Rahaa seksistä

eräs tyttönen

Lähdin baarista jatkoille erään miehen luo. Jälkeenpäin hän työnsi minulle rahaa kymmeniä euroja eikä hyväksynyt kieltäytymistä. No, otin rahat sitten, opiskelijan budjetti parantui vähäksi aikaa...

Mikähän oli tapauksen motiivi (siis tuo raha)? Tyyppi muutenkin mainosti, että hän maksaa ruuat, juomat, taksit, mitä vaan keksin pyytää. Toimiiko tuollainen mielistely yleensä?

Vaikutuksen tekeminen ei ainakaan onnistunut, toista kertaa en kyseisen tyypin matkaan lähde.

63

5242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

      Kymmeniä euroja? Olisit nyt sanonut taksaksi sen 200 vähintään- riippuen tietenkin tasostasi.

      • eräs tyttönen

        "On moraalitonta antaa hölmön pitää rahansa."

        Olisiko siis pitänyt vaan vedättää täysillä?


      • MMies
        eräs tyttönen kirjoitti:

        "On moraalitonta antaa hölmön pitää rahansa."

        Olisiko siis pitänyt vaan vedättää täysillä?

        Tottakai. Mitäs on niin urpo, että elvistelee rahoillaan. Ehkä väärin- riippuen moraalistasi- ottaa rahaa seksistä vastaan, mutta kun kerran otit, olisit ottanut kunnolla.


      • Anonyymi
        MMies kirjoitti:

        Tottakai. Mitäs on niin urpo, että elvistelee rahoillaan. Ehkä väärin- riippuen moraalistasi- ottaa rahaa seksistä vastaan, mutta kun kerran otit, olisit ottanut kunnolla.

        Tonni heti ja loput myöhemmin.


    • pikku.nainen

      Eli hän ilmeisesti halusi tukea opiskelijatytön ruokapussia kiitoksena hauskoista jatkoista? Varsinainen "hyväntekijä", todellakin.

      Tosin jos heppu halusi rahojaan levitellä, niin luku olisi todellakin voinut olla kolminumeroinen...

      • merkillinen nimi

        Ei seksi ole sen arvoista että siitä kannattaisi maksaa kolmenumeroisia summia.


      • pikku.nainen
        merkillinen nimi kirjoitti:

        Ei seksi ole sen arvoista että siitä kannattaisi maksaa kolmenumeroisia summia.

        Ai mikä on merkillinen nimi? Putosin nyt kärryiltä.


      • kiintoista!

        "Tosin jos heppu halusi rahojaan levitellä, niin luku olisi todellakin voinut olla kolminumeroinen..."

        Puhuuko täällä nyt alan asiantuntija kokemuksen syvällä rintaäänellä?


      • Tyttis27

        olis halunnu leveillä rahoillaa, niin luulis että mies olis esitelly kalliin autonsa, kalliit lumilautailuvehkeensa, juottanu naiselle vaan parhaita drinkuja, vieny syömään yöllä tai seuraavana aamupäivänä tms.

        Hmm, musta vaihtoehtoja vois olla 2. Siis ne mitkä mulle tulee mieleen heti.

        1. Oli tosi urpå mies, joka oikeesti pitää jollain kieroutuneella tavalla hyvänä ideanaan sitä, että naisella olisi enemmän rahaa käytössään.

        2. Tai sitten se tavallaan maksoi ittensä ulos sen ja ap:n suhteesta. Eli tavallaan että se antoi rahan sen merkiksi, että se ja ap ovat ikäänkuin "tasat".

        Miehet saa kommentoida jos meni paljoki pieleen.


      • Mies II
        Tyttis27 kirjoitti:

        olis halunnu leveillä rahoillaa, niin luulis että mies olis esitelly kalliin autonsa, kalliit lumilautailuvehkeensa, juottanu naiselle vaan parhaita drinkuja, vieny syömään yöllä tai seuraavana aamupäivänä tms.

        Hmm, musta vaihtoehtoja vois olla 2. Siis ne mitkä mulle tulee mieleen heti.

        1. Oli tosi urpå mies, joka oikeesti pitää jollain kieroutuneella tavalla hyvänä ideanaan sitä, että naisella olisi enemmän rahaa käytössään.

        2. Tai sitten se tavallaan maksoi ittensä ulos sen ja ap:n suhteesta. Eli tavallaan että se antoi rahan sen merkiksi, että se ja ap ovat ikäänkuin "tasat".

        Miehet saa kommentoida jos meni paljoki pieleen.

        3. Nainen oli rutiköyhä köyhä opiskelija, jolloin mies ilmoitti maksavansa, jottei jatkoista tarvitse kieltäytyä. Mies heitti lopuksi taksi rahat kouraan, jotta nainen pääsisi kotiin.


      • hävettää puolestasi
        kiintoista! kirjoitti:

        "Tosin jos heppu halusi rahojaan levitellä, niin luku olisi todellakin voinut olla kolminumeroinen..."

        Puhuuko täällä nyt alan asiantuntija kokemuksen syvällä rintaäänellä?

        Juuri sinun kaltaistesi paskanheittäjien takia tämäkin palsta menee pilalle kun vakkarit lopettavat kirjoittelun. Saitko jonkunlaisen tyydytyksen typerästä kirjoituksestasi? Häpeä!


      • Tyttis27
        Mies II kirjoitti:

        3. Nainen oli rutiköyhä köyhä opiskelija, jolloin mies ilmoitti maksavansa, jottei jatkoista tarvitse kieltäytyä. Mies heitti lopuksi taksi rahat kouraan, jotta nainen pääsisi kotiin.

        silloin sit jotain vaikka että "Ota tosta taksia varten" tai noin? Ap kieltäyty ekana rahoista mut mies ns. antoi rahat väkisin. Luulis että se selittävä "taksiin" -sana olis tullu miehen suusta siinä tilantees? Ja jos oikeen monia kymppejä oli tullu fyffeä. Tosi karjuhan olis ton taksi sanan varjolla tunkenu panorahat kouraan ;)


      • Mies II
        Tyttis27 kirjoitti:

        silloin sit jotain vaikka että "Ota tosta taksia varten" tai noin? Ap kieltäyty ekana rahoista mut mies ns. antoi rahat väkisin. Luulis että se selittävä "taksiin" -sana olis tullu miehen suusta siinä tilantees? Ja jos oikeen monia kymppejä oli tullu fyffeä. Tosi karjuhan olis ton taksi sanan varjolla tunkenu panorahat kouraan ;)

        Mieshän ilmoitti asiasta, jos oikein ymmärsin. Ap. jopa kirjoitti miehen mainostaneen asiaa. Ei ap maininnut mitään siitä, mikä oli taksimatkojen ja juomien hinta, joten en tiedä oliko summa liian iso vai ei. En voi sanoa kumpi toimi väkisin, sillä jos mies oli ekana ilmoittanut maksavansa, niin silloinh nainen toimi väkinäisesti yrittäessään kieltäytyä.


      • Tyttis27
        Mies II kirjoitti:

        Mieshän ilmoitti asiasta, jos oikein ymmärsin. Ap. jopa kirjoitti miehen mainostaneen asiaa. Ei ap maininnut mitään siitä, mikä oli taksimatkojen ja juomien hinta, joten en tiedä oliko summa liian iso vai ei. En voi sanoa kumpi toimi väkisin, sillä jos mies oli ekana ilmoittanut maksavansa, niin silloinh nainen toimi väkinäisesti yrittäessään kieltäytyä.

        "Lähdin baarista jatkoille erään miehen luo. Jälkeenpäin hän työnsi minulle rahaa kymmeniä euroja eikä hyväksynyt kieltäytymistä. No, otin rahat sitten, opiskelijan budjetti parantui vähäksi aikaa..."

        Se sanoi maksavansa..muttei sanonu mistä se maksaa. Taksin tai drinksujen maksaminen vois olla ihan ok jos mies haluu ne maksaa...mut seksistä maksaminen ei oo.


    • MMies

      Annoitko sä sille sitten pimppaa, vai näkikö se että sä olet tuollainen säälittävä köyhä opiskelija tyttönen ja ajatteli vähän sponsoroida sua?

      • MMies

        Et osaa lukea edes viestien otsikoita? Heikko feikki. Hieman tasoa toivoisi, mutta tää on tät.


      • minä vaan
        MMies kirjoitti:

        Et osaa lukea edes viestien otsikoita? Heikko feikki. Hieman tasoa toivoisi, mutta tää on tät.

        Älä sinä huoli, poika nuori, kyllä me sinut tunnetaan....

        MMaineesi on niin MMykistävän MMiehekäs!


      • MMies
        minä vaan kirjoitti:

        Älä sinä huoli, poika nuori, kyllä me sinut tunnetaan....

