silmämeikin pohjustusvoide

mollamaijanukke

miksi käyttää pohjustusvoidetta?peittääkö se samalla jos on verisuonia luomissa tai siniset sieltä silmien reunustoilta?mikä olisi paras peittämään sinisyyttä?

6

2664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sstara

voi peittää todella hienosti luomensa. Itse käytän Diorin valokynää, aina, kun laitan luomiväriä. Luomiväri pysyy aamusta iltaan todella hyvin, eikä kasaannu luomivakoihin. Lumenen luomivärin pohjustusvoide on myös erinomainen. Kokeilepa noita.

• Jaana Jii

olen jo pitkään käyttänyt Lumenen pohjustusvoidetta, pieni valkoinen tuubi - hinta/laatu-kohdallaan, suosittelen!

• nykyään hopeinen
        Jaana Jii kirjoitti:

olen jo pitkään käyttänyt Lumenen pohjustusvoidetta, pieni valkoinen tuubi - hinta/laatu-kohdallaan, suosittelen!

Guerlainilla myös hyvä pohjustusvoide.

• _Lumi_
        Jaana Jii kirjoitti:

Miten te saatte pysymään luomivärin? Käytän myös Lumenen silmämeikin pohjustuvoidetta, mutta luomiväri on muutaman hetken päästä luomivaossa...Laitan pohjustusvoiteen päälle vielä irtopuuteria ja sitten luomivärin, mutta ei pysy.

• sstara
        _Lumi_ kirjoitti:

Miten te saatte pysymään luomivärin? Käytän myös Lumenen silmämeikin pohjustuvoidetta, mutta luomiväri on muutaman hetken päästä luomivaossa...Laitan pohjustusvoiteen päälle vielä irtopuuteria ja sitten luomivärin, mutta ei pysy.

Mun luomivärit pysyy kyllä hyvin koko päivän/illan. Käytän tuota Lumenen pohjustusvoidetta ja sit päälle kevyt puuterointi. Mutta, tärkeintä on luomavärin laatu. Käytän esim. Diorin, Lancomen ja Chanelin luomivärejä. Varmaan löytyy joltain halvemmaltakin ihan laadukkaita luomivärejä, mä en ole vaan sattunut löytämään. Eiku olenpas löytänyt yhden, Max Factor. Nämä merkit pysyvät erittäin hyvin, sisältävät runsaasti väripigmenttiä.

• xyy
        _Lumi_ kirjoitti:

jos luomi on rasvainen, aamulla pyyhkäisy alkoholittomalla kasvovedellä.
        sen jälkeen lumenen silmämeikinpohjustus taputtelemalla luomelle. sen päälle joko grimasin camouflage taputellen tai nykyään käytössä on kryolanin vastaava dermacolor camouflage(=erikoisen peittävä aine, peittää 100 %). sen päälle taputellen grimasin fixing powder taputellen. Tän jälkeen vasta luomiväri. AINOA konsti jolla olen saanut luomivärin pysymään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe