Teidän top5 bodomin biisit?
Mun on tässä.
1. Are you dead yet?
2. In your face
3. Hate me!
4. Lil' bloored ridin' hood
5. Needled 24/7 ja Bodom beach terror (En osaa päättää)
Children Of Bodom
6
456
Vastaukset
- nissegusse
Miten on mahdollista että pändin nimi lausutaan enkuksi " tshildren of pudum"? Eikös se pitäis lausua "tshildren of badam"? jotenkis noin englannista oleva opettaja sanoi sen, mutta fanit ja radiotoimittajat hokee tota pudumia.
- bodom
ruotsinkielinen paikannimi. ite tosin sanon sen ihan vaa bodom..
- nissegusse
bodom kirjoitti:
ruotsinkielinen paikannimi. ite tosin sanon sen ihan vaa bodom..
Onha se ruåttiks puudom tai siinepäin mutta ei helevata enklanniks.
- vastauksia
1.every time i die
2.angels dont kill
3.downfall
4.needled 24 7
5.in your face
keep on rockin dude ! - pink.triangle
aika paha...
1. Punch Me I Bleed
2. Lake Bodom
3. Everytime I Die
4. Children of Bodom
5. In Your Face
no en mää nyt tiä.. mut tuo järjestys tuli eka mieleen.. ja hyviä biisejähän ne kaikki on kuitenki. - """() () / %...
1. Sixpounder
2. You're Better Off Dead
3. Needled 24/7
4. If You Want Peace... Prepare For War
5. Lake Bodom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191594
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61368Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335