        MMaineesi on niin MMykistävän MMiehekäs!

        Niin, olen vähän "tällainen" MMies. Yrittäkää ymmärtää, ja kestäkää.


      • MMies
        MMies kirjoitti:

        Niin, olen vähän "tällainen" MMies. Yrittäkää ymmärtää, ja kestäkää.

        Minulla on tällainen hieman tyhmempi mies täällä roikkumassa perässäni. Yrittäkää ymmärtää häntä.


      • minä vaan
        MMies kirjoitti:

        Minulla on tällainen hieman tyhmempi mies täällä roikkumassa perässäni. Yrittäkää ymmärtää häntä.

        Rekkaudu jo hyvä mies.... eikun siis MMiesss...

        Tai no, kaksin aina kaunihimpi...


      • Neitokainen
        MMies kirjoitti:

        Minulla on tällainen hieman tyhmempi mies täällä roikkumassa perässäni. Yrittäkää ymmärtää häntä.

        Onko sulla oikeesti pää kunnossa, kun kysyt ja vastaat omiin kysymyksiisi? Äläkä selitä mitään "en se mää ollu" potaskaa. Aika huvittava hemmo olet...hihi


      • Neitokainen
        Neitokainen kirjoitti:

        Onko sulla oikeesti pää kunnossa, kun kysyt ja vastaat omiin kysymyksiisi? Äläkä selitä mitään "en se mää ollu" potaskaa. Aika huvittava hemmo olet...hihi

        Kuka selittää ja mitä?


    • sinua????????????????

      maksullisena kenties??????????

    • Eternal.

      Taisi sen verran vaikutuksen tehdä että lähdit jatkoille. Oikeasti olit varmasti onnessasi että sait niin paljon kaikkea kivaa siitä hyvästä että avaat sille miekkoselle reitesi. Mahtaakohan toi nyt tulla köyhälle opiskelijatytölle tavaksi? Hmmm... Jotenkin taisit itseäsi kaupata jo siellä baarissa, ja mies veti siitä omat johtopäätökset.

      • niin ...

        tuntuu että koko totuutta ei ihan kerrottu tuossa aloituksessa ...


    • Vanha nainen

      Olin minäkin 80-luvulla nuori opiskelijaneitonen, ja tunnen vieläkin häpeää siitä kun suostuin liftikyydin miespuolisen antajan runkkaamista katsomiseen viidelläkympillä. Siis markalla ja en todellakaan katsellut sitä, vaan yritin olla kuin en olisikaan ja viisikymppinen läjähti käteen kun nousin autosta ulos. Se oli sen ajan opiskelijalle jo viikon ruokaraha. En ole tyytyväinen siihen hankkimistapaan vieläkään. Olisinhan pärjännyt ilman tuotakin rahaa ja nyt toimin alalla, jossa voin tehdä omia päätöksiä ilman iljetysten mukana-oloa! Seksi on liian kaunista iljetyksien kanssa tekemisiin joutuneille. Olen saanut elämäni varrelle oikeasti himoittavia miehiä ja he ovat poikkeuksetta hyvännäköisiä ja urheilullisia, keskusteluun kykeneviä ja minulle orgasmin takaavia yksilöitä. Siis EI luusereita!

    • ...

      Muutuit sinä iltana ilmaisesta huorasta maksulliseksi :P

    • toinen neiti

      mutta miks ihmeessä otit rahat??..Seliseli opiskelijaelämää blaaablaaa..tosinainen ei rahaa olis ottanut.

      • t. neiti

        Huoraamistahan se on. Rahaa voi saada monistakin syistä ja helppo tapa nuorelle opiskelijalle tai muuten nätille esm. köyhälle thaikulle on saada sitä epävarmoilta miehiltä. Siis sellaisilta miehiltä, joilla ei ole seksuaalisesti mitään annettavaa samanikäisille tai ehkä jopa vahvoille naisille. "Olen mielelläni heikko, jos mies on vahva." Näin ei vain toteudu, kuten eläinmaailmassa, jossa vain vahva uros pääsee parittelemaan ja silloinkin naaras valitsee. Useimmat urokset, varsinkaan heikot, eivät saa ikinä. Nyt on tämä raha meille ihmisille kai niin tärkeää.


      • moneymaker
        t. neiti kirjoitti:

        Huoraamistahan se on. Rahaa voi saada monistakin syistä ja helppo tapa nuorelle opiskelijalle tai muuten nätille esm. köyhälle thaikulle on saada sitä epävarmoilta miehiltä. Siis sellaisilta miehiltä, joilla ei ole seksuaalisesti mitään annettavaa samanikäisille tai ehkä jopa vahvoille naisille. "Olen mielelläni heikko, jos mies on vahva." Näin ei vain toteudu, kuten eläinmaailmassa, jossa vain vahva uros pääsee parittelemaan ja silloinkin naaras valitsee. Useimmat urokset, varsinkaan heikot, eivät saa ikinä. Nyt on tämä raha meille ihmisille kai niin tärkeää.

        todellakin raha teki tästäkin opiskelijatytöstä huoran. Ylpeys pitää olla. Suomalaisen tavis opiskelijan ei tarvitse ottaa sexistä rahaa, se on varma. Jollei halua siis..ja sen vastaanottaminen kertoo, että..??


      • mut

        huora sinäkin olet jos miesten mukaan lähdet. Aloittaja vaan muuttui ilmaisesta huorasta maksullisten luokkaan.


      • toinen neiti
        mut kirjoitti:

        huora sinäkin olet jos miesten mukaan lähdet. Aloittaja vaan muuttui ilmaisesta huorasta maksullisten luokkaan.

        on ihan oma siippa olemassa.Koitin vaan samaistua tilanteeseen, todeten, että tossa tilanteessa en olisi itse rahaa ottanut..halpaa touhua. Kukas siellä niin tuomaroi, kysynpähän vaan..neitsyt Maaria vai Jooses?


      • Ninni Hoo
        mut kirjoitti:

        huora sinäkin olet jos miesten mukaan lähdet. Aloittaja vaan muuttui ilmaisesta huorasta maksullisten luokkaan.

        Noin voi sanoa vain mies, jolla ei ole kaikki kohdallaan. Eli jokainen nainen, joka "alistuu" seksiin on huora. Nunna voisi olla kunnioituksesi kohde ja ole sinä sitten munkki, jota ehkä olosuhteidenkin pakosta joudut intiimipuolella olemaan...

        Minä muuten olen nainen, joka nauttii seksistä ja siihen liittyvästä yhdynnästä, ihan oikean miehen kanssa. Ei ole tarvetta antaa hänelle muuta kuin hyvää oloa ja hän antaa sitä minulle.


      • Anonyymi
        moneymaker kirjoitti:

        todellakin raha teki tästäkin opiskelijatytöstä huoran. Ylpeys pitää olla. Suomalaisen tavis opiskelijan ei tarvitse ottaa sexistä rahaa, se on varma. Jollei halua siis..ja sen vastaanottaminen kertoo, että..??

        Ei tänä päivänä ole itsekunnioitusta. En tie mihin sekin on hävinnyt.


      • Anonyymi
        Ninni Hoo kirjoitti:

        Noin voi sanoa vain mies, jolla ei ole kaikki kohdallaan. Eli jokainen nainen, joka "alistuu" seksiin on huora. Nunna voisi olla kunnioituksesi kohde ja ole sinä sitten munkki, jota ehkä olosuhteidenkin pakosta joudut intiimipuolella olemaan...

        Minä muuten olen nainen, joka nauttii seksistä ja siihen liittyvästä yhdynnästä, ihan oikean miehen kanssa. Ei ole tarvetta antaa hänelle muuta kuin hyvää oloa ja hän antaa sitä minulle.

        Yhdenkö vai onko menossa jo 5500:s?
        Maailma ei ole muuttunut miksikään ja sana jakorasioista leviää kuin kulovalkea rahalla tai ilman. Se on ja pysyy. Jokaisen oma asia, mutta jossain vaiheessa tuppaa entiset asiat tulla tupsahtaa eteen.


    • niin se nyt vain on

      koska otit rahat vastaan ja pidit/käytit ne, olet prostituoitu eli huora!!! Sitä et enää voi muuksi muuttaa. Oletko ylpeä itsestäsi???

      • moneymaker

        tässähän siitä on kyse?..


    • NoJust

      Ensinnäkin tyyppi saatta olla niitä, jotka fantasioivat maksullisesta seksistä, mutta ei pokkaa (tai rahaa, tuosta määrästä päätellen) käyttää oikeita maksullisia. Käytti sinua tässä mielessä hyväkseen.

      Toinen näkökulma voi olla se, että tosiaan kuvitteli sinua maksulliseksi. Mahdollisesti joku kokemus taustalla, on hyväuskoisena pokannut naisen aiemmin ja nainen onkin session jälkeen vaatinut rahaa.

      Kolmas vaihtoehto on, että tyyppi tietää tai epäilee tartuttaneensa sinuun jonkun taudin ja antaa etukäteen rahaa ettet tule jälkikäteen raivoamaan.... No ei vaan, en minä tähän usko.

      Neljäs mahdollisuus on, että tyyppi koki itse epäonnistuneensa ja lykkäsi sinulle rahaa "korvaukseksi" tai päästäkseen sinusta eroon nopeammin.

      • see this positive ;))

        Neljäs vaihtoehto tuon Nojustinin listaan on: En usko että se tyyppi alkuperäiseltä vain seksiä halui.mies vaan tykkäs susta! :D


      • justjustjoojoo
        see this positive ;)) kirjoitti:

        Neljäs vaihtoehto tuon Nojustinin listaan on: En usko että se tyyppi alkuperäiseltä vain seksiä halui.mies vaan tykkäs susta! :D

        "hei, oli kivaa ja seksi oli sun kans mukavaa..tykkään susta, eli siis, tossa kymmeniä euroja"..jepjep.


      • NoJust
        see this positive ;)) kirjoitti:

        Neljäs vaihtoehto tuon Nojustinin listaan on: En usko että se tyyppi alkuperäiseltä vain seksiä halui.mies vaan tykkäs susta! :D

        Mulle ei vain ole niin käynyt, että riihikuivaa olisi tungettu kätösiin ja sillä yritetty tehdä vaikutus. Ei tullut siksi mieleen, mutta varmaan on mahdollista joo. Tökeryyden huipentuma silti.

        Kaikella muulla sitä onkin sitten lahjottu minuakin: suklaata, hajuvettä, nalleja ynnä muuta äklöä..


      • Tyttis27

        Aatella NoJust, jos asia onki noin, että miehellä oli joku oikee syy antaa rahaa :O Vaikka joku, että se huomas kortsun rikkoutuneen, tai jos ukko tietää sairastavansa jotain tautia ja antoi rahaa siltä varalta jo heti, että jos naisella tulee yhtäkkiä asiaa lääkärin puheille... :( Voi helvetti jos noin on!

        Sehän olis ainoa oikeesti järkevä syy antaa rahaa yhdenyönsuhteen jälkeen. Jaiks!


      • Mies II
        NoJust kirjoitti:

        Mulle ei vain ole niin käynyt, että riihikuivaa olisi tungettu kätösiin ja sillä yritetty tehdä vaikutus. Ei tullut siksi mieleen, mutta varmaan on mahdollista joo. Tökeryyden huipentuma silti.

        Kaikella muulla sitä onkin sitten lahjottu minuakin: suklaata, hajuvettä, nalleja ynnä muuta äklöä..

        Miten miehen olisi pitänyt menetellä, kun hän kuitenkin etukäteen ilmoitti maksavansa?

        Se vasta olisi törkeää jos joku kutsuisi jatkoille, tms. ja ilmoittaisi etukäteen maksavansa, mutta loppujen lopuksi kaikki kyydit, viinat, jne. menisi omasta (pienestä) pussista.


      • Tyttis27
        Mies II kirjoitti:

        Miten miehen olisi pitänyt menetellä, kun hän kuitenkin etukäteen ilmoitti maksavansa?

        Se vasta olisi törkeää jos joku kutsuisi jatkoille, tms. ja ilmoittaisi etukäteen maksavansa, mutta loppujen lopuksi kaikki kyydit, viinat, jne. menisi omasta (pienestä) pussista.

        tietty sillä syönti-, juonti- ja taksinajohetkellä. Mitäs tarjoomista se on jos nainen maksaa eka...aika köppästä. Ja varsinki jos pari on harrastanu seksiä vielä. Jos tarjoaa niin sillä hetkellä voi maksaa, myöhemmin homma on hankalempaa. Siis se rahojen veklaaminen, ja aina siihen ei ees kehtaisi alkaakkaan.


      • M_jjj

        Hyvin huomaa että nainen yrittää ajatella miehen puolesta. Joku unelmoi maksullisesta seksistä ja sen takia maksaa, hehhee.. Toi voi olla ehkä jonkun naisen fantasia, ei ,miehen.

        Ap puhuu paskaa, se on ainoa todellinen vaihtoehto.


