Agnesin uusi pitkäsoitto "When the Night Falls" on ehdottomasti metallia! Se on todella hyvä levy! Mites muut...miellättekö Agnesin metalliksi?
Agnes Pihlava
9
1549
Vastaukset
- MaeOfPel
Sillä ei oo mitään väliä mieltääkö musiikin metalliksi tai humpaksi. Hyvä musa on hyvää musaa ja Paska musa on paskaa musaa. Ihan sama mihin lokeroon musan laittaa. Ei se siitä parane tai huonone.
- hmm...
Heviä eli ei, mutta kahdesta kuulemastani kappaleesta ei sytyttänyt kumpikaan. Tahtoisinpa tosin kuulla Tony Kakon väsäämän kipaleen ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo on.
- asiat
Agnesista löytyy yhtä paljon metallia kuin sinusta pimeän puolen kulkijaa. Hyvä, että vitsisi naurattavat sentään itseäsi.
- A.V. NotreDame
Agnes omistaa -V-V-V-A-L-T-A-V-A-N-N-N- karisman.
aina kun näen Agnesin kuvan alan suorastaan nieleskellä tyhjää kun meinaa tulla tippa silmään.
En tiedä mikä hänessä on se joka kiehtoo mutta on se ainakin syvästi tunteva ja luonnollinen ihminen jota on vaikea olla rakastamatta.
hyvä se on myös laulaan ja koreografia on huippuluokkaa, kun vielä löytyisi laulunkirjoittajia ja säveltäjiä jotka sopisi sille. Jos jollekin soisi kansainvälistä menestystä niin Agnesille. Kauas jää Rasmukset HIMit ja muut suomen vientibändit karismassa.
Huomenna olis aikomus ostaa sen juuri ilmestynyt Cd ja arvioida onko onnistunut teos vai taas sitä samaa mihin muottiin laitetaan nykyään kaikki bändit joilla ei ole tarpeeksi vahva oma tahto pitää linjansa.
AGNES........minä USKOON SINUUN!!!! - When the Night Falls
Agnesin levy kuulostaa todella hyvältä, suosittelen. Kasarihevistä on myös selvästi vaikutteita.
- Reka Turuust
Metallia on myös Einin "Pahaa Kouluruokaa" -albumi, jonka voisi luokitella wank-metalliksi.
- uusi levy
Ostin Agnesin levyn tänään ja olen ostokseeni hyvin tyytyväinen. Ei yhtään huonoa biisiä ja onhan sillä tytöllä mahtava ääni! =)
Ja todellakin, miten niin pienessä naisessa voi olla niin paljon KARISMAA??? Sitä ei rahalla saakaan tehtyä. Toivottavasti tekevät hyviä Agnesille sopivia biisejä jatkossakin ja huomioivat hänen upeaa ääntään niiden suunnittelussa. Kyllähän tämä musiikkityyli sinne metalliin päin kallistuu.
Hyvä Agnes! =) - jussi-ko
levyä en itse olisi koskaan kuunnellutkaan, mutta kaveri pisti työmatkalla sen soimaan ja täytyy myöntää, että ei se ole ollenkaan hullumpaa
- kali-88
en oo pahemmin kuunnellu Agnesia mut oon sitä mieltä et Agnes kuulostaa ihan miehelle. paskaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481