Fat Pipe ORC?

Aku ankka

Onko Fat Pipe Orc hyvä maila verrattuna vaikkapa Wiz:iin?

13

7938

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii

      Wiz:n kanssa en itse koskaan päässyt sinuiksi.

      Orc:ssa mielestäni parempi lapa ja varsi on kevyempi. En ainakaan ole katunut yhtään ostostani. Ainoa mihin pitää tottua on aikaisempaa kovempi lapa (vrt. Godar punainen) hankalampi ottaa syöttöjä vastaan, mutta kovempi lapa ja löysempi varsi olikin hakusassa, että saisi vetoihin lisää poweria. Wiz:n lapa on vielä kovempaa materiaalia kuin Orc:ssa.

      Suosittelen.

    • orc orc orc

      orc on parempi

    • FatPipeWiz27L

      Itse pidän Wiziä parempana. ORCin varsi on kevyt, mutta en pidä paksusta varsiprofiilista. Lisäksi lapa on merkittävästi erilainen kuin Wiz. Nostetta ei ole ORCissa yhtä paljon, joten ainakin rannevedoissa huomaa eron. Oman kokemukseni mukaan lapa myös taipuu mielellään symmetrisen pyöreäksi koko mitaltaa ja tuo erilaisen tuntuman kuin wizissä. Helpolta pelaaminen tosin vaikuttaa ORCilla, mutta jos on tottunut Wizin kuppiin ja nosteeseen, niin voi olla erilainen, ehkä lähempänä RAWia kuin Wiziä, mutta enemmän helposti pelattava monipuolinen lapa kuin mikään Wiz-tyylinen kuppiläppä.

      • ORCin omistaja

        Wizillä olen pelannut, lapa ihan tehdaskäyrällä. Olihan siihen ohueen varteen tottunut, mutta nyt puoli tuntia orcilla pelattuani otin wizin taas käteen. Se tuntuu ihan tyhmältä. Liian ohut, ja KAAMEAN painava verrattuna orciin. Siis ihan oikeasti, takaisin wiziin vaihtaessa se tuntui todella painavalta ja kömpelöltä. Jopa pallon normaali vienti edes takas vasemmalta oikealle (en tiedä miksi tätä kutsutaan, kai silläkin joku nimi on) onnistuu hieman nopeammin kevyemmällä orcilla.

        Vedot olivat sitten pieni pettymys, niissä meni hetki oppia oikea tapa.

        Wizin kuppi oli ihan hauska, kun maalin takaa sai veivattua rauhallisestikin pallon maaliin suorallakin lavalla. Orcillakin pienimuotoinen veivailu onnistuu käyristämättä, mutta on se selvästi hankalampaa, lapa on kuitenkin _paljon_ lähempänä rawia kuin wiziä.

        Itse pidän orcia siis ehdottomasti parempana.


      • ORC=paras

        orc on miljoona kertaa parempi en yhtää tykkää wiz:istä


    • vie wiziä helposti

      Orc on paljon kevyempi ja pallo pysyy paljon paremmin käsissä. Ja laukominen on paljon helpompaa, vaikka kyllä aluksi kesti tottua siihe. "kiertolaukaus"(veto suojauksesta) lähtee paljon helpommin. Orcin lapa on todella hyvä. itse aijon ostaa uuden vähän löysemmän orcin lavan, jonka löytää fatpipen uudesta mailasta rudeboysta.

      • orkki

        itellä meni tuosta rude boysta lapa paskaksi..ihan veto tilanteessa napsahti oudosta paikasta että meinaan kokeilla wizin lapaa!!!??? Miten nuo eri varsi ja lapa systeemit toimii, eli nuo sallitut yhdistelmät??


      • ORC=paras
        orkki kirjoitti:

        itellä meni tuosta rude boysta lapa paskaksi..ihan veto tilanteessa napsahti oudosta paikasta että meinaan kokeilla wizin lapaa!!!??? Miten nuo eri varsi ja lapa systeemit toimii, eli nuo sallitut yhdistelmät??

        maila yhdistelmät toimii hyvi ite osti tos yhe huono exelin ostin uuven lavan ja uuvet gripit nyt en luopus siita mistää hinnasta


    • WizPro

      Tilattii joukkueen kans erä orcceija ja kaikki tykkäs niist nii kaua ku eka peli tuli ja 4 niist rapsahti poikki(mukaanlukien mun oma)... Eli ite tykkään kyl molemmist mailoist mut wiz on parempi koska se kestää...

    • joniini-96

      kyllä minun mielestäni on koska wiz on paska maila

    • XXXD

      lähteekö orc:illa matalammat lämi ku holel

    • molemmis hyvät puole

      wizsil on parempi lämää koska se ottaa paremman touchin kun ei ole niin käyrä mutta kylä orc on parempi ja monitoimisempi kuin wiz vaikka orcin rysty on aika huono kun onniin kupera mut orc ehdottommasti

      • g series

        Mun mielestä orc on parempi koska kevyempi lapa kuin wiz. orc on hyvä ja tarkka jos tykkää laukoo ranteel kaarejuoksust.. lähtee sillä lämäriki jos oppii tekniikan. orcissa aika mieto alkukäyrä niin itellä hieman tehty käyrää. wizziä oon kokeillu monta kertaa kuten muitakin lapoja. muut lavat paljon kömpelömpiä kuin orc lapa. ite pelaan g serieksellä. alussa heitin orci lavan menee ja otin ragen lavan ;) yks päivä kokeilu mielessä laitoin orci lava takas ja iha huikee lapa/ maila on ollu! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe