Millälailla hoidatte ihonalaisia finnejä?
Itse laitan aina hammastahnaa siihen päälle, mutta eihän se nyt mitään auta ;)
Mikä olisi hyvä tehokeino saada ne pois?
Ihonalaiset finnit
6
2445
Vastaukset
- Kettukarkki
noh, mulla on käytössä mummon konstit, eli kamferitippoja saatan sipaista tulehtuneen (ei rikkinäiselle iholle, kirvelee pirusti) näpyn päälle. se kuivattaa vähän ihoa ja auttaa tulehdukseen, tai jotain sellaista. haisee melko tymäkälle mut helpottaa kummasti.
- ...
tähän asti en ole voinut hoitaa niitä mitenkään, ennen kuin ne nousee pintaan. Jos nousee ollenkaan. Mut mulle ei enää niitä ole tullut ja vanhatkin on parantuneet. Olen syönyt omega-3:a. Tuolta alempaa löytyy siitä PALJON keskustelua. Mulla se todellaki toimi. Suosittelen ainaki kokeilemaan!!!
Mulla ne ei ole tuottaneet tulosta. Oon nyt reilun viikon syöny niitä ja just ihonalaisia tulee vaan enempi. en käsitä miksi mulla ei toimi jos muilla toimii. Vai onko mun iho jo niin vaurioitunut ettei siihen tehoa enää mikään?
- Odota pari
***** kirjoitti:
Mulla ne ei ole tuottaneet tulosta. Oon nyt reilun viikon syöny niitä ja just ihonalaisia tulee vaan enempi. en käsitä miksi mulla ei toimi jos muilla toimii. Vai onko mun iho jo niin vaurioitunut ettei siihen tehoa enää mikään?
kuukautta -ei ne tulokset viikossa näy. Vertaa vaikka kuntosalilla käyntiin.
- Omppu
Ihonalaisiin finneihin voisi auttaa ainakin reseptilääke Dalacin. On sellaista liuosta, jota voi käyttää paikallisesti täsmälääkkeenä. Minulla ainakin aikanaan toimi eli avasi näpyn, nosti pintaan ja kuivatti pois.
- johan helpottaa
Itsellä on kohtapuoliin 20v. juhlat kokemuksesta finneistä ja mustapäistä, joten kaikkea on taidettu jo kokeilla.
Pahimpia ovat tosiaan olleet ihonalaiset finnit, jotka saattavat muhia viikkotolkulla eikä ainakaan paranemista näy suuntaan jos toiseen.
Nyt kesällä siirryin käyttämään dr.hauschkan ihonhoitotuotteita ja kasvoöljystä pidän todella paljon, vaikka aluksi epäilyksellä suhtauduinkin, että miten ihoni suhtautuu, kun muutenkin rasvaa tulee liikaa.
Kuitenkin näpyt paranevat paljon nopeammin kuin ennen eikä ole tullut näitä ihonalaisia riesoja.
Kuukausi sitten aloin myös syömään sinkki-, seleeni- ja magnesiumtabletteja ja viime syksystä olen syönyt myös e-epaa, josta en kyllä ole vaikutusta havainnut.
Mutta siis varma en voi olla miksi näpyt paranevat nopeammin tai onko edes yhtä ainoaa syytä vai kaikkien noiden yhteisvaikutusta.
Toivoa vaan sopii, että vaikutus kestää jatkossakin, kyllähän tämä välillä risoo, kun kolmikymppisenä finniä tunkee samalla innolla naamaan kuin nuorenakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114339
- 793533
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843385Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223361Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273276- 742946
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim652827"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790- 812620
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579