olisin kiinnostunut sukelluksesta ja haluaisin tietoa kurssi hinnoista turussa? ja mitä käyneet tai itse konkarit suosittelevat. mikähän olisi edullisin ? myös muuten aloitus paketin hintoja ja laatuja Kiitos!! t. innostunut (mikä ei lopahda)
hinta?
4
1095
Vastaukset
- Lotraaja
Käy www.snorkkeli.net seuraamassa aktiivisempaa sukelluskeskustelua :)
- TJ..
Kurssi 300-400€, perusvälineet (maski, snorkkeli, räpylät) 150€, laitepaketti 1000€, jne....
Kattoa ei ole, itse lopetin laskemisen 2500€ kohdalla ja varmaan toinen mokoma on mennyt sen jälkeenkin.
- Saku__Sammakko
Itse kävi OWD kurssi. Perusvehkeet 150€ kurssi 250 €
Tarkoituksena sukellella satunnaisesti lomamatkoilla.
Mutta sitten tuli ostettua märkäpuku (280 € )ja ajattelin vuokrata liivit yms.
Seuraavaksi alkoi tuntua, että tuo vuokraamin on kallista. Eli pikkuhiljaa, aina kun lompakko antoi periksi, niin tein investointeja ( pullo 150€, regupaketti 600€, liivi 280€, valaisin 25O€, Tietokone 300 €)
Sitten, että pääsee lomamatkoilla sukeltamaan kirkkaissa vesissä syvemmälle AOWD kurssi (250 €) ja kun kerran pääsee sukeltamaan syvemmälle, niin Suomessa tarvitaan kuivapuku (750€).
ja parasta aikaan etsin rahaa vesitiivistä kameraa varten (n 900 €) … Sitten tulee vielä päälle nuo kulut, minkä takia alun perin menin kurssille eli lomamatkat muuttuivat sukellusreissuksi.
Lyhty yhteenveto tähän mennessä kuluneista euroista. 150€ 250€ 280€ 150€ 600€ 280€ 250€ 300€ 250€ 750€=3260€. Eivätkä mun laitteet ole edes kalleimmasta päästä, sitten tuohon pitää vielä lisätä täytöt 3… 7 € /pullo, järjestetyt sukellusreissut 15€… 1500 € yms.
mites se sanonta menikään… kun antaa pirulle pikkusormen se vie … - jorry1234
Joko sait kurssin käytyä. Jos kävit nii mitäs maksoit. Itse aloittelemassa sukellustouhua ja kurssille menen keväällä. Saaristomeren sukeltajat ry , kaverini kävi ja kehui kovasti :) siispä sinne menen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki862917Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from802386Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752228Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä222185Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71706Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue121475- 831267
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81130- 691097
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191054