Mitä mieltä ootte kyseisestä tuotesarjasta?
Aikas kalliita kyllä, mutta mun mielestä kuorintavoide on todella hyvä.
Onko keillään muilla kokemuksia?
BOSS SKIN - sarja
4
1777
Vastaukset
- jimbo
Ei omakohtaista kokemusta, mutta luulisin, ettei kovin hyvä, ainakaan jos jotain iho-ongelmia on. Luultavista sarjan tuotteet hyvin hajustettuja ja alkoholipitoisia, joten ei hyvä.
- .................
Onpas taas järkevä mielipide. Sinulla ei siis ole mitään omakohtaisia kokemuksia sarjasta, vaan _luulet_ sitä ja tätä, ottamatta edes selvää tuotteesta ja sillä perusteella et suosittele. Onpahan taas yksi joka alan erikoisasiantuntija kirjoittelemassa...
Itse ostin veljelleni sarjan puhdistustuotteen ja kosteusvoiteen lahjaksi, ja on tykännyt kovasti vaikka hänellä on aika herkkä iho. Kalliita ovat tosiaan, mutta ilmeisesti hinta-laatusuhde toimii. Lisäksi veli tykkäsi purkeista, joissa oli näppärä avaussysteemi (ei irrotettavia korkkeja).
- kyllä
olen kokeillut silmänympärysvoidetta ja kuorintavoidetta. silmänympärysvoide ei vaikuttanut hyvälle, ei mitään tuloksia. kuorintavoide toimii, mutta ehkä kuitenkin turhan hintava
- Kokemusta on
Ostin Boss Skin Puhdistus geelin eikä mitään vaikutusta. Kiva maksaa turhaan niin paljon aineesta jonka käyttö on ihan tyhjän päivästä. Tosin ei se varmaan oo tarkoitettukaan nuorelle akne iholle, vaan sellaiselle johon ei enää niin herkästi epäpuhtauksia synny (?). Sama juttu on Biothermin tuotteiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704