      • Mies II
        Tyttis27 kirjoitti:

        tietty sillä syönti-, juonti- ja taksinajohetkellä. Mitäs tarjoomista se on jos nainen maksaa eka...aika köppästä. Ja varsinki jos pari on harrastanu seksiä vielä. Jos tarjoaa niin sillä hetkellä voi maksaa, myöhemmin homma on hankalempaa. Siis se rahojen veklaaminen, ja aina siihen ei ees kehtaisi alkaakkaan.

        Ai maksetaan sillä hetkellä.. No oikei, okei, sovitaan sitten niin. Eli aloittaja otti rahaa seksistä. Harmi olen pettynyt :(



        Jos kertoisit maksavasi kyydit ja juomat kun kutsut porukoita jatkoille, niin miten muuten maksat toisten paluumatkat kuin käteisellä, (tietenkin suoraan taksille "etukäteen" maksamalla on parempi tapa).

        Ei sillä ole väliä mitä jatkoilla on tehty (tapeltu, ryypätty, harrastettu seksiä, tms.), sillä jos joku jotain lupaa, olisi se myös syytä pitää, oli tilanne mikä tahansa.

        Se maksoiko mies seksistä, kuten aloittaja luuli vai ei, niin sen tietää vain mies itse. Olisi kuitenkinn hieman noloa aloittajan maineelle, jos miehelle selviäsi aloittajan luulleen rahojen olleen seksistä vaikka niin ei olisi ollut. (eli ei se palauttamis vinkkisi ole ihan hyvä, sillä ei rahojen palauttaminen jälkikäteen palauta prostitutioidunkaan mainetta)


      • NoJust
        M_jjj kirjoitti:

        Hyvin huomaa että nainen yrittää ajatella miehen puolesta. Joku unelmoi maksullisesta seksistä ja sen takia maksaa, hehhee.. Toi voi olla ehkä jonkun naisen fantasia, ei ,miehen.

        Ap puhuu paskaa, se on ainoa todellinen vaihtoehto.

        ...kun tässä maailmassa on kuolleesta siskostaan pää lampaan perseessä fantasioivia ihmisiä, niin jaksan uskoa, että on sellaisia (miehiä tai naisia), jotka fantasioivat huorasta/huoraamisesta.

        Luuletko tosiaan, että jos sinä et voi kuvitella jotakin, niin sitä ei voi tapahtua? Minä en voi ymmärtää esim. nekro- tai pedofiileja, mutta valitettavasti joudun uskomaan, että niitä löytyy.


      • Tyttis27
        Mies II kirjoitti:

        Ai maksetaan sillä hetkellä.. No oikei, okei, sovitaan sitten niin. Eli aloittaja otti rahaa seksistä. Harmi olen pettynyt :(



        Jos kertoisit maksavasi kyydit ja juomat kun kutsut porukoita jatkoille, niin miten muuten maksat toisten paluumatkat kuin käteisellä, (tietenkin suoraan taksille "etukäteen" maksamalla on parempi tapa).

        Ei sillä ole väliä mitä jatkoilla on tehty (tapeltu, ryypätty, harrastettu seksiä, tms.), sillä jos joku jotain lupaa, olisi se myös syytä pitää, oli tilanne mikä tahansa.

        Se maksoiko mies seksistä, kuten aloittaja luuli vai ei, niin sen tietää vain mies itse. Olisi kuitenkinn hieman noloa aloittajan maineelle, jos miehelle selviäsi aloittajan luulleen rahojen olleen seksistä vaikka niin ei olisi ollut. (eli ei se palauttamis vinkkisi ole ihan hyvä, sillä ei rahojen palauttaminen jälkikäteen palauta prostitutioidunkaan mainetta)

        "Se maksoiko mies seksistä, kuten aloittaja luuli vai ei, niin sen tietää vain mies itse. Olisi kuitenkinn hieman noloa aloittajan maineelle, jos miehelle selviäsi aloittajan luulleen rahojen olleen seksistä vaikka niin ei olisi ollut. (eli ei se palauttamis vinkkisi ole ihan hyvä, sillä ei rahojen palauttaminen jälkikäteen palauta prostitutioidunkaan mainetta)"

        No siinäpä se erkki tajuais ainakin, että nainen kuvitteli saaneensa rahaa seksistä tai muista epämääräisistä seikoista. Mies tajuaa siis olla toistamatta temppua muiden naisten kohdalla. Tyhmä on tyhmä kunnes oppii uutta.

