moi!
nyt tarvitsisin todella neuvoja asiaan, mulla on 1-3 vrk kestävät työvuorot ja kiireiset sellaiset, nukutaan muutaman tunnin pätkissä, silloin kun ehditään öin ja päivin.
Eli meikin pesuun ja uuden laittamiseen voi kulua pitkäkin aika.
Nyt silmäni ovat alkaneet kutisemaan ja turpoamaan pitkän yhtäjaksoisen ripsarin käytön takia, eikä se kyllä hyvältä näytä kun on parin vrk:tta samat ripsarit!
mulla on kyllä tummat ripset, mutta TOSI lyhkäset ja piikkisuorat alaspäin!!!
ikääkin on jo yli 30v
Ripsien taivutus ja ripsari on auttanut asiaa, mutta mitäs nyt????
Mitä vaihtoehtoja olisi?
Oisin tosi kiitollinen kaikista neuvosta!
t: nyt on tyttö pulassa tän asian kanssa
ripsari ongelma ja pitkät
3
647
Vastaukset
- onnekas omistaja
Tämä kestoripsiväri pysyy jopa 3 vuorokautta. Annan itse olla koko viikonkin ja se haalistuu vain huomaamatta eikä ärsytä silmiä. Tämä on ihan ripsiväri hylsyssä ja samanlaisella harjalla levitetään. Ei sotke (kuin märkänä jos oikein söheltää!) eikä suttaa, ei rapistu edes nukkuessa. Ei lähde vedellä vaan silmämeikinpoistoaineella mutta ei oo tavallinen ripsiväri. Lash Tint lukee tuossa eli on vähän niinkuin lyhytkestoinen sävyte :)
On mun mielestä vähän runsauttavampaa kuin ripsien värjääminen. Kestovärjäyksessä tuntuu se ripsi jäävän ihan entisen paksuiseksi mutta vaihtaa vain väriä. Tämä Colorstay vähän pidentää ja erottelee ripsiä eri tavalla (vaikka ei yhtä dramaattisesti kuin päiväripsivärit). Niin eikä onneksi suorista niitä :)
Nämä on poistumassa myynnistä (tai ehkä poistuneet jo?), itse ostin poistokorista keväällä. En sitten tiedä jos vastaavia on joillakin muillakin merkeillä? Toivottavasti löydät tällaisen, on tosi kätevä just kun on kiireinen rytmi :) - Ammattilainen
..olisi ehdottomasti paras vaihtoehto hankkia ripsipermanentti ja ripsien kestovärjäys. Ripsipermanentti kestää oikein tehtynä parikin kuukautta,eli häipyy hiljalleen ripsien uudistumisen myötä. Nukkuminen ripsiväri silmissä on taatusti syy silmiesi ärtymiseen.Kestovärjäyksessä ärsytys on lyhytkestoinen ja tulos pitkäkestoinen,sama pätee ripsipermanenttiin.Ja molemmat helpottavat arjen rutiineita huomattavasti : )
- on...
.. ripsipermanentti ja missä niitä tehdään? osaisitko sanoa ripsipermanentin ja värjäyksen noin hintaa?
Meinaan edessä on pikapuolin 63h yhtäjaksoinen työvuoro ja olisi kiva jos ei tarvitsisi koko aikaa olla huolissaan silmistään =)
suurkiitos neuvoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838