hinta?

aloittelija?

olisin kiinnostunut sukelluksesta ja haluaisin tietoa kurssi hinnoista turussa? ja mitä käyneet tai itse konkarit suosittelevat. mikähän olisi edullisin ? myös muuten aloitus paketin hintoja ja laatuja Kiitos!! t. innostunut (mikä ei lopahda)

4

1127

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lotraaja

Käy www.snorkkeli.net seuraamassa aktiivisempaa sukelluskeskustelua :)

• TJ..

Kurssi 300-400€, perusvälineet (maski, snorkkeli, räpylät) 150€, laitepaketti 1000€, jne....

Kattoa ei ole, itse lopetin laskemisen 2500€ kohdalla ja varmaan toinen mokoma on mennyt sen jälkeenkin.

• Saku__Sammakko

Itse kävi OWD kurssi. Perusvehkeet 150€ kurssi 250 €
      Tarkoituksena sukellella satunnaisesti lomamatkoilla.
      Mutta sitten tuli ostettua märkäpuku (280 € )ja ajattelin vuokrata liivit yms.
      Seuraavaksi alkoi tuntua, että tuo vuokraamin on kallista. Eli pikkuhiljaa, aina kun lompakko antoi periksi, niin tein investointeja ( pullo 150€, regupaketti 600€, liivi 280€, valaisin 25O€, Tietokone 300 €)
      Sitten, että pääsee lomamatkoilla sukeltamaan kirkkaissa vesissä syvemmälle AOWD kurssi (250 €) ja kun kerran pääsee sukeltamaan syvemmälle, niin Suomessa tarvitaan kuivapuku (750€).
      ja parasta aikaan etsin rahaa vesitiivistä kameraa varten (n 900 €) … Sitten tulee vielä päälle nuo kulut, minkä takia alun perin menin kurssille eli lomamatkat muuttuivat sukellusreissuksi.

Lyhty yhteenveto tähän mennessä kuluneista euroista. 150€ 250€ 280€ 150€ 600€ 280€ 250€ 300€ 250€ 750€=3260€. Eivätkä mun laitteet ole edes kalleimmasta päästä, sitten tuohon pitää vielä lisätä täytöt 3… 7 € /pullo, järjestetyt sukellusreissut 15€… 1500 € yms.
      mites se sanonta menikään… kun antaa pirulle pikkusormen se vie …

• jorry1234

Joko sait kurssin käytyä. Jos kävit nii mitäs maksoit. Itse aloittelemassa sukellustouhua ja kurssille menen keväällä. Saaristomeren sukeltajat ry , kaverini kävi ja kehui kovasti :) siispä sinne menen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      871
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      92
      838
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      716
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      670
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      564
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      551
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      539
    8. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      61
      533
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      533
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      506
    Aihe