www.pinggolf.comissa näkyy pingin 4 eri rautamaila merkkiä. Mikä on näitten parhuus/vaikeus järjestys? mun mielestä se menee niinkuin tossa kuvassa eli: (huonoin) rapture, g5, i5 ja (paras) s58. Olen itse hankkimassa i5:sia eli toiseksi vaikeimpia? Kaverini kumminkin väittää että ne on huonoimmat. Miten on asian laita?
Ping rautamailat
6
2996
Vastaukset
- Texu
Jep, tuo mainitsemasi järjestys on "helpoimmasta vaikeimpaan" tai toisinsanoen "anteeksiantavimmasta muokattavimpaan". Rapture ja G5 ovat "pelinparannus" rautoja, yleensä 15 händäreille, i5 vähemmän anteeksiantava ja s58 on sitten tourillakin käytössä.
Missään nimessä kyse ei ole huonoimmasta ja parhaimmasta.- hcp 13
Juurikin näin, mutta on myös ammattilaisia, jotka pelaavat kehäpainotteisilla G5/G2 pitkillä raudoilla ja sitten blade-tyyppisillä lyhyillä (S59/S58).
Itse olen pelannut pari kautta Pingin G2-raudoilla (G5-mallin edeltäjä) ja olen ollut tyytyväinen keppeihin, anteeksiantavuutta ja myös tuntumaa löytyy. Pelaan tällä hetkellä händärillä 13 ja ei ole tullut mieleenkään vaihtaa bladeihin..
Olen kokeillut myös G5- ja i5-mallia, mutta en tuntenut mainittavaa eroa G2 verrattuna, joten jätin hankkimatta..
- ruikkkuli
Luulis että nykyaikana olis keksitty joatain muutakin hyvää materiaalia kuten keramiikka tai hiilikuitu...
- Anonyymi
Pingin mailat ovat maailmalla arvostetuimat mailat ja niiden arvo säilyy myös käytettynä mikä osoitaa niiden paremmuuden.
- Anonyymi
Kyllä Håkanin maila on paljon parempi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Håkanin maila on paljon parempi!
Ja sekin arvossaan, vaikka on ahkerassa käytössä, ettei melkein kiertopalkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943889Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512762Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per751324Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101169- 46954
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020951- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt214839Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä106652