Olen erittäin kiinnostunut eräästä kolmekymppisestä miehestä, jonka löysin täältä viime sýksynä. Tapasimme vain kerran ja sen jälkeen olen kuullut hänestä harvoin. Hänellä on tosi paljon työkiireitä, mutta silti olen saanut käsityksen, että hän haluaisi vielä tavata. Hän ei kuitenkaan juuri koskaan vastaa puhelimeen ja sähköpostiinkin harvoin. En millään haluaisi unohtaa tätä miestä, sillä hän on todella mukava, tekee kiinnostavaa työtä, ja pidän myös hänen ulkonäöstään. Olen kyllästynyt miehiin, jotka eivät vastaa yhteydenottoihin. Mitä minun mielestänne kannattaisi tehdä?
Kannattaako?
4
675
Vastaukset
- kiribati
tutustuitte viime syksynä (= vuosi sitten), olette tavanneet *yhden* kerran, hän ei juuri koskaan vastaa puhelimeen ja sähköpostiinkin vain harvoin.
Miten tärkeälle sijalle uskoisit asettuvasi hänen arvomaailmassaan tuon edellisen perusteella? - varmaan
hommata elämä.
- AD-
No hänhän seurustelee. Tai sitten ei vaan ole susta noin muuten kiinnostunut. Eiköhän se yhteydenpidon vähyys tarkoita just sitä.
- Sarkkuherkku
Sehän nyt on ihan selvä nakki, että mies on joko varattu tai sit on niin kiire tapailla muitakin ettei ehdi ja kiinnosta. Ja jos sanoo et ois kiva joskus tavata, haluu pitää ässiä takataskussa jos tulee tylsä hetki. Näin on näreet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174166
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810