Minulla on markka aikana ostetut Exelin kävelysauvat, käytössäni hyväksi havaitut.Toisen sauvan kärki on kulunut, muotoutunut pyöreäksi, niin että sauvan hyöty ja työntökyky lipsuu jääden heikoksi, vaillinaiseksi. Asfalttitassut pysyvät kuitenkin paikoillaan, mutta metsäpoluilla joissa mieluimmin etenen, on tästä huonosta toispuolisesta sauvan pitokyvystä haittaa.
Onko muilla s-kävelijöillä tietoa voiko tuon sauvan kärjen saada uusituksi lisähankinnalla, vai tuleeko kävelyreissu sauvakauppaan uusimaan Exelit? Kiitos mielipiteistänne & tiedoistanne!
varaosia kävelysauvoihin?
10
12407
Vastaukset
- tapphe
Tuo markka-aika vähän hämää, mutta ota sauva mukaan ja testaa urheiluliikkeessä (hyvinvarustetussa)ehkä löytyy erilaisia sopivia vaihtopäitä (sompia). Exelin sivultakin löytyy malleja, vaan onko ne sopivia vanhoihin sauvoihin?
- uusitut
Minä marssin sauvojen kanssa kauppaan.
Laittoivat uudet piikit.
Hyvin kulkee taas. - Anonyymi
uusitut kirjoitti:
Minä marssin sauvojen kanssa kauppaan.
Laittoivat uudet piikit.
Hyvin kulkee taas.Mikähän kauppa mahtoi olla?
- sauvoista
Taitaa olla parempi ostaa kokonaan uudet tai sitten soittaa Exelin tehtaalle
moi - GlM
Kaikkiin yleisempiin sauvamerkkeihin (ei halpismakasiinikeppeihin) löytyy varaosia lähes kaikista urheiluliikkeistä
- Eesau
Minulla on Karhun laadukkaat sauvat. Niihin ei varaosapiikkejä löydy sitten millään. Se on raivostuttavaa kun on tottunut esim vesijohtoliikkeistä saamaan varaosat ällistyttävän hienosti kaikenmoiseen vessan laitteisiin, vanhoihinkin. Lisäksi palvelu tuppaa olemaan piikinostajaa kohtaan lähes nenäkästä.
- hyväksi havaittu
Eesau kirjoitti:
Minulla on Karhun laadukkaat sauvat. Niihin ei varaosapiikkejä löydy sitten millään. Se on raivostuttavaa kun on tottunut esim vesijohtoliikkeistä saamaan varaosat ällistyttävän hienosti kaikenmoiseen vessan laitteisiin, vanhoihinkin. Lisäksi palvelu tuppaa olemaan piikinostajaa kohtaan lähes nenäkästä.
Olen laittanut Karhun kävelysauvoihin uudet "piikit" itse. Se käy näppärästi kun poraa poranoeella sopivalla terällä reiät vanhojen piikkien kohdalle ja ruuvaa sitten esim kipsiruuvin reikään ja katkaisee ruuvin hatun. Reiän on oltava sopiva, jotta ruuvin kierteet ottavat kunnolla kiinni. Kun reikä on riitävän syvä, siinä on varaa säätää tuota piikkiä ulospäin, kun se kuluu. Ottaa muuten jääkeleillä paremmin kiinni alustaan kuin alkuperäinen piikki eikä kulu niin nopeasti.
- Anonyymi
hyväksi havaittu kirjoitti:
Olen laittanut Karhun kävelysauvoihin uudet "piikit" itse. Se käy näppärästi kun poraa poranoeella sopivalla terällä reiät vanhojen piikkien kohdalle ja ruuvaa sitten esim kipsiruuvin reikään ja katkaisee ruuvin hatun. Reiän on oltava sopiva, jotta ruuvin kierteet ottavat kunnolla kiinni. Kun reikä on riitävän syvä, siinä on varaa säätää tuota piikkiä ulospäin, kun se kuluu. Ottaa muuten jääkeleillä paremmin kiinni alustaan kuin alkuperäinen piikki eikä kulu niin nopeasti.
Voisi olla hyvä kokeilla!!!
- Anonyymi
Hei! Näin on käynyt mi ullakin. Löytyykö apua ja neuvoa?
- Anonyymi
Suojatuppeja sauvoihin ei taho löytyä.
Vinkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.981565- 2091468
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K52769Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36685