Minkälaista hiusmallin työ oli? Paljonko saitte palkkaa? kirjoittakaa kokemuksianne?
Ne jotka ovat olleet hiusmallina
4
577
Vastaukset
- hiusmallina
kolme kertaa.. Eka kerta kävin erään yrityksen värimallina, johon sisältyi myös leikkaus, ja toisen kerran näytöksessä. Kolmas oli portfoliotyö jossa hiukset värjättiin ja niihin tehtiin tuntikaupalla useita erilaisia kampauksia ja otettiin kuvia.
Mistään näistä ei saanut palkkaa. En ole ikinä kuullut että kukaan saisi hiusmallina olosta palkkaa, itse työhän jo sisältää valtavat edut: ilmasen värin ja upean leikkauksen (kampauksen).
Itse tykkäsin, tosin lavalla poseeraus ei ollut ihan minun tyylistäni hommaa.. Kyllä se menetteli, eniten tykkäsin tuosta portfolio-työstä, siitä sai ideoita itselleenkin.- Anonyymi
Ok. Mikä on muuten hiusmalliksi pyrkivän vähimmäispituusvaatimus? 165cm?
- Anniina
palkkaa sain mutta en rahana. ensiksikin upea leikkaus ja värjäys ilmatteeksi ja sitten saimme kampaamotuotteita omaksi. rahaa noista hommista ei saa=(
- mutta tuotteita
Olen ollut lavahiusmallina kauneusmessuilla. Sain palkkioksi ison pussillisen kalliita hiustuotteita ja lahjakortin kampaajalle, ja tietenkin kivan kokemuksen ja viimeisen päälle trendikkään hiusmallin. Huono puoli oli se, että en voinut itse vaikuttaa hiuksiin, ja niistä tuli aika rajut, ja ne sitten normaalikäytössä oli mulle vähän liikaa. Joten käytin sitten sen lahjakortin siihen että leikkautin vähän hillitymmän mallin, väri taas oli aivan ihana :) Mutta kokemuksena se oli tosi kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697051
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642722- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661349Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3581303- 561264
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181176Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978