Miehet hullaantuvat

gootti-naiseen...

mutta haluavatkin umpikonservatiivisen HM-taviksen!!!

Mä olen aika monissa suhteissani törmännyt tähän samaan ongelmaan. Ensin kundi ihailee mun hiustyyliä, tyylikästä meikkiä, näyttäviä vaatteita ym, mutta sitten kun aletaan seurustella, se kaikki alkaa vähitellen...

"Eiks sun silmien ja ihon väriin sopis paremmin vaaleet hiukset? Miks pörrötät aina hiukses tollai? Pitäskö sun mennä kampaajalle niin noi sun hiustenlatvat voitaisiin tasata siisteiksi? Eksä voisi käyttää vähemmän meikkiä? Ihan oma vikas ku jalkoihis tuli rakot, kun sulla on aina noin epäkäytännölliset kengät! Käyttäisit lenkkareita niiku mun sisko!" Y.M!!

Mä en tajua mitä miehet oikein ajattelee. Valitsisi sitten suoraan jonkun tavis-tytön itselleen. Muutenkin pitäisi alkaa istua iha hiljaa kotona parsimassa sukkia ja pesemässä ikkunaverhoja, leipoa korvapuusteja yms. Alkoholia ei saa juoda liikaa eikä omia mielipiteitä olla. JESSS!

Kertokaa ihmeessä mitä ajattelette tästä, sekä miehet että te toiset gootti-naiset.

16

2060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie-s.

...on sullakin ongelmat. En yhtään ihmettele, että miehet alkaa vetää suhun tarkemmin tutustuttuaan. Vie mauttomat goottirääsysi kirpparille ja vaikka lue jokin tasokas kirja.

• .................

dubbidubiduppupu

• gootttti

niinpä niin.
        te kaikki miehet haluatte siis olla taviksia, ainakin todistit sen tekstilläsi.
        minusta ainakin goottien vaatteet on tosi tyylikkäitä.

• alemmuuskompleksi

Jos on hyvin älykäs nainen niin helposti se äijä alkaa tuntea itsensä tyhmäksi ja haluaa hiljentää sinut. Se voi myös pelätä, että joku nappaa hänen upean tyttönsä ja yrittää näin upottaa sinut massaan ettei kