Miten saan toimivan guitar pro?

Kitarapoju

Moi,

Minulla on guitar pro 4 (demo) ja aina kun lataan siihen uusia tabeja (www.ultimatguitar), niin siihen tulee sellainen teksti, että minun täytyisi päivittää kyseinen versio. Olen asentanut guitar pro 5 (demo) ja käyttänyt sen koeajan loppuun, joten se ei toimi enään.

Haluaisin lataa esim. Iron Maidenin uusi tabeja (uus levy) guitar prohon.

Miten saisin toimivan guitar pron imutettua netistä?

25

30361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo homma
      • Osakalju_55

        Kun tota Pro 5:sen demoa maltoin viis minuuttia räpeltää, ja kun ei oo tuota nörttipäätä, niin en paljoo viisastunut.

        Onko idea vaan tehä musiikistä tabulatuureja, vai voiko sillä hakea oikeita nuottejakin?

        Sen huomasin, että kun vaikka tolla pianolla lyö sointuja ja saveliä, niin saahan sillä rakennettua musiikkia itekkin, ja tekee ne Baabelin tabut niistäkin. Ei vaan ole häävit saundit.

        Siis käytänpä ärsyttävää lausetta.

        Mikä tossa on se juttu hei?


      • voi...
        Osakalju_55 kirjoitti:

        Kun tota Pro 5:sen demoa maltoin viis minuuttia räpeltää, ja kun ei oo tuota nörttipäätä, niin en paljoo viisastunut.

        Onko idea vaan tehä musiikistä tabulatuureja, vai voiko sillä hakea oikeita nuottejakin?

        Sen huomasin, että kun vaikka tolla pianolla lyö sointuja ja saveliä, niin saahan sillä rakennettua musiikkia itekkin, ja tekee ne Baabelin tabut niistäkin. Ei vaan ole häävit saundit.

        Siis käytänpä ärsyttävää lausetta.

        Mikä tossa on se juttu hei?

        opetella soittaa kitaraa. se ohjelma näyttää biisit tabulatuureina ja nuotteina. sillä voi myös tehdä itse tabulatuureja omista tai muiden biiseistä. äänet paranee kun hankkii maksullisen kokoversion. ja niitä tabulatuureja biiseihin voi hakea netistä.


      • kekkonen
        voi... kirjoitti:

        opetella soittaa kitaraa. se ohjelma näyttää biisit tabulatuureina ja nuotteina. sillä voi myös tehdä itse tabulatuureja omista tai muiden biiseistä. äänet paranee kun hankkii maksullisen kokoversion. ja niitä tabulatuureja biiseihin voi hakea netistä.

        Miksi kaikki käyttävät maksullista (waretettua?) Guitar Prota ja tuntuu ettei kukaan ole kuullutkaan ilmaisesta PowerTabista? Onko tuo Guitar Pro jollain tapaa parempi? Testailin itse sitä aikoinaan, mutta mielestäni vaikutti sekavammalta kuin PowerTab ja tabulatarjontakin oli heikompaa... tai sitten en vain osannut.


      • power Tabista?
        kekkonen kirjoitti:

        Miksi kaikki käyttävät maksullista (waretettua?) Guitar Prota ja tuntuu ettei kukaan ole kuullutkaan ilmaisesta PowerTabista? Onko tuo Guitar Pro jollain tapaa parempi? Testailin itse sitä aikoinaan, mutta mielestäni vaikutti sekavammalta kuin PowerTab ja tabulatarjontakin oli heikompaa... tai sitten en vain osannut.

        mistäs semmoosen sais?
        ja ilimaaseksikkos viä?

        Kyllä noi kaikki kiinnostaa mistä vaan vähänki vois apua olla tähän soiton oppimiseen.


      • Osakalju_55 kirjoitti:

        Kun tota Pro 5:sen demoa maltoin viis minuuttia räpeltää, ja kun ei oo tuota nörttipäätä, niin en paljoo viisastunut.

        Onko idea vaan tehä musiikistä tabulatuureja, vai voiko sillä hakea oikeita nuottejakin?

        Sen huomasin, että kun vaikka tolla pianolla lyö sointuja ja saveliä, niin saahan sillä rakennettua musiikkia itekkin, ja tekee ne Baabelin tabut niistäkin. Ei vaan ole häävit saundit.

        Siis käytänpä ärsyttävää lausetta.

        Mikä tossa on se juttu hei?

        häävit ei oo äänet paitti jos klikaa kohtaa "rle" jost päälle menee realistic sound engine :O sit kuulostaa paremmalt.

        guitar pr tabei saa hyvin esim www.911tabs.com
        sit vaa klikkaat kansion kuvaa guitar pros ( sen jälkee ku oot ne tabut ladannu) ja sit valittet tabun minkä haluut avaa :O


      • power Tabista? kirjoitti:

        mistäs semmoosen sais?
        ja ilimaaseksikkos viä?

        Kyllä noi kaikki kiinnostaa mistä vaan vähänki vois apua olla tähän soiton oppimiseen.

        jos et waree sitä. mun guitar pro kokoversioki o warettu... mwuahha. power guitar maksaa aika saman verra (muistAAKSENI) ku guitar pro


      • kekkonen

    • Seppo Skeba-Ukko

      ...lataa jollain eMulella tai DC :lla siihen serial. Laitat vaan hakuun Guitar Pro 5 serial. Eiköhän löydy. Suosittelen kuitenkin maksamaan siitä lisenssikoodista, on nimittäin todella laaduks ohjelma.

      • jazi_k

        se oli hyvä kunnes kone kaatu käytin sitä jatkuvasti!


    • deco1
      • varottaja:O

        älkää ladatko mitään joltakin "finnish" alkuselta osotteelta seon virus tai joku haittaohjelma


      • O_O<3
        varottaja:O kirjoitti:

        älkää ladatko mitään joltakin "finnish" alkuselta osotteelta seon virus tai joku haittaohjelma

        Äsken olin tuolla sivulla ja tosiaan olin jo lataamassa mutta kun tartti soittaa johkin että saisi seriaalin heitin homman sikseen, mikä haittaohjelma siitä tulee btw


      • älkää
        O_O<3 kirjoitti:

        Äsken olin tuolla sivulla ja tosiaan olin jo lataamassa mutta kun tartti soittaa johkin että saisi seriaalin heitin homman sikseen, mikä haittaohjelma siitä tulee btw

        Tuolta finnish sivulta tulee jotain ohjelmia koneelle kuten videot lataus jne.. ne ovat oikeasti vakoilijoita älä MISSÄÄN NIMESSÄ avaa niitä, jos kuitenkin avasit ne saa ainakin hävitettyä avast ohjelmalla ( itse ainakin sain)


      • apua
        älkää kirjoitti:

        Tuolta finnish sivulta tulee jotain ohjelmia koneelle kuten videot lataus jne.. ne ovat oikeasti vakoilijoita älä MISSÄÄN NIMESSÄ avaa niitä, jos kuitenkin avasit ne saa ainakin hävitettyä avast ohjelmalla ( itse ainakin sain)

        joo tää ei nyt liity tähän keskusteluun, mut pitää vaan kysyä kun itse latasin finnish-alkuiselta sivulta messengerin.. mutta poistin sen heti, niin onko siitä haittaa? pitääkö mun vielä tehdä jotain saadakseni se jokin haittajuttu pois? jos sellainen siis ehti tulla.
        ah sekavaa, mut en tiedä melkeen mitään koneista, enkä tiedä miten viruksia poistetaan ja öö.. voisko joku auttaa?


    • jiijihh

      nii siis mitä helvettiä sitten tehdää ku on se serial numero itellä? mihin se syötetää ku en o viel sellast kohtaa löytäny vai pitääks ohjelma poistaa ja ladata uudelee ja sit kysytääkö sitä siellä uudestaa? hähähähä?
      ei tajuu...
      en usko että tota saa edes ilmasiks toimimaa mitenkää...

      ja hei käykö ne powertab vai mikä nyt olikaa se toinen samantyyppinen ilmanen ohjelma niin toimiiko siinä gp:n tabit? vai löytysköhän siihen ohjelmaa kingston wall - istwan tabit... hmmmm

      • cuccioo

        Hei,

        Voikohan ton ohjelman ostaa porukalla ja asentaa saman ohjelman samoilla avaimilla moneen koneeseen? Ajattelin vaan, että voisin ostaa tuon kaverin kanssa. Jaettu ilo paras ilo!


      • satunnainen käyttäjä
        cuccioo kirjoitti:

        Hei,

        Voikohan ton ohjelman ostaa porukalla ja asentaa saman ohjelman samoilla avaimilla moneen koneeseen? Ajattelin vaan, että voisin ostaa tuon kaverin kanssa. Jaettu ilo paras ilo!

        Itselläni ainakin on koneella, tutulta saatu versio ja hyvin toimii. Luulen, että sama versio serialeineen jaettu monelle muullekin.


      • Bassoperkele

        Hittolainen. Joskus kauan sitten latasin tuon ja se (VAAN) 15päivän kokeilu juttu loppu ja nyt jos lataan, se silti muistaa, että kokeiluaika loppui..? Mistä vois saada version, jossa EI OLE kokeilu aikaa?


    • dfdf

      Meet www.thepiratebay.org ja sielt lataat sen ( laittomasti ) nii sitte toimii

      • otjsrty

        Kokeilkaa tuxguitar:ia siinä toimii powertabit guitar pro tabit ja tuxguitarin omat tabit.
        Tietysti voi tehdä nuotteja muuttaa formaattia, tulostaa ym.
        http://www.tuxguitar.com.ar/


    • GuitarPro

      Mene vaikka tänne: www.piratebay.com ja kirjota toho kenttään että guitar pro. Valitse siitä. Tarttet bittorrentin tai bitlordin tai vastaavan, jotta voit ladata ton. mutta sitten toimii

      • sdfndfs

        ja saat tukun viruksia koneellesi. Ja aloittajan kysymykseen vastaus: Opettele käytttämään internettiä.


    • Tuxxxxx

      TuxGuitar

    • tuxG

      Helpoimmalla pääset ku lataat ilmasen TuxGuitarin. Avaa kaikki guitarpro ja powertab tiedostot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe