Pelikaveria Helsingistä

sulkista_Hki

Pelikaveri olisi hakusessa, olen 28-vuotias, en mikään ammattilainen mutta maila pysyy kyllä kädessä. En ole vuoteen pelannut, mutta olen melko hyvä pallolajeissa. Laji on sellainen että pelikaverin pitäisi olla aika samantasoinen, mutta sehän selviää vain kokeilemalla..

Itselleni sopisi parhaiten Ruoholahti, toki muukin paikka suhteellisen lähellä keskustaa. Olisi mukava käydä pelaamassa noin kerran viikossa.

12

2291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Morjens,

voitais kokeilla ollaanko sopivan samantasoisia. Olen sua vanhempi heppu ja peruskuntoni on aika alhaalla, mutta olen sulkapalloa harrastanut. Ruoholahti kävisi hyvin.

Meilaapa [email protected] niin katsotaan onnistuisko pelit.

t. Pekka

• Sulista!

Moi,

Käydään tsekkaamassa, tulisiko pelistä mitään. Olen omasta mielestäni suht. hyvä pelaaja, vaikka nyt on ollut puolen vuoden tauko. Ruoholahti kävisi mullekin parhaiten, kun asun siinä lähellä.

• sulkista_Hki

laitatko sähköpostiosoitteesi?

• Sulista!
        sulkista_Hki kirjoitti:

laitatko sähköpostiosoitteesi?

Hyvä juttu - roskapostin takia soita mulle mielummin 010 751 2512 (duuninro), niin sovitaan peliaika.

• Heikki

Morjensta!

Vieläkö joku tarviis pelikaveria sulkapalloon? Olen 23-vuotias kaveri ja Helsingissä asunut noin vuoden verran. Sulkapallo sujuu melko hyvin, kuitenkin ihan harrastemielessä.
      Pelipaikoista Helsingissä en kovinkaan paljon tiedä, mutta pääseehän täällä hyvin liikkumaan julkisilla. Asun Etelä-Haagassa.

Ottakaa toki yhteyksiä ja katellaan joku pelivuoro jostain!

Heikki
      [email protected]

• löytyy

Olen 20 v helsingissä 1,5 vuotta asunut opiskelija, olen pelannut sulkapalloa n. 7-8 vuotta. Viimeisen puolentoista vuoden aikana en ole pelannut oikeastaan ollenkaan, mutta luulisin että homma toimii silti. Olen nuoruusvuosinani kierrellyt kisoja jonkin verran, mutta entinen seura piti jättää kun pääkaupunkiseudulle muutin. Tekisi kauheasti mieli pelata, saisi vaan tasoistaan peliseuraa. Ihan kuntoilumielessä tietysti. Asun Malminkartanossa, olen valmis tulemaan melkein mihin päin helsinkiä tahansa pelaamaan.

Kirjoitelkaa [email protected]

• Right

Olen 24 v mies helsingistä ja asun töölön suunalla. Etsisin pelikaveria sulkapalloon. Olen harrastanut sulkapalloa kuntoilu mielessä pari talvea. Nyt etsisin pelikaveria helsingistä. Olen urheilullinen tyyppi ja minulla on vahva futis ura tasutalla. Mielestäni olen perus hyvä pelamaan sulkapalloa ja nyt olisi kiva saada saman tasoinen pelikaveri. Käydään kokeilemassa miten pelit meni.

• Eino 27cm
        Right kirjoitti:

Olen 24 v mies helsingistä ja asun töölön suunalla. Etsisin pelikaveria sulkapalloon. Olen harrastanut sulkapalloa kuntoilu mielessä pari talvea. Nyt etsisin pelikaveria helsingistä. Olen urheilullinen tyyppi ja minulla on vahva futis ura tasutalla. Mielestäni olen perus hyvä pelamaan sulkapalloa ja nyt olisi kiva saada saman tasoinen pelikaveri. Käydään kokeilemassa miten pelit meni.

Onko sulla minkä kokonen kyrpä?

• mehumaijaaaaa
        Eino 27cm kirjoitti:

Onko sulla minkä kokonen kyrpä?

Mitä se tähän liittyy? Ei sillä pelata :D

• Bubbly
        mehumaijaaaaa kirjoitti:

Mitä se tähän liittyy? Ei sillä pelata :D

Olen 23v mies Helsingistä ja olen pelaillut satunnaisesti jo useita vuosia, mutta samantasoinen tai hyvähenkisesti vakavampi pelaaminen on puuttunut. Olisi kiva pelailla hiki pintaan samantasoisen tai jopa hieman paremman pelaajan kanssa. Olen yleisesti hyvä palloilulajeissa ja olen kohtuullisessa kunnossa. Pituuttakin on sopivasti, 189cm. Pistäkää viestiä mailiin jos tuntuisi siltä, että kannattaisi kokeilla: [email protected]

• Miisu85
        Bubbly kirjoitti:

Olen 23v mies Helsingistä ja olen pelaillut satunnaisesti jo useita vuosia, mutta samantasoinen tai hyvähenkisesti vakavampi pelaaminen on puuttunut. Olisi kiva pelailla hiki pintaan samantasoisen tai jopa hieman paremman pelaajan kanssa. Olen yleisesti hyvä palloilulajeissa ja olen kohtuullisessa kunnossa. Pituuttakin on sopivasti, 189cm. Pistäkää viestiä mailiin jos tuntuisi siltä, että kannattaisi kokeilla: [email protected]

Ja minäkin etsin pelikavereitä Helsingistä ja Vantaalta.
        Olen 24v ja olen pelannut säänöllisesti.
        [email protected]

• surupuku88
        Miisu85 kirjoitti:

Ja minäkin etsin pelikavereitä Helsingistä ja Vantaalta.
        Olen 24v ja olen pelannut säänöllisesti.
        [email protected]

Moikka, olen 21v mies helsingistä ja olen pelannut jonkin verran sulkkista, etten ole mikään pro. Mielenkiintoa olisi käydä pelaamassa sulkkista 2-3 krt viikossa klo:15:30 jälkeen. Kiinnostaisiko kukaan lähteä pelaamaan? Pääasiahan on, että hiki tulee pintaan. :)

vastauksia; [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3213
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      99
      2390
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2329
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      22
      1999
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      184
      1518
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      11
      1347
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1139
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1092
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      92
      989
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      119
      972
    Aihe