        Ja musta rahojen palauttaminen tai ainakin se että yrittää päästä sanomaan, ettei halua rahoja, osoittaa fiksuutta (ei rahanvaihtoa seksin jälkeen). Ja mieshän voi sit siinä vaihees vasta huomata sanoa että "Et kai sä sjatellu että mä antaisin sulle rahat siitä hyvästä mitä tapahtu yöllä, vaan koska mähän lupasin tarjota sulle sen koko illan." Ja ainahan mies voi sitten sanoa naiselle, että voit pitää rahat hyvillä mielin maksuna niistä juomista yms. Eli tulisi asia selväksi, että nainen ei halua että raha yhdistetään siihen seksin harrastamiseen milläänlailla.

        Joo, toi taksirahan antaminen paluumatkaan on varteenotettava vaihtoehto mustakin, eli että mies tarkotti että nainen voi maksaa taksin niillä rahoilla (edellyttäen ettei se antanu esim. 80eur 2km:n taksimatkaan :P )


      • Mies II
        Tyttis27 kirjoitti:

        "Se maksoiko mies seksistä, kuten aloittaja luuli vai ei, niin sen tietää vain mies itse. Olisi kuitenkinn hieman noloa aloittajan maineelle, jos miehelle selviäsi aloittajan luulleen rahojen olleen seksistä vaikka niin ei olisi ollut. (eli ei se palauttamis vinkkisi ole ihan hyvä, sillä ei rahojen palauttaminen jälkikäteen palauta prostitutioidunkaan mainetta)"

        No siinäpä se erkki tajuais ainakin, että nainen kuvitteli saaneensa rahaa seksistä tai muista epämääräisistä seikoista. Mies tajuaa siis olla toistamatta temppua muiden naisten kohdalla. Tyhmä on tyhmä kunnes oppii uutta.

        Ja musta rahojen palauttaminen tai ainakin se että yrittää päästä sanomaan, ettei halua rahoja, osoittaa fiksuutta (ei rahanvaihtoa seksin jälkeen). Ja mieshän voi sit siinä vaihees vasta huomata sanoa että "Et kai sä sjatellu että mä antaisin sulle rahat siitä hyvästä mitä tapahtu yöllä, vaan koska mähän lupasin tarjota sulle sen koko illan." Ja ainahan mies voi sitten sanoa naiselle, että voit pitää rahat hyvillä mielin maksuna niistä juomista yms. Eli tulisi asia selväksi, että nainen ei halua että raha yhdistetään siihen seksin harrastamiseen milläänlailla.

        Joo, toi taksirahan antaminen paluumatkaan on varteenotettava vaihtoehto mustakin, eli että mies tarkotti että nainen voi maksaa taksin niillä rahoilla (edellyttäen ettei se antanu esim. 80eur 2km:n taksimatkaan :P )

        Nainen pääsisi helpommalla, kun soittaisi miehelle ja kysyisi mistä syystä mies antoi rahat, ja toimisi sitten sen mukaan. Jos kyseinen asia siis vaivaa naista. Mielestäni rahojen tai lahojen palauttelu jälkeenpäin on hieman omituista, lapsellista ja ehkä mahdotontakin. Jos raha on ongelma, niin nainen voi antaa rahat tippiin tai hyväntekeväisyyteen, ja ilmoita siitä sitten miehelle jos haluaa.

        No, joka tapauksessa olen sitä mieltä, että jos aloittaja on huolissaan omasta maineestaan, niin silloin hänen ei missään nimessä kannata kuuluttaa luulleen rahojen olleen seksistä. Sillä silloin ei auttaisi mitkään selittelyt ja jälkeenpäin palauttamiset. Parempi aloittajan on sanoa miehelle, ettei pidä siitä että mies antoi hänelle rahaa, jos hänen asiasta jotain pitää päästä sanomaan.


    • blinded.by.fear

      joukosta vaatetuksellaan, niinkuin kunnon ammattilainen joka alalla tekee.

      Nykyisin samaa pesäeroa ei voi tehdä vaatetuksen, eikä aina käytöksenkään perusteella.

    • Mies II

      Paljonko käytit rahaa matkoihin, juomiin ja ruokiin? Mikä osuus kyseistä rahasta oli seksistä ja mikä siitä minkä mies lupasi maksaa?

      Ajattelitko rahoja ottaessasi, että pidät niitä korvauksena antamastasi seksistä?

    • alkup.

