hinta?

aloittelija?

olisin kiinnostunut sukelluksesta ja haluaisin tietoa kurssi hinnoista turussa? ja mitä käyneet tai itse konkarit suosittelevat. mikähän olisi edullisin ? myös muuten aloitus paketin hintoja ja laatuja Kiitos!! t. innostunut (mikä ei lopahda)

4

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lotraaja

Käy www.snorkkeli.net seuraamassa aktiivisempaa sukelluskeskustelua :)

• TJ..

Kurssi 300-400€, perusvälineet (maski, snorkkeli, räpylät) 150€, laitepaketti 1000€, jne....

Kattoa ei ole, itse lopetin laskemisen 2500€ kohdalla ja varmaan toinen mokoma on mennyt sen jälkeenkin.

• Saku__Sammakko

Itse kävi OWD kurssi. Perusvehkeet 150€ kurssi 250 €
      Tarkoituksena sukellella satunnaisesti lomamatkoilla.
      Mutta sitten tuli ostettua märkäpuku (280 € )ja ajattelin vuokrata liivit yms.
      Seuraavaksi alkoi tuntua, että tuo vuokraamin on kallista. Eli pikkuhiljaa, aina kun lompakko antoi periksi, niin tein investointeja ( pullo 150€, regupaketti 600€, liivi 280€, valaisin 25O€, Tietokone 300 €)
      Sitten, että pääsee lomamatkoilla sukeltamaan kirkkaissa vesissä syvemmälle AOWD kurssi (250 €) ja kun kerran pääsee sukeltamaan syvemmälle, niin Suomessa tarvitaan kuivapuku (750€).
      ja parasta aikaan etsin rahaa vesitiivistä kameraa varten (n 900 €) … Sitten tulee vielä päälle nuo kulut, minkä takia alun perin menin kurssille eli lomamatkat muuttuivat sukellusreissuksi.

Lyhty yhteenveto tähän mennessä kuluneista euroista. 150€ 250€ 280€ 150€ 600€ 280€ 250€ 300€ 250€ 750€=3260€. Eivätkä mun laitteet ole edes kalleimmasta päästä, sitten tuohon pitää vielä lisätä täytöt 3… 7 € /pullo, järjestetyt sukellusreissut 15€… 1500 € yms.
      mites se sanonta menikään… kun antaa pirulle pikkusormen se vie …

• jorry1234

Joko sait kurssin käytyä. Jos kävit nii mitäs maksoit. Itse aloittelemassa sukellustouhua ja kurssille menen keväällä. Saaristomeren sukeltajat ry , kaverini kävi ja kehui kovasti :) siispä sinne menen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6391
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5818
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      134
      5045
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4035
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3895
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3309
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      71
      3093
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64