Kannattaako?

Olen erittäin kiinnostunut eräästä kolmekymppisestä miehestä, jonka löysin täältä viime sýksynä. Tapasimme vain kerran ja sen jälkeen olen kuullut hänestä harvoin. Hänellä on tosi paljon työkiireitä, mutta silti olen saanut käsityksen, että hän haluaisi vielä tavata. Hän ei kuitenkaan juuri koskaan vastaa puhelimeen ja sähköpostiinkin harvoin. En millään haluaisi unohtaa tätä miestä, sillä hän on todella mukava, tekee kiinnostavaa työtä, ja pidän myös hänen ulkonäöstään. Olen kyllästynyt miehiin, jotka eivät vastaa yhteydenottoihin. Mitä minun mielestänne kannattaisi tehdä?
4689
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

tutustuitte viime syksynä (= vuosi sitten), olette tavanneet *yhden* kerran, hän ei juuri koskaan vastaa puhelimeen ja sähköpostiinkin vain harvoin.

Miten tärkeälle sijalle uskoisit asettuvasi hänen arvomaailmassaan tuon edellisen perusteella?

Äänestä

hommata elämä.

Äänestä

No hänhän seurustelee. Tai sitten ei vaan ole susta noin muuten kiinnostunut. Eiköhän se yhteydenpidon vähyys tarkoita just sitä.

Äänestä
  • Sehän nyt on ihan selvä nakki, että mies on joko varattu tai sit on niin kiire tapailla muitakin ettei ehdi ja kiinnosta. Ja jos sanoo et ois kiva joskus tavata, haluu pitää ässiä takataskussa jos tulee tylsä hetki. Näin on näreet.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pikkubellu kirjoitti:

Olen erittäin kiinnostunut eräästä kolmekymppisestä miehestä, jonka löysin täältä viime sýksynä. Tapasimme vain kerran ja sen jälkeen olen kuullut hänestä harvoin. Hänellä on tosi paljon työkiireitä, mutta silti olen saanut käsityksen, että hän haluaisi vielä tavata. Hän ei kuitenkaan juuri koskaan vastaa puhelimeen ja sähköpostiinkin harvoin. En millään haluaisi unohtaa tätä miestä, sillä hän on todella mukava, tekee kiinnostavaa työtä, ja pidän myös hänen ulkonäöstään. Olen kyllästynyt miehiin, jotka eivät vastaa yhteydenottoihin. Mitä minun mielestänne kannattaisi tehdä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu