mikä miehiä riivaa?

-woman-

Miksi te miehet olette niin nirsoja ja hirveän pinnallisia? Turha valittaa ettei seuraa löydy jos naiseksi kelpaa vain neiti itse täydellisyys?

Olen huomannut myös sen että vaikka tulisin jonkun miehen kanssa tosi hyvin juttuun, ei mies kelpuuta mua, koska en ole perus kaunis.VAikka yritänkin pitää huolta ulkonäöstäni liikunnalla ym..mutta mitäs sitä naamalleen voi...

Ja taas eräs naispuolinen nätti kaverini on kovassa huudossa.
Hän on miesten mielestä kaunis (mielestäni ei mikään ihmeellinen, pieni tasapaksu, hiukan ylimeikattu,) mutta kohtelee miehiä kuin roskaa.
Ja kaikki tässä pienemmänpuoleisessa kaupungissa tietävät, että kaverini on joskus yleisesti todella kusipää muita kohtaan, varsinkin miehiä. Hän pettää, levittelee vakavia tauteja ja antaa miesten ymmärtää ja sitten dumppaa nämä törkeästi, koska ketään ei voi hänen mielestään ottaa vakavasti.
Ja ei, hän ei ole huorahtava, eikä todellakaan edes pukeudu niin, oikeastaan päinvastoin.
Ettei miehet pelkkää seksiä yritä, seurustelu ja treffikutsuja tulee viikottain.

Vaikka minä, keskitasoa hiukan rumempi kohtelisin miehiä ja yleensäkin ihmisiä reilusti, ei tunnu kelpaavan pelkän naamavärkin perusteella.

Missä miehet on vika?

24

2042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

Kuules nyt, en ole kertaakaan väittänyt että minulle kelpaisi vain ulkoisesti täydellinen nainen. Tärkeämpänä pidän sitä onko järkeä päässä tai muuten mukava, hapannaamaa ei viitsi katsoa oli sitten miten kaunis tahansa!

• nainen28.

vakavia tauteja..?Olikos sun nyt vain tarkoitus haukkua tätä ystävääsi..vai mikä oli pointti?

• -woman-

no ei ollut todellakaan pointti haukkua,ja olen sanonut tälle kaverilleni monta kertaa, että käytä hyvä ihminen sitä suojaa kun kerta tiiät omaavasi parantumattoman taudin. Muttei ota kuuleviin korviinsa. Yritin vaan selvittää, että hän on luonteeltaan miehille törkeä, ja miehet silti innostuvat pinnan perusteella. Se oli pointti.

• yks mies

Ei näitä oikein osaa sanoa, että mistä kiikastaa... Itse voisin kysyä ihan samanlaisia kysymyksiä.

Sen kyllä ymmärrän täysin, että ihmettelet, miksi kaverisi vetää miehiä puoleensa. Olen joutunut tuollaisen naisen uhriksi, seurustelinkin pari vuotta sen kanssa. Meni luottamus naisiin.

• MMies

Samalla laillahan tuo näyttäisi menevän naistenkin osalta: naiset juoksevat hulluna kusipäiden perässä ja levittävät jalkansa estoitta pelimiesten edessä ja sitten itkevät kun `kunnon miehiä` ei löydy ja miehet on kaikki kusipäitä jne jne. Kaipa sitä voisi aivotkin hankkia jossain vaiheessa, mutta se kyrpä/pillu ohjaa niin monen ihmisen elämää, että ei siihen jaksa edes kiinnittää huomiota enää. Vakka kantensa valitsee ym tylsää.

Mutta toi, jos nainen levittää tietoisesti sukupuolitautia on rikosnimikkeeltään törkeä pahoinpitely. Ei todellakaan tasapainoisen ihmisen touhua.

• lyhyesti ..

Sitä saa mitä tilaa ...

• herätys..
        lyhyesti .. kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa ...

ei taas tyypillisesti näe tämän naisen ilkeyttä joka tuon jutun kirjoitti, lähtevät yhdessä vaan haukkumaan tätä ystävää(joka olikin tarkkoitus "teilata" tässä kirjoituksessa.Ja todennäköisesti ei mitään tautia edes ole, "ystävä" joka tänne kirjoittaa, haluaa mustamaalata toisen)
        tyypillistä...teitä on vedätetty.

• MMies
        herätys.. kirjoitti:

ei taas tyypillisesti näe tämän naisen ilkeyttä joka tuon jutun kirjoitti, lähtevät yhdessä vaan haukkumaan tätä ystävää(joka olikin tarkkoitus "teilata" tässä kirjoituksessa.Ja todennäköisesti ei mitään tautia edes ole, "ystävä" joka tänne kirjoittaa, haluaa mustamaalata toisen)
        tyypillistä...teitä on vedätetty.

Ilkeys on toisarvoinen seikka, mustamaalaaminen on toisarvoinen seikka. Voihan olla, että kirjoittaja oli vilpitön? Tosiasioista kertominen kenestäkään vielä ilkeää tee.

• huomauttelija

huomauttaisin, että juttu on ristiriitainen. Huomatan ihan vaan siksi, koska olen huomauttelija.

Ensin kerrotaan:

"Turha valittaa ettei seuraa löydy jos naiseksi kelpaa vain neiti itse täydellisyys? "

Sitten kuvaillaan miesten parissa kovassa huudossa oleva ystävätär: "pieni tasapaksu, hiukan ylimeikattu." - eli kaikkea muuta kuin täydellinen, luonne vielä aivan umpikiero.

Joten kyllä miehille näyttää kelpaavan muukin kuin täydellinen.

• palstalla ...

tiedämme jo että naiset ovat järjestään järjettömiä

• -woman-

Ja tarkoitinkin, että minun mielestäni kaverini on tasapaksu ym. ja ilkeä miehille. Miesten mielestä ei. Ja toi oli esimerkki, tiedän muitakin ilkeitä naisia jotka kelpaa mihelle ulkonäkönsä takia paljon mielummin kuin hyväsydäminen ihminen. JA tässä nyt en tarkoita että juurri tämä kaverini olisi ilkeä ja minä hyväsydämminen, vaan että miehille on näköjään melkein sama onko nainen petturi, kunhan on kaunis. Se oli vaan esimerkki ja voisin kertoa muitakin esimerkkejä..........

• Ghoul^^

Mä taas olen huomannut sellaisen asian, että pinnallisempia te naiset olette. Ehkäpä sun kannattaisi muuttaa sieltä kaupungista muualle, jos olet nähnyt jo sen mies valikoiman. Eikä kukaan tunnu sua siallä huolivan.

• ...sun kaveria. Valitsisi kaverinsa vähän tarkemmin jatkossa.

Taitaa muuten olla miesten keskuudessa aika paljon harvinaisempaa tuo selän takana haukkuminen ja paskan puhuminen.

Ja lopuksi yksi vastaus kysymykseenkin.

"Missä miehet on vika?"
      - Korvien välissä, mutta kenen?

• Kroppa ei

Jos naamari on tosiaan vastenmielinen, niin ei läheisyys/seurustelu oikein innosta. Kropan muotovirheet on helpompi antaa anteeksi.

• Nimetön

"kaverissasi" on joitakin muita puoleensavetäviä piirteitä noiden kusipäisten ominaisuuksien lisäksi, jotka sitten sokaisevat miehen näkemästä niitä huonoja puolia. Enkä nyt tarkoita pelkkää ulkonäköä, vaan luonnetta. Ehkäpä hän on itsevarmempi kuin sinä. Ehkä hän on jollakin tapaa mielenkiintoisempi tai arvaamattomampi, hauskempi, rennompi jne. kuin sinä. Oliskohan tuosta kyse?

• rumempi

Kuulostaa pahalta.

Jos olet joku 120kg suopeikko, niin ei sellainen tosiaankaan useimpia ihmisiä puoleensa vedä.
      Joku saattaa taas hakea juuri sellaista.

Ehkä olet väärässä paikassa, ehkä liikut väärässä seurassa, ehkä et liiku tarpeeksi, who knows?

Ehkä sulla on vain ollut huono tuuri, että et ole kohdannut miestä, joka haluaisi tutustua sinuun lähemmin.

Yrittänyttä ei laiteta, älä lannistu.

• yleensä..

kysyn sinunlaisilta että kohteletko itse miehiä samoin?me miehetkin kyllä jäämme usein yksin juuri tuon ulkonäön takia.kenties ei aina kannattaisi yrittää niitä komeita.kohtelele toisia niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

• -woman-

Joo ei ollut tarkotus haukkua ystävääni, ku se ei ollut pointtini, tais sitten joistain näyttää siltä. Niin ja ne harvat entiset miesystäväni eivät ole tod. olleet hyvännäköosiä vaan olen juuri ihastunut nim.om.luonteeseen.

• aikuineN...

Kateuden ja nuiovan suhtautumisen muihin ja maailmaan useimmat erottaa. Jospa ystävättäresi on huumorintajuinen, lämmin.

Minusta tuntuu, että arviosi hänestä ovat kateutesi siivittämiä...tauteineen, kaikkineen.

Kaltaisesi "ystävät" ovat elämässä vielä ikävämpiä kokemuksia kuin epäonnistuneet miesvalinnat.

• -woman-

Pointti ei ollut haukkua ystäävääni vain se.

Jos muotoilisin viestin uudestaan. Eli : miksi miehet kiinnostuvat mielummin heidän mielestään kauniista naisesta, vaikka tämä olisi miten kusipää heitä kohtaan? Mutta jos on vähänkin rumempi mutta luonteeltaan mukava, ei kelpaa. Ja sitten valitetaan kun ei naisia saa. Siksi puhuin niin törkeästi kaveristani, koska yritin saada pointin selväksi, että hän todellakin on inhoittava miehiä kohtaan, mutta silti on kovassa viennissä. Ehkä ei olisi noin kovasti tarvinnut haukkua kun kerta siihen takerrutaan. Koska kysymys ei ollut lainkaan nyt siitä että kaveri olisi mielestäni paska jne. vaan paska miehiä kohtaan ja silti he tykkäävät, ulkonäön vuoksi.

• täytyy jotakin
        -woman- kirjoitti:

Jos muotoilisin viestin uudestaan. Eli : miksi miehet kiinnostuvat mielummin heidän mielestään kauniista naisesta, vaikka tämä olisi miten kusipää heitä kohtaan? Mutta jos on vähänkin rumempi mutta luonteeltaan mukava, ei kelpaa. Ja sitten valitetaan kun ei naisia saa. Siksi puhuin niin törkeästi kaveristani, koska yritin saada pointin selväksi, että hän todellakin on inhoittava miehiä kohtaan, mutta silti on kovassa viennissä. Ehkä ei olisi noin kovasti tarvinnut haukkua kun kerta siihen takerrutaan. Koska kysymys ei ollut lainkaan nyt siitä että kaveri olisi mielestäni paska jne. vaan paska miehiä kohtaan ja silti he tykkäävät, ulkonäön vuoksi.

muutakin hyvää olla kuin ulkonäkö. Tai sitten häneen ihastuvat miehet ovat todella kypsymättömiä.

• scale
        -woman- kirjoitti:

Kuori näkyy heti, mutta sisältö selviää vasta myöhemmin.
        Ihastuminen tapahtuu siihen ulkokuoreen. Melko yksinkertainen vastaus eikö?

• jebaaaa

Ehkä ystäväsi voi olla viehättävä samasta syystä, kun naiset rakastuvat renttuihin. Ehkä miehetkin haluavat jännitystä ja vaikean saaliin itselleen, eivätkä naista, joka olisi heti saatavilla. Jännitystä syntyy, kun ei ole niin helppoa saada naista. Itse olen perusnätti ja saan miehet treffeille ja sänkyyn helposti, mutta tuntuu, ettei kukaan halua seurustella kanssani, en tiedä yhtään missä vika. Olenkohan itsekin liian helppo nakki, kun olen valmis heti suhteeseen enkä osaa leikkiä vaikeasti saatavilla olevaa, muuta kuin niille miehille, joita en halua. Nämä miehet, jotka eivät minua niin kiinnosta ovat kyllä nimittäin kimpussa. ÄÄh. Tämä maailma on niin kiero ja epäreilu...

• vili

aina jossain muussa on vika. ekaksi miehissä sen jälkeen naisissa, eli ystävässäsi...avaa turpasi, ole positiivisempi ja lopeta tälläisten paskajuttujen funtsailu. kaikki pitää ansaita, jopa hyvä seura.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      65
      6315
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      64
      5697
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      131
      4818
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      61
      3977
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3865
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      36
      3277
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3051
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      60