Ennen joulupukin tuloa?

Restless-

Aloitinpa uuden vaikka aika ylhäällä tuo edellinenkin vielä oli.
Jospa ensin kirjaan tähän tulokset ja sitten tilitän tuntemuksia joihin saisi ihan mielellään vastata!!

Aloituspaino 1.8.: 85kg
Paino viime viikolla: 78kg
Paino tänään aamulla: 77kg
Tavoite jouluksi: Ehkä se himpun alle 75kg?
Tavoite tulevaisuudessa: 69kg (tai jotain semmosta...)

Tilitystä: En usko enää tähän. En usko vaa´an toimivuuteen, enkä usko siihen, että suurin vaikuttava tekijä laihdutettaessa olisi liikunta, mielestäni se on se mitä suuhunsa laittaa! Miten painoni ON VOINUT tippua kahdessa viikossa kaksi kiloa, kun olen kahtena edellisenä viikonloppuna syönyt ihan hirveitä määriä "roskaa"?! Enpä kehtaisi kyllä kirjata niitä tänne, mutta nyt kirjaan, jos vaikka joku osaisi selittää minulle jotain. Eli noina viikonloppuina on tullut vedettyä mm. pizzaa (ei omatekoista), mcDonalds ja hesburger ruokaa, suklaata, jäätelöä, karkkeja... Ja määrätkin ovat olleet suuria!
Mitä liikuntaan tulee niin viime viikolla tuli sitten liikuttua kyllä aika paljolti. Liikunta tosin painottui alku viikolle. Ma - junppa, Ti - vesijuoksu, Ke - junppa, To - junppa, Su - junppa. Jumpat ovat erilaisia jumppia, lihaskuntojumppia ja enempi aerobisia sykkeenkohotus jumppia. Tämäkö nyt siis ratkaisee? Tuli syötyä todella paljon/liikaa, mutta kun tuli liikuttuakin enemmän kuin normaalisti niin paino jatkaa tippumistaan? Alkoholia en ole käyttänyt onneksi tippaakaan näinä viikonloppuina (enkä kyllä muutenkaan pitkiin aikoihin). :)

Kertokaahan mitä tämä on? Onko vaaka rikki, onko mun aineenvaihdunnassa joku "häiriö" vai miten tää näin menee? :)

11

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Restless-

      Niin ja sitäkin tuossa mietin, että jos ei tässä nyt tule suurempia jumituskausia ennen joulua, niin kohtahan tässä voi laittaa tavoitteeksi jouluun vaikka 72-73kg :o
      Mutta enpä taida uskaltaa, pakko noiden roskaruokien on hyppiä vyötärölle sitten vaikka viiveellä... :/

    • Hip hei! Mitäs kaikille kuuluu? Täälä jo huomattavasti positiivisempaa mitä esim. pari viikkoa sitten! :)

      Tiedot
      Pituus: 168cm.
      Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
      Paino viime viikolla: N. 69,75kg.
      Paino tänään: N. 69,5kg.
      Tavoitepaino: 65-68kg.

      Eli kyllä se siitä pikku hiljaa. En oo ihan varma näyttikö vaaka tänään ihan inan yli 69 vai 69,5.. Mutta vähemmän kuitenki mitä viime viikolla! :)

      Epäilin tota painonlaskua kyllä kovinkin paljo..koska oltiin taas viikonloppuna vanhempieni luona...Perjantaina söin omenapiirakkaa vanilja jäätelön kera ja miehen sipsejäkin söin vähäsen.. :/ Lauantaina pieni pala pitsaa, ja suklaata. Kumpanakaan päivänä en päässyt lenkille..vettä satoi. Eilinen oli hyvä päivä...Ja onneksi vaaka ei näyttänyt tänään 70 kiloa niin kuin eilen pelkäsin. TODELLA kivaa, että pääsin vihdoin 70 kilon alapuolelle! :)

      Eli toisinsanoen, meillä on Restless vähän sama ongelma..Paino laskee, vaikka hyvää on tullut syötyäkin.. :) Eli minä en ainakaan osaa kertoa sulle onko vaa'assasi vika vai aineenvaihdunnassa...vai miten se nyt tolleen on mennyt :)

      Tänään en kerinnyt lenkille, kun olin töissä, ja vielä aika pitkään. Neljän päivän sijaisuus tällä viikolla...Positiivinen juttu sekin oli... :) Piristää kummasti kun pääsee neljän seinän sisältä. Tänään samassa paikassa, jossa olen sijaisena, sain kuulla toisenkin positiivisen jutun...voi olla että pääsen sinne työllistetyksi, ainakin puoleksi vuodeksi! Se olisi aivan loistavaa. No, mutta en viitti hirveesti enempää innostuu..Huomen tiedän jo taas enemmän...Toivon vaan kovasti, et pääsisin!

