olisin kiinnostunut sukelluksesta ja haluaisin tietoa kurssi hinnoista turussa? ja mitä käyneet tai itse konkarit suosittelevat. mikähän olisi edullisin ? myös muuten aloitus paketin hintoja ja laatuja Kiitos!! t. innostunut (mikä ei lopahda)
hinta?
4
1072
Vastaukset
- Lotraaja
Käy www.snorkkeli.net seuraamassa aktiivisempaa sukelluskeskustelua :)
- TJ..
Kurssi 300-400€, perusvälineet (maski, snorkkeli, räpylät) 150€, laitepaketti 1000€, jne....
Kattoa ei ole, itse lopetin laskemisen 2500€ kohdalla ja varmaan toinen mokoma on mennyt sen jälkeenkin.
- Saku__Sammakko
Itse kävi OWD kurssi. Perusvehkeet 150€ kurssi 250 €
Tarkoituksena sukellella satunnaisesti lomamatkoilla.
Mutta sitten tuli ostettua märkäpuku (280 € )ja ajattelin vuokrata liivit yms.
Seuraavaksi alkoi tuntua, että tuo vuokraamin on kallista. Eli pikkuhiljaa, aina kun lompakko antoi periksi, niin tein investointeja ( pullo 150€, regupaketti 600€, liivi 280€, valaisin 25O€, Tietokone 300 €)
Sitten, että pääsee lomamatkoilla sukeltamaan kirkkaissa vesissä syvemmälle AOWD kurssi (250 €) ja kun kerran pääsee sukeltamaan syvemmälle, niin Suomessa tarvitaan kuivapuku (750€).
ja parasta aikaan etsin rahaa vesitiivistä kameraa varten (n 900 €) … Sitten tulee vielä päälle nuo kulut, minkä takia alun perin menin kurssille eli lomamatkat muuttuivat sukellusreissuksi.
Lyhty yhteenveto tähän mennessä kuluneista euroista. 150€ 250€ 280€ 150€ 600€ 280€ 250€ 300€ 250€ 750€=3260€. Eivätkä mun laitteet ole edes kalleimmasta päästä, sitten tuohon pitää vielä lisätä täytöt 3… 7 € /pullo, järjestetyt sukellusreissut 15€… 1500 € yms.
mites se sanonta menikään… kun antaa pirulle pikkusormen se vie … - jorry1234
Joko sait kurssin käytyä. Jos kävit nii mitäs maksoit. Itse aloittelemassa sukellustouhua ja kurssille menen keväällä. Saaristomeren sukeltajat ry , kaverini kävi ja kehui kovasti :) siispä sinne menen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773701
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851648Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271405- 1591278
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut211076Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124959- 62785