No niin just!!! Läppäsin auton ovet lukkoon ilman avainta ja tiesihän sen miten siinä kävi... Ja nyt kyseessä on Corolla Deluxe -82 2 ovinen, eli korkeat ovipahvit jne.. U Know... Aika kinkkinen tapaus, missä ja miten saa ronkittua oven lukon auki... Pitääkö painaa vai nostaa, vasemmalle/oikealle...??? Täs työt loppuu neljään mennessä, et ideoita????!?!?!?!?!?!?!?!? *Kele*
5 Tuntia aikaa keroa miten murtautua omaan autoon!!!
12
3654
Vastaukset
- oi
Oven yläreunasta alat kammeta ovea rakoselleen. Tiivisteiden välistä 70-80 cm pitkä halkaisijaltaan 3-4 mm tanko jossa V-mutka päässä, jolla nykäiset tapin ylös. Taivuta tanko kaarelle tarpeen mukaan.
Ovi taipuu riittävästi, eikä lasin ulkotiivistekumi vaurioidu. - aasia
ennenkuin alat toimiin selvitä kumman oven kautta kannattaa yrittää kuskin vai matkustajan.
Näin kerran että juku yritti myös omaansa sisälle ylä tiivisteiden kautta jotka antavat hyvin periksi kun ovenkehystä hieman vääntää
rautalangala nuppi tai ikkunaveiviä liikkeele että saat ikkunan tai oven auki.
myös jäätelötikulla pääsi aikanaa kaverin Crowniin sisälle.- TDX
Tässä Corollassa ei oo nuppia... Se vipu on siellä alhaalla oikealla... Mut joo... *Miettii*
- Lasse
Pyydä poliiseja apuun. heillä on hyvät koukut tällaisia tapauksia varten.
- oi
Oven yläreunasta alat kammeta ovea rakoselleen. Tiivisteiden välistä 70-80 cm pitkä halkaisijaltaan 3-4 mm tanko jossa V-mutka päässä, jolla nykäiset tapin ylös. Taivuta tanko kaarelle tarpeen mukaan.
Tangon on oltava riittävän jäykkä.
Ovi taipuu riittävästi, eikä lasin ulkotiivistekumi vaurioidu, kuten tapahtuu, jos menet alakautta oven sisäkaluja ronkkien. - js
Kokeile toisen auton avaimia voipi onnistaa jos varsinkin sattuu olemaan saman ikäluokan pelejä.
- TDX
Ei onnistu... Ps. kokeiltu...
- TDX
On tuossa Tunigissa huonot puolensakkin näköjään... *Kele*
- C180T
olen avannut, eli vastaavissa tilanteissa olen ottanut jämäkän mutta taipuisan veitsen.
Varsinkin japsiautoissa on ovenkahvan alla 1-2mm rako josta olen veitsen ujuttanut ja etsinyt tuntumalla tangon joka on yhteydessä lukkoon, kun se löytyy painoin terällä metallitankoon ja väänsin sitä suuntaan joka avaa lukon.
Uudemmissa japseissa se on toiminut aina kun on ollut hätätilanne ja täällä Helsingin keskustassa päivät pitkät ajellessa noita tilanteita huomaa vähän väliä, useasti ovet ovat auenneet.- Ami
tyhmyyteni, mutta eikö sinulla ole vara-avaimia?
Opin itse sen (myös) kantapään kautta, nykyisin minulla on vara-avaimet toisessa taskussa, aina! - TDX
Ami kirjoitti:
tyhmyyteni, mutta eikö sinulla ole vara-avaimia?
Opin itse sen (myös) kantapään kautta, nykyisin minulla on vara-avaimet toisessa taskussa, aina!Ei ole vara avaimia ku olin juuri vaihtanut lukot...
Mutta äsken aukes, väänsin vänkärin puolen lukon niskat väkipakolla nuri´n, eli nyt on avaimet taskussa ja mitään muuta ei tarvinut hajoittaa muuta kuin 10€:n lukon!=) Kiitoksia neuvoistanne!
- Extra
Kannattataa teetättää vara avaimet ajoissa. Yksi vaikka lompakkoon ja yksi kotiin ja yksi vaikka työpaikan kaappiin ja yksi antaa anopille.
Myös lukon ja avaiten numero on hyvä ottaa muistiin ja laittaa samoihin paikkoihin kuin vara avaimetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104089BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1632844Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582537Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1382194
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422097- 501993
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome521951Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561742