Viivakoodi niskassa

mitä tarkoittaa??

Muistan lukeneeni ohimennen jostain, mikä "syvempi" tarkoitus on viivakoodilla niskassa?? Sattuisko joku tietämään?? Näyttää olevan "joka toisella" kundilla nykyään...

17

10098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ipo

viivakoodi niskassa on peräisin eräästä aika vanhasta vankila elokuvasta (nimee en nyt muista) jossa kaikille vangeille oli tatuoitu niskaan viivakoodi...

• Oliko Dark Angel sarjassa myös viivakoodi niskassa?

• jokuvaan.

Aikoinaan moni teinimuija hankki niskaan viivakooditatskan kyseisen TV-sarjan innoittamana ja koodin numerosarjaksi tatuoitiin yleensä oma syntymäaika...

• ..................

Sillä naisella, joka oli pääosassa tai jotain... Ei sitten mitään hajua mitä se tatuointina voisi symboloida.

• Nimetön
        jokuvaan. kirjoitti:

Aikoinaan moni teinimuija hankki niskaan viivakooditatskan kyseisen TV-sarjan innoittamana ja koodin numerosarjaksi tatuoitiin yleensä oma syntymäaika...

Turku/Salo suunnalla tuo muoti taitaa enemmänkin olla miehillä, noin 20-30-vuotiailla. Jokainen kehuu ideaa omakseen ja pitää sitä mielettömän hauskana, "kovana" ja yksilöllisenä... Meneppä siinä sitten mainitsemaan, että neljällä viime treffikaverillakin oli ja muutamalla työkaverilla ym.. Joten olenkohan vain törmännyt jotenkin hmm "aivokapasiteetiltaan vähäisempiin"-kavereihin :-D ??

• MUTTA
        jokuvaan. kirjoitti:

Juu no itsekin sain jokunen aika sitten tietää että se on siitä Dark Angelista. Oli ollut jo mielessä vuosia tuo tatuointi, kun tuttavaperheen tyttö otti sellaisen jo kauan sitten. Kuitenkin kun kuulin mistä se on peräisin, päätin etten halua sitä sittenkään. En halua että minua luullaan faniksi. Idea olisi ollut kyllä kiva.

• eppe87

ne on vannapii tarkenkeleitä.. jätä ne omaan arvoonsa:D niin tai sit ne on vannapii pädääs linnakundeja, niinku joku on jo näyttäny sanovan..

• vannapii 8D

Ook sie maalta vai? :'D (vannapii.. xD)

• ____
    • lkjhgfd

viivakoodista saa lukulaitteella tietää tuotteen hinnan

...että näin

• 1000000000000000 euroa

Sellanen ois hieno missä lukis viivakoodilla hinta esim 1000000 euroa. Kylläkin varmaan aika vaikea toteuttaa? :o

• Skippaduijaa

Itelläni on viivakoodi niskassa. Tatuoitsija etsi netistä ohjelman joka kääntää numerot ja kirjaimet viivoiksi. Näin mun viivoissa lukee mun syntymäaika. Ilman mitään helvetin numeroita. Toiset vaan vetää viivoja ja niiden alle numeroilla syntymäaikansa, eikä siinnä mitään sen syvempää ole. Ite sain idean just siitä Dark Angel ohjelmasta. Ei omaperäinen idea, mutta onko ne tähdetkään?

• Nimetön1212

Itse kanssa "keksin idean ihan ite" mutta päätin nyt googletuksen jälkeen olla ottamatta sellasta. En taida ottaa mitään tatuointia... Itellä oli tossa kyllä ihan kohtuu syvällisenä ajatuksena joku tällänen "Ihmisen tuotteistaminen" ja "Olen vain massaa". Käsivarteen ajattelin.

• skeptikko

Käy jossain paikassa, jossa on viivakoodin lukija, kokeilemassa tuleeko todellakin koodista syntymäaikasi. Uskallan nimittäin epäillä asiaa. Yleensä koodit pitää erikseen syöttää koneeseen, jotta koodinlukija tunnistaa viivakoodin. Tässä vaiheessa viivakoodille voi kirjoittaa ihan minkä tahansa merkityksen. Mutta jos koodia ei ole koneelle syötetty, ei viivakoodinlukija tätä viivakoodia myöskään tunnista.

• Rob_
    • hi

vitun rento se on ;)

• towardthebrightlight

Tulee tästä mieleen se vanha Pahkasian juttu "työttömän käsittelylaitteesta"... Siinä ehdotettiin että työttömille pitäisi tatuoida viivakoodi otsaan, jotta heidät pystyttäisiin käsittelemään nopeammin työvoimatoimistossa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3095
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1097
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      68
      937
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe