olisin kiinnostunut sukelluksesta ja haluaisin tietoa kurssi hinnoista turussa? ja mitä käyneet tai itse konkarit suosittelevat. mikähän olisi edullisin ? myös muuten aloitus paketin hintoja ja laatuja Kiitos!! t. innostunut (mikä ei lopahda)
hinta?
4
1101
Vastaukset
- Lotraaja
Käy www.snorkkeli.net seuraamassa aktiivisempaa sukelluskeskustelua :)
- TJ..
Kurssi 300-400€, perusvälineet (maski, snorkkeli, räpylät) 150€, laitepaketti 1000€, jne....
Kattoa ei ole, itse lopetin laskemisen 2500€ kohdalla ja varmaan toinen mokoma on mennyt sen jälkeenkin.
- Saku__Sammakko
Itse kävi OWD kurssi. Perusvehkeet 150€ kurssi 250 €
Tarkoituksena sukellella satunnaisesti lomamatkoilla.
Mutta sitten tuli ostettua märkäpuku (280 € )ja ajattelin vuokrata liivit yms.
Seuraavaksi alkoi tuntua, että tuo vuokraamin on kallista. Eli pikkuhiljaa, aina kun lompakko antoi periksi, niin tein investointeja ( pullo 150€, regupaketti 600€, liivi 280€, valaisin 25O€, Tietokone 300 €)
Sitten, että pääsee lomamatkoilla sukeltamaan kirkkaissa vesissä syvemmälle AOWD kurssi (250 €) ja kun kerran pääsee sukeltamaan syvemmälle, niin Suomessa tarvitaan kuivapuku (750€).
ja parasta aikaan etsin rahaa vesitiivistä kameraa varten (n 900 €) … Sitten tulee vielä päälle nuo kulut, minkä takia alun perin menin kurssille eli lomamatkat muuttuivat sukellusreissuksi.
Lyhty yhteenveto tähän mennessä kuluneista euroista. 150€ 250€ 280€ 150€ 600€ 280€ 250€ 300€ 250€ 750€=3260€. Eivätkä mun laitteet ole edes kalleimmasta päästä, sitten tuohon pitää vielä lisätä täytöt 3… 7 € /pullo, järjestetyt sukellusreissut 15€… 1500 € yms.
mites se sanonta menikään… kun antaa pirulle pikkusormen se vie … - jorry1234
Joko sait kurssin käytyä. Jos kävit nii mitäs maksoit. Itse aloittelemassa sukellustouhua ja kurssille menen keväällä. Saaristomeren sukeltajat ry , kaverini kävi ja kehui kovasti :) siispä sinne menen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen755674Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744960Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453234Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052673Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52382Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41615Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211320Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei130905