Yhä on yleistymässä se, että nainenkin ostaa seksiä kehitysmaiksi luokitelluissa turistikohteissa, kuten Thaimaa, Karibia, Afrikan maat... (ja toki muuallakin).
Mitä mieltä olette miehet (ja naiset) siitä, että seksin osto ei enää ole pelkästään miehen 'oikeus'?
Ja millaisia tunteita/ajatuksia seksiä ostava nainen teissä herättää?
Nainen ostaa seksiä
20
1508
Vastaukset
- tunteita ...
sehän on vaan tasa-arvoa ...
- yyyyyy
Jos nainen on edes jossain määrin siedettävännäköinen suomalainen, niin seksistä ei kyllä käytännössä tarvitse maksaa missään, etenkään kehitysmaissa, eikä edes kohtalaisen hyvännäköisten miesten kanssa. Eiköhän kysymys ole enemmänkin siitä, että nainen haluaa vapaaehtoisesti hieman sponsoroida rattopoikaansa, ilman erityistä velvoitetta. Ehkä "säälistä" tai jotain.
Miehillä tilanne on kokonaan eri, koska miehelle ilmainen pikaseksi ei ole itsestäänselvyys oikeastaan missään päin maailmaa, etenkään suht kivannäköisten naisten kanssa. Jos tavallinen jannu haluaa saada ilmaista seksiä tässä, nyt ja heti jonkun kivannäköisen naisen kanssa, niin käytännössä on lähes pakko maksaa, ellei ole todellinen pelimies ja "brad pitt -lookalike". Muuten homma menee arpapeliksi, jossa todennäköisesti ei voita. Tämä pätee lähes kaikkialla maailmassa ehkä tiettyjä vapaamielisimpiä Afrikan maita lukuunottamatta. Thaimaassa jotkut naiset saattavat näennäisesti antaa "ilmaiseksi", mutta käytännössä odottavat kyllä korvausta.- mut...
mä luulen, et monissa kehitysmaissa miehetkin odottaa siltä naiselta maksua muodossa tai toisessa. Siis kyllä ne panee ilmaseksi, mut tulevat sitten jälkikäteen pyytään rahaa tyyliin 'mä tarvisin tota ja tota, voitsä lainata'.
Must tuntuu et 'trendi' on menossa siihen suuntaan et naisetki valitsee sen 'vakipanon' koko lomamatkan ajaksi, ja on valmiita maksaan, jos tyyppi on tasokas. Ja kyllä ne tasokkaat osaa tulla tarjoomaankin itteään. Se on kahden kauppa.
- vili
kummempia. anna palaa vaan, jos siltä tuntuu.
- scale
No se on mun puolestani niiden kahden välistä bisnestä, joka ei kuulu muille.
Ostoseksi ei sytytä mua, se on jotenkin kylmää ja tunteetonta hommaa. Mä en siitä saa kiksejä, koska mielestäni hyvässä seksissä molemmat osapuolet nauttivat ja se on osa nautintoa.- ostoseksikkäkin
molemmat osapuolet voivat nauttia...herrajestas miksei??????????????????????
- scale
ostoseksikkäkin kirjoitti:
molemmat osapuolet voivat nauttia...herrajestas miksei??????????????????????
vaan omasta puolestani, mulle osa nautintoa on se, että tiedän kumppanin nauttivan.
Ammattilaiset eivät nauti, ne tekevät työtänsä, tai ovat amatöörejä. - samaa mieltä
scale kirjoitti:
vaan omasta puolestani, mulle osa nautintoa on se, että tiedän kumppanin nauttivan.
Ammattilaiset eivät nauti, ne tekevät työtänsä, tai ovat amatöörejä.Olen mies ja lopetin huorissakäynnin juuri tuosta syystä. En saa seksistä mitään, jos vastapuoli ei nauti. Viimeksi maksuseksiä harrastaessani koetin saada naisenkin nauttimaan ja olin onnistumassakin siinä, mutta ammattilaisen ottein neiti/rouva? kielsi kyseiset otteet ja sanoi haluavansa nauttia vain miehensä kanssa. No eipä siinä mitään. Huippuun en päässyt, kun homma oli pelkkää yksipuolista työstämistä. Maksoin suorittamattoman suoritteen ja päätin, ettei koskaan enää.
- niilläkin
scale kirjoitti:
Ammattilaiset eivät nauti, ne tekevät työtänsä, tai ovat amatöörejä.tunto-aistit toimii ja nautiskelu mahdollista.
- yyyyyy
samaa mieltä kirjoitti:
Olen mies ja lopetin huorissakäynnin juuri tuosta syystä. En saa seksistä mitään, jos vastapuoli ei nauti. Viimeksi maksuseksiä harrastaessani koetin saada naisenkin nauttimaan ja olin onnistumassakin siinä, mutta ammattilaisen ottein neiti/rouva? kielsi kyseiset otteet ja sanoi haluavansa nauttia vain miehensä kanssa. No eipä siinä mitään. Huippuun en päässyt, kun homma oli pelkkää yksipuolista työstämistä. Maksoin suorittamattoman suoritteen ja päätin, ettei koskaan enää.
Aika turha yleistää, koska huoria on niin monenlaisia. Etenkin Thaimaasta löytänee helpostikin naisia, jotka eivät tarjoa vain mekaanista hydrauliikkaa, vaan GFE:n (Girlfriend experience, "tyttöystäväelämyksen").
Suomessa vastaavan kokemuksen voinee saavuttaa, jos onnistuu löytämään vaikka jostain jonkun opiskelijatytön sponssattavaksi. Parkkiintunut ammattilainen sen sijaan tarjoaa yleensä lähinnä sitä hydrauliikkaa. Heissäkin toki on eroja, jotkut saattavat innostua pussailemaankin ja ottamaan homman muutenkin innoissaan ja tosissaan, toisia taas ei jaksa vähempää kiinnostaa. - scale
niilläkin kirjoitti:
tunto-aistit toimii ja nautiskelu mahdollista.
huorat eivät ole mun juttu. Naisen pitää haluta mua, eikä mun rahoja. Ne huorat, joita olen maailmalla nähnyt ovat olleet kauniita kuin nuket, mutta myös yhtä haluttavia kuin kylmät muoviset lelut.
- m78...........................
naiset aina ole sanonut jotta luuserit joutuvat ostamaan seksiä, vai vastaavaa,
no nytkö se ei enää olekkaan niin! ...ei ole minusta mikään uusi ilmiö. Maksu vain tapahtuu Suomessa ns. välillisesti joko materiaalina, matkoina tai yms...
- .Kirsten.
En ole väittänytkään, etteikö naisten seksin ostoa olisi ollut olemassa kenties jo iät ja ajat.
Uusi ilmiö sensijaan on seksin osto aloitukseni kuvaamalla tavalla. Tämä on lisääntymässä koko ajan.
Seksiturismi on 'näkyvä' seksin oston muoto, kun taas kotimaassa tapahtuva seksin osto pysyy 'pimennossa'. Ero on melkoinen, eikös vain?
- Osta ihmeessä...
...jos myynnissä on hinta-/laatusuhteeltaan kelpo tavaraa. Olen aina ihmetellyt, mikseivät suominaiset harrasta enemmänkin seksimatkailua ja seksilomia, kun niiltä reissuiltahan sitä tummaa ja tulista gigoloa saa silloin kuin haluttaa. Ovat kuulemma vielä hyviä seuramiehiä ja naisennaurattajia. Käykää ihmeessä, jotta naamanne eivät happamoidu ennenaikaisesti. Ei se meiltä suomimiehiltä ole pois. Mukavampi vaan katsella tyytyväisiä naisia kuin katkeroituneita vanhapiikoja tms.
- .....
oli hyvä, kiitos naurusta :D.
- wgewegwgewgewge
"millaisia tunteita/ajatuksia seksiä ostava nainen teissä herättää?"
En näe mitään eroa seksiä ostavaan mieheen: onnettomia, sanan varsinaisessa merkityksessä. - kyllä
sanoa että ei ainakaan negatiivisia tunteita.olen oikeastaan aika neutraali.ostakoon kuka haluaa. alkaa ihmetyttää miksi naiset tuntevat niin suurta inhoa seksin ostoa kohtaan?ja jos olisin seksin myyjä puolena en todellakaan tuntisi itseäni uhriksi.päinvastoin.mistä johtuu naisten negatiivinen suhtautuminen seksikauppaan?suurin osa miehistä ei varmaankaan näe mitään pahaa naisten seksinosto matkoissa.
- .Kirsten.
...enpä menisi takuuseen, että suurin osa miehistä ei näe mitään pahaa naisen seksin ostossa tai seksin ostossa ylipäänsä - katsopa näitä vastauksia...
- varsinkin
.Kirsten. kirjoitti:
...enpä menisi takuuseen, että suurin osa miehistä ei näe mitään pahaa naisen seksin ostossa tai seksin ostossa ylipäänsä - katsopa näitä vastauksia...
tuota vastausta, joka on otsikoitu Hyvä Kirsten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666331
- 645717
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1334878- 623995
- 143865
- 363277
- 693051
- 622911
- 772689
- 482015