      Positiivinen -Kirsikka-

    • Shamu

      Kiireinen päivä joten nyt vasta koneella.Ja tulokset:

      Aloituspaino:127,1kg (31.7.2006)
      Paino tänään:121,8kg
      Viikkomuutos:-0,3kg
      Kokonaispudotus:-5,3kg

      No,pudotushan on aina positivista eli en murehdi vaikka lähti ´´vaan´´ 300 grammaa.Hyvä että lähti!Ihan OK viikko takana,syöminen ja liikunta kohdillaan.Sauvakävelyä kokeilin ensimmäistä kertaa ikinä ja taitaa edessä olla omien sauvojen osto =)
      Kirsikka ja Restless:Mun mielestä toi pudotus ei niin ihmeelliseltä kuulosta.Jos syö ja liikkuu sen 6 päivää kunnolla ja yhden päivän mässäilee niin ei siinä niin paljoa ehdi kaloreita saamaan että lihoisi.Itse asiassa on ilmestynyt uusi laihdutusopas tyyliin ``syö viikot kunnolla,mässäile viikonloput ja laihdu``.En ole itse siihen tutustunut.Mulla on vähän sama tyyli.Maanantai aamuna käyn vaa´alla ja loppupäivän syön mitä haluan ja niin paljon kuin haluan,pysyy sitten loppuviikon irti kiusauksista.Ja jos viikolla tulee houkutus niin ajattelen,että syön tuota sitten maaanantaina ja se yleensä tepsii.
      Tsemppiä vaan kaikille!Taidan lähteä etsimään vielä jotain hyvää ;)

    • toi noi...

      Justiin noin sen kuuluuki mennä. Ensinnäki ekat 5 kiloo lähtee viikossa yleensä nesteistä ja ne voipi kyllä tulla takas ku lakkaat laihruttamasta. Yks päivä viikosta pitäs justiis mätätä ruokaa aivan hulluna ja ne kuus muuta päivää pitäs sitte syödä niitä diettiruokia 5 tai 6 ateriaa päivässä (ei rasvaa, paitsi kalan tai kanan).

      Itte tipautin 22% mun painosta (10 viikossa)tuossa jokunen vuosi sitte ja se pysy poissa pari vuotta. Yks syy siihen on se että se ruokailutottumus jää vähän niinku päälle. Heti tulee kyllä läskit takas jos alkaa vanhaan malliin mättäämään taas ja syömään iltasin rasvaa ja hiilareita. Mulla putos samoin alussa paino ja sitte noin kilo viikossa. Ja sen 10 viikon jälkeen ei enää vaa pudonnu kun olin ihannepainossa ja ruokavalio terveellinen.

      Painotan viälä että se yks mättäämispäivä pitää viikossa olla tai ei enää kohta lähde grammaakaan pois. Sillon saa syödä mitä tahansa vaikka 15 hese ateriaa jos pystyy.

      Kevyt liikunta taitaa noin 2% vaikuttaa siihen laihtumiseen. Toisaalta taas rankempi punttisali 3 kertaa viikossa vaikuttaa aivan eri luokassa.

      • Restless-

        Jos tässä kävit kommentoimassa tätä laihdutustahti ihmettelyä mässäilystä huolimatta niin tahtoisin selventää pari kohtaa! Ensinnäkin, me emme ole laiharilla, vaan opettelemme syömään normaalisti ja terveellisesti, niin että siitä tulisi elinikäinen tapa. Toiseksi, tuossa minun tekstissäni ei ollutkaan kyse yhdestä mässäyspäivästä viikossa, vaan kolmesta (siksi ihmettelin pudotettuja kiloja) ja vielä kolmanneksi, liikuntahan olikin hieman rankempaa kuin pelkkää kävelyä. Erilaisia ohjattuja jumppia, steppiä, body pumppia ja intervallitunti.

        Sellaisia tarkennuksia, mutta kiitos kuitenkin kommenteistasi.
        Kävin tänäänkin aamulla vaa´alla, ja ehkä se on parempi että käyn vain sen kerran viikossa tai vaikka harvemmin... Tässähän vaan innostuu. Tänään se näytti mukamas 76kg. Mutta se oli varmaan joku häiriö. :D


    • pikkupullero

      Jahuu!!

      Pituus: 165 cm
      Aloituspaino 11.4.2005: 107kg
      Paino viime viikolla: 79kg
      Paino nyt: 78kg, tai jopa pienen himpun alle...
      Tavoite jouluksi: alle 75kg
      Lopullinen tavoite: norm.paino eli jotain alle 68kg.

      Kilo kadonnut. Mikä fiilis!! Mutta yllätys tuo oli minulle, niin kuin Restess-:lle ja Kirsikallekin. Olen nimittäin nyt tehnyt vähän ylitöitä viimeisen 5 päivän aikana ja syönyt mitä sattuu, hemmotellut itseäni iltaisin jäätelöllä ja laittanut leivälle mukavasti juustoa. Eli kaloreita on taatusti kertynyt enemmän kuin pääsääntöisesti viimeisen 3-4 viikon aikana, jolloin paino laski tooooodella hitaasti. Olisikohan se sitten ollut sitä säästöliekkiä, kuka tietää?

      Joka tapauksessa olen tyytyväinen tulokseen, ja lähes liikunnattoman viikon jälkeen olen taas palailemassa ruotuun, tänään BodyBalance, ke to pe tanssi. Ja josko siihen vielä jotain jaksaisi lisätä, viikonlopulle vaikka =)

      Tsemppiä kaikille! Hyvältä näyttää, kaikilla taisi olla paino kulkenut ihan oikeaan suuntaan?

      • Restless-

        Wow!! Hyvä me kaikki, hienoa pikkupullero!! Tän ryhmän nimeksihän voisi kohta muuttaa "mahtimimmit"!! Hah hahhaa... :D

        Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon, minä tässä juuri tulin vesijuoksemasta ja vetelen lounas rahkaa nassuun. Sitten pitäisi lähteä fillaroimaan ystävän luo. :)


    • Siru

      Pituus 163cm
      Aloituspaino 105kg (3.6.2006)
      Paino nyt 90,5kg
      Tavoite jouluksi 86kg
      Lopullinen tavoite 64kg
      Housut ovat nyt 2 numeroa pienemmät kun aloittaessa ja kaikki vanhat paidat roikkuvat päällä, että ei muuta, kuin kaivelemaan vaatekaappia ja valitsemaan pienempiä vaatteita onneksi niitä löytyy, ettei tarvitse ostaa uusia.

      • Restless-

        Eikö olekin mahtava tunne kun saa laittaa pienempää päälle? Itselläni oli myös eilen ensimmäistä kertaa kaksi kokoa pienemmät farkut jalassa. :) Ja viime keväänä ostetut paidat alkavat roikkua typerän näköisesti, kun ei näistä kiloista ole kyllä grammaakaan lähtenyt tisseistä. Minulla on ongelmana se, ettei niitä pienempiä vaatteita tahdo kaapista löytyä, joten kohta tämä käy kalliiksi. Vielä en aio mitään ostaa, ehkä sitten joululahjaksi itselleni... :)

        Hyvää jatkoa sinullekin, ja minullekin ja meille ja teille ja kaikille!!! :) Tänään on hyvä päivä!


    • Aloituspaino:104,8 kg
      Paino viime viikolla:104,4 kg
      Paino tänään:104,2 kg
      Tavoite jouluksi:Jotain yli 90-90 kg

      Kuten olen tässä ennenkin toitottanut, niin mulla tippuu paino aina tooooosi hitaasti. Et täytyy olla sillai hemmetin kärsivällinen ;) Mut kyllä tää tästä. On tullu välillä tässä syötyä liikaa/epäterveellisesti, voisi kai niitä retkahduksiksikin kutsua. Eivät tosin olleet kamalan pahanlaatuisia. Minulla vaan on niin olematon itsekuri että... Tulee aina otettua kaikenlaista ja sitten kaduttaa myöhemmin. Voi voi...

      Mut ihan VALTAVAT tsempit teille kaikille!! ;)

    • tiedoski sinulle

      :((

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2391
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      182
      1771
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1456
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1313
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1248
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      81
      1088
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      959
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      770
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      740
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      54
      685
    Aihe