mitä kuuluu billy idolille kuka tietää??? kertokaa!!!
BILLY IDOL
15
516
Vastaukset
- kasarimuija
Mut Billy Idol Rules, ok!
- billy
TOTTAKAI!!!
- kasarimuija
billy kirjoitti:
TOTTAKAI!!!
Juuh Lives Forever!
- kasarimuija
Juuh Lives Forever!
- billy
REBEL YELL
- kasarimuija
billy kirjoitti:
REBEL YELL
no Rebel Till I die.. ;)
- Ju
kasarimuija kirjoitti:
no Rebel Till I die.. ;)
On teillä niin sakeeta keskustelua että onneksi teillä on Eyes Without A Face :D
- billy
Ju kirjoitti:
On teillä niin sakeeta keskustelua että onneksi teillä on Eyes Without A Face :D
kertokaas billyn paras piisi??
- kasarimuija
billy kirjoitti:
kertokaas billyn paras piisi??
Yks hyvä on Rebel Yell..
- Billy Idol's girl
kasarimuija kirjoitti:
Yks hyvä on Rebel Yell..
vaikee sanoo parasta biisiä, mut onhan toi Rebel Yell hyvä... Ja Billy Idol ruleZ forever!!!!
- billy
Billy Idol's girl kirjoitti:
vaikee sanoo parasta biisiä, mut onhan toi Rebel Yell hyvä... Ja Billy Idol ruleZ forever!!!!
ootteko olleet billyn keikoilla mä oon kerran turun ruisrokissa ja kerran hesan jäähallissa.
- Billy Idol's girl
billy kirjoitti:
ootteko olleet billyn keikoilla mä oon kerran turun ruisrokissa ja kerran hesan jäähallissa.
..oo ollu..Minkälaista oli?
- billy
Billy Idol's girl kirjoitti:
..oo ollu..Minkälaista oli?
oli onhan se billy nii pirun hyvä esiintyjä ja hyvät biisit!!
- <<<<
HELKKARIN HYVÄÄ KAMAA....
- <<<<
BILLY HAIRSTYLE OIS UPEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828