu hyvin monesta muustakin jutusta kuin ulkonäöstä, eikä sen suhteen voi vetää yhtäläisyys merkkejä. Henkilökohtainen kemia, tunne-äly, kasvot, luonne, tyyli vaikuttaa 90% seksikkyyteen.
Jos nyt vastaisi kuitenkin niin noin yleisesti se 10% osalta, että runsaat naiselliset muodot naisellisissa paikoissa saavat silmän lepäämään paremmin kuin luurangon laiha mallivartalo.- Pulleat purjeet
Tuollaisen vastauksen nainen haluaakin kuulla mieheltä!! KIITOS!!!
- eräs mies41
Tuollaisen vastauksen nainen haluaakin kuulla mieheltä!! KIITOS!!!
rehellinen vastaus rehelliseen kysymykseen...
- XL-ady
Itsehän olen XL-kokoa oleva nuori nainen ja KOSKAAN ei ole ollut miehistä puutetta. Kaikki mieheni ovat olleet normaalipainoisia komeita herroja!
- MUODOT OK
ON!
- zydeemi
Muodokkaat isot naiset on ihania.
Nimim. luurangot kuuluu hautausmaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994