      Tyyppi oli puolituttu ts. tiesi, että en ole prostituoitu. Hän olisi lisäksi halunnut että olisin jäänyt vielä yöksi, mutta minulta meni hommasta maku...

      Olisi ehkä ollut kunniallisempaa jättää rahat ottamatta, mutta menin tapauksesta niin äimäksi, etten ajatellut asiaa sen pitemmälle. Ei tuollaista ennen ole tapahtunut!

      • Tyttis27

        Jos se on puolituttu niin vaihtoehto olis tietty sekin, että voisit palauttaa rahat miehelle, kun te näätte. Ja kertoo miehelle, ettet halua vastaanottaa rahaa tällaisissa tilanteissa. :) Kyl uskon että ukko ymmärtää. Voi olla, ettei se tullu ees ajatelleetksi, että voisit ajatella sen maksaneen seksistä? Minä tekisin niin, että jos mies mussuttais vastaan jotain, kun palauttaisin rahoja, niin tunkisin ne "väkisin" kouraan tai vaikka sen kengänvarresta sisään :D


      • sun taksikyydin

        ??????????????


    • Taasnaita

      Yleensa tossa ammatissa raha vaihtaa omistajaa etukateen.

    • M_jjj

      ap puhuu paskaa, se on ainoa todellinen vaihtoehto. Tai sitten on ollut kyseessä todella kummallinen mies.

    • Anonyymi

      Haluaisin ystävältäni pyytää seksiä rahaa vastaan suruihin, onko muut niin tehneet? Ja paljosta?

    • Anonyymi

      Haluaisin ysrävältä pyytää seksiä suruun, ootteko tehny nii ja paljsota

    • Anonyymi

      Aloitus vanha kuin taivas, mutta vastataan nyt. Eli, huoraamista se olisi ollut vain, jos ap olisi ottanut itse jo mieheen tutustuessa, siis viimeistään ennen seksiä rahan puheeksi, eli vastikkeeksi "palveluksista". Mutta seksiä on tuo ollut. Tietysti nainen olisi kyllä voinut kieltäytyäkkin niin ei tarvitsisi miettiä loppuelämää moista. Kaveri saattoi antaa ns. hyvää hyvyyttään kun opiskelijatytöstä kumminkin kyse. Tai sitten vähän retostella ja ehkä alentaa naista, että on nyt sitten "maksettu seksistä, nainen vähän käytetty sievä opiskelijatyttö eikä joku tautivaarallinen puhkinaitu prossu." Ei voi varmaksi mitenkään tietää. Kieltäytykää, niin ei tartte vanhempana miettiä moisia. Käyttäkää päätä. Muutakin kuin alapäätä.

    • Anonyymi

      en ole koskaan pyytänyt seksistä rahaa, vaikka kaikki muut niin tekee

      t. jenna tervakangas

    • Anonyymi

      Siinäpä sinulle miettimistä, hahhahhaa.. me vaikka peilin eteen ennen seuraavaa kapakkareissua, josko vastaus löytyisi sieltä.
      Oletan siis, että olet vielä ns aito nainen.
      Naisethan istuu pankin päällä ja tuohan on niin nykyaikaista suvaitsevaisuutta. Kannataa nyt tehdä hinnasto valmiiksi. Muutamalla kympillä pitäis vaan vähän vilauttaa, itse tavara vaikka 200-300€ per vartti, jos "se" on kovasti käytetty, voit antaa alennusta. Osaatko laskea?

    • Anonyymi

      Ehkä koki tämän itselleen hyväksi tavaksi, sai itselle hyvän mielen, jos tiesi, että aloittajalla ei ole hyvä tilanne talouden kanssa? Halusi auttaa toista sopivalla tavalla. Ilmeisesti hänelle jäi hyvä mielikuva aloittajasta?

    • Anonyymi

      Mitä tahansa mitä mies tekee käännetään häntä vastaan. Jos maksat olet manipuloiva ällötys, jos et maksa olet pihistelijä tylsimys.

      Jopa silloin jos jätät naiset aivan omaan rauhaansa etkä puutu heidän elämäänsä olet incel, homo, peräkammarinpoika ja nössö.

      Kertokaapa, jos me miehet kerran olemme aina väärin ja aina huonoja ja aina ei-toivottuja, miksi emme vain alkaisi raiskaamaan naisia jotka eivät jokatapauksessa suhtaudu meihin suopeasti? Tuomittuja olemme jokatapauksessa, ehkä tästä paarian statuksesta voisi edes ottaa ilon irti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe