Millä miesten pesunesteellä saisi raikkaat
kasvot koko päiväksi mulla on 2 eri adidas geeliä
niistä tuleekin raikas iho vähäksi aikaa mutta ei koko päiväksi.
Raikkaat kasvot
7
1466
Vastaukset
- nämä...
Jos sinulla rasvaisempi iho (?) niin kannattaa kuoria ja käyttää syväpuhdistavaa naamiota viikottain! Myös kosteusvoiteen käyttö on must! Pelkästään joku pesugeeli ei riitä, sehän vai puhdistaa lian ihon pinnalta. Kuorinta huolehtii kuolleista ihosoluista, ja syväpuhd.naamio (esim savinaamio) imee ylim. talia ja puhdistaa syvemmältä. Hoitava kosteusvoide säilyttää ihon luonnollista kosteutta. Hyvät myös parantavat ihon omaa kosteudensitomiskykyä.
- päivässä
kasvosi apteekista saatavalla maitohappoa sisältävällä hajustamattomalla pesunesteellä esim. Lactacyd. Käy myös koko kehon pesuun.
Näissä kaupan pesunesteissä voi olla hiivasientä tai muita pöpöjä ja ph epäsopiva joten ovat pahaksi iholle. Kuivaihoinen mies lisää hajustamatonta kosteusvoidetta. - Ii-taippi
päivässä kirjoitti:
kasvosi apteekista saatavalla maitohappoa sisältävällä hajustamattomalla pesunesteellä esim. Lactacyd. Käy myös koko kehon pesuun.
Näissä kaupan pesunesteissä voi olla hiivasientä tai muita pöpöjä ja ph epäsopiva joten ovat pahaksi iholle. Kuivaihoinen mies lisää hajustamatonta kosteusvoidetta.Mää olen kokeillut lactacydia(2 eri) ja ei auttanut.
Olen menossa asiasta ihotautilääkärille
ja sitten ajattelin mennä ihon kuorintaan ja sen jälkeen aloittaa veden juonti kuurin. - lääkärille
Ii-taippi kirjoitti:
Mää olen kokeillut lactacydia(2 eri) ja ei auttanut.
ja sitten ajattelin mennä ihon kuorintaan ja sen jälkeen aloittaa veden juonti kuurin.koska sinulla voi olla myös jotain tulehdusta vaivanasi. Ihotautilääkäri tietää siihen hoidon.
- rasvoittaa
Ii-taippi kirjoitti:
Mää olen kokeillut lactacydia(2 eri) ja ei auttanut.
ja sitten ajattelin mennä ihon kuorintaan ja sen jälkeen aloittaa veden juonti kuurin.Omalla kohdallani Lactasyd pahensi nuoruusiän kasvojeni rasvaista vaikutelmaa ja finnejä
suosittelen jotain muita
- 30_risat
Kuntoilu tunnetusti parantaa ihon laatua, eli ulos lenkille kolme kertaa viikossa, à 30-45 min reipasta kävelyä/hölkkää ja lopuksi suihkuun.
Jos tämä ei auta, niin hakeudu ihotautilääkärille.- auttaa
Liikunta auttaa tehokkaasti ihoon. Itse olen ainakin sen huomannut. Esim. juoksulenkki (2-3 krt viikossa) suihku = parempi iho.
Iho kannattaa pestä huolellisesti sekä aamulla että illalla. Liiallinen peseminen ja veden kanssa läträäminen kuivattaa ihoa. Pesun jälkeen kannattaa iho voidella jollakin kosteusvoiteella, jottei iho kuivuisi. Kuiva iho ei tunnu mukavalalle, silloin iho on jäykkä ja se hilseilee. Kostea ja puhdas iho on kova sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802177
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871570Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141264Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita421101Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2121057- 45987
- 97895
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805