Määritelkää mulle mitä tarkoittaa pintaliitäjä?
mikä ihmeen pintaliitäjä?
10
16366
Vastaukset
- Ad.
Kaikki on pelkkää pintaa vaan, ei nähdä yhtään sinne sisälle. Täytyy olla kiiltävää, komeaa, kaunista, rikasta, ollaan itseään täynnä, ei välitetä mistään muusta...jne
- just-to-be
Liitää ajatuksineen ja tekoineen pinnalla, eikä kykene näkemään kuvan taakse. Eli ei nää mitään syvempää, vain oman ja muiden ulkoisen kuvan, eli sen kaiken sen mitä kiiltää pintaan.
- tunteva ihminen
Mä en usko et sellaisia ihmisiä onkaan.
Jokainen on varmasti joskus kokenut elämässään jotain surullista ym vastavaa ja murehtinut erilaisia asioita.
Eikä pelkästään vain ulkonäköä ym.
Kaikilla on omat murheensa ja ajatukset, joita ulkopuoliset eli tuntemattomat eivät näe.
Eli etäältä on helppoa sanoa, että joku on pinnallinen, mutta ei yksipuolisia kiiltokuvia ole olemassakaan. Siellä takana on aina jotakin, mutta kaikki eivät vain sitä näe ja luokittelevat ihmisen gategoriaan "pintaliitäjät".
Mielestäni on melko pinnallista väittää jotakin tuntevaa ja ajattelevaa ihmistä pinnalliseksi. Silloin osoittaa vajavaisuutensa nähdä pintaa syvemmälle. - Sori vain
tunteva ihminen kirjoitti:
Mä en usko et sellaisia ihmisiä onkaan.
Jokainen on varmasti joskus kokenut elämässään jotain surullista ym vastavaa ja murehtinut erilaisia asioita.
Kaikilla on omat murheensa ja ajatukset, joita ulkopuoliset eli tuntemattomat eivät näe.
Eli etäältä on helppoa sanoa, että joku on pinnallinen, mutta ei yksipuolisia kiiltokuvia ole olemassakaan. Siellä takana on aina jotakin, mutta kaikki eivät vain sitä näe ja luokittelevat ihmisen gategoriaan "pintaliitäjät".
Mielestäni on melko pinnallista väittää jotakin tuntevaa ja ajattelevaa ihmistä pinnalliseksi. Silloin osoittaa vajavaisuutensa nähdä pintaa syvemmälle."Mä en usko et sellaisia ihmisiä onkaan.
Mielestäni on melko pinnallista väittää jotakin tuntevaa ja ajattelevaa ihmist"
Ihan täyttä paskaa.
Pinnallisia ihmisiä on.
Se olet sinä joka ei näe pintaa syvemmälle.
- Uffa
Pintaliitäjäksi sanotaan ihmistä, joka elää rahalla ja uusinpien virtausten mukana. Eli niin sanotusti liitää pinnalla.
Pintaliitäjän ominaisuuksiksi lasketaan halua näkyä trendikkäänä, pyrkyryys, taito kartella puhumista kipeistä asioista..jne...
Joku tuolla todisti, että pintaliitäjiä ei olekaan.. mutta jos nimekettä käytetään sehän määrittää myös olemuksen.- Jaana 86
Voiko liitäjä vakinaistua suhteessa? Kutsutaanko näitä sexin kierrättäjiäkin pintaliitäjiksi?
- Upporunkoinen
Jaana 86 kirjoitti:
Voiko liitäjä vakinaistua suhteessa? Kutsutaanko näitä sexin kierrättäjiäkin pintaliitäjiksi?
Pintaliitäjän ulkokuori on vain puolustusreaktio jolla pidetään ei-kiinnostavat ihmiset pois jaloista. Jos juttelet tällaisen ihmisen kanssa ja sinusta tuntuu että keskustelu ei yllä "mistä skumpasta sä tykkäät eniten" tasoa syvemmälle niin kysymyksessä on sinulle osoitettu viesti siitä ettei sinuun haluta haaskata paukkuja tämän enemmän.
Siellä kuoren alla pintaliitäjät ovat ihan samanlaisia tallaajia kuin me muutkin. Käyvät vessassa, kärsivät kankkusista, piereskelevätkin... Mutta myös ajattelevat ihan samanlaisia ajatuksia kuin sinäkin. Syvällisiäkin. Heitä ei vaan huvita jaaritella niistä kanssasi.
Sorry, elämä on tyly. - Uffa -76
Upporunkoinen kirjoitti:
Pintaliitäjän ulkokuori on vain puolustusreaktio jolla pidetään ei-kiinnostavat ihmiset pois jaloista. Jos juttelet tällaisen ihmisen kanssa ja sinusta tuntuu että keskustelu ei yllä "mistä skumpasta sä tykkäät eniten" tasoa syvemmälle niin kysymyksessä on sinulle osoitettu viesti siitä ettei sinuun haluta haaskata paukkuja tämän enemmän.
Siellä kuoren alla pintaliitäjät ovat ihan samanlaisia tallaajia kuin me muutkin. Käyvät vessassa, kärsivät kankkusista, piereskelevätkin... Mutta myös ajattelevat ihan samanlaisia ajatuksia kuin sinäkin. Syvällisiäkin. Heitä ei vaan huvita jaaritella niistä kanssasi.
Sorry, elämä on tyly.et ymmärtänyt.........
Pintaliitäjä- haukkumasanaa on käytetty kuvaamaan ihmistä, jonka elinehto on elää virran, ja ennen kaikkea rahavirran mukana.
- Pasi
Siis pintaliitäjä (patosiipi, maaefektialus) on lentokoneen tapainen alus, joka tarvitsee alleen maata, vettä tai jäätä. Se lentää lähellä pintaa vain, koska pinnan ja siiven alaosan väliin muodostuu korkea ylipaine, joka nostaa aluksen hieman ilmaan. Toisin kuin lentokoneessa, pintaliitäjän siipi on lyhyt, paksu ja leveä. Alustyypin keksi suomalainen Toivo Kaario 1930-luvun alkupuolella.
- virpipirjo
Minä määrittelisin pintaliitäjän ihmiseksi, joka on kiinnostunut vain "pinnallisista" asioista. Kuten rahasta, maineesta jne... Ei elinkeinon mukaan voi määritellä pintaliitäjäksi, vaan sen, mitä siellä pään sisällä liikkuu. Koska kaikki eivät oikeasti ajattele syvällisiä asioita...
http://virpipirjo.blogspot.com/2011/05/miestyypit-ja-tunnistusopas.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751