Raikkaat kasvot

koira22

Millä miesten pesunesteellä saisi raikkaat
kasvot koko päiväksi mulla on 2 eri adidas geeliä
niistä tuleekin raikas iho vähäksi aikaa mutta ei koko päiväksi.

7

1466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä...

Jos sinulla rasvaisempi iho (?) niin kannattaa kuoria ja käyttää syväpuhdistavaa naamiota viikottain! Myös kosteusvoiteen käyttö on must! Pelkästään joku pesugeeli ei riitä, sehän vai puhdistaa lian ihon pinnalta. Kuorinta huolehtii kuolleista ihosoluista, ja syväpuhd.naamio (esim savinaamio) imee ylim. talia ja puhdistaa syvemmältä. Hoitava kosteusvoide säilyttää ihon luonnollista kosteutta. Hyvät myös parantavat ihon omaa kosteudensitomiskykyä.

• päivässä

kasvosi apteekista saatavalla maitohappoa sisältävällä hajustamattomalla pesunesteellä esim. Lactacyd. Käy myös koko kehon pesuun.
        Näissä kaupan pesunesteissä voi olla hiivasientä tai muita pöpöjä ja ph epäsopiva joten ovat pahaksi iholle. Kuivaihoinen mies lisää hajustamatonta kosteusvoidetta.

• Ii-taippi
        päivässä kirjoitti:

kasvosi apteekista saatavalla maitohappoa sisältävällä hajustamattomalla pesunesteellä esim. Lactacyd. Käy myös koko kehon pesuun.
        Näissä kaupan pesunesteissä voi olla hiivasientä tai muita pöpöjä ja ph epäsopiva joten ovat pahaksi iholle. Kuivaihoinen mies lisää hajustamatonta kosteusvoidetta.

Mää olen kokeillut lactacydia(2 eri) ja ei auttanut.

Olen menossa asiasta ihotautilääkärille
        ja sitten ajattelin mennä ihon kuorintaan ja sen jälkeen aloittaa veden juonti kuurin.

• lääkärille
        Ii-taippi kirjoitti:

ja sitten ajattelin mennä ihon kuorintaan ja sen jälkeen aloittaa veden juonti kuurin.

koska sinulla voi olla myös jotain tulehdusta vaivanasi. Ihotautilääkäri tietää siihen hoidon.

• rasvoittaa
        Ii-taippi kirjoitti:

Omalla kohdallani Lactasyd pahensi nuoruusiän kasvojeni rasvaista vaikutelmaa ja finnejä

suosittelen jotain muita

• 30_risat

Kuntoilu tunnetusti parantaa ihon laatua, eli ulos lenkille kolme kertaa viikossa, à 30-45 min reipasta kävelyä/hölkkää ja lopuksi suihkuun.

Jos tämä ei auta, niin hakeudu ihotautilääkärille.

• auttaa

Liikunta auttaa tehokkaasti ihoon. Itse olen ainakin sen huomannut. Esim. juoksulenkki (2-3 krt viikossa) suihku = parempi iho.

Iho kannattaa pestä huolellisesti sekä aamulla että illalla. Liiallinen peseminen ja veden kanssa läträäminen kuivattaa ihoa. Pesun jälkeen kannattaa iho voidella jollakin kosteusvoiteella, jottei iho kuivuisi. Kuiva iho ei tunnu mukavalalle, silloin iho on jäykkä ja se hilseilee. Kostea ja puhdas iho on kova sana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      180
      2177
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      87
      1570
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1444
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1264
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      42
      1101
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1057
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      987
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      895
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      835
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      805
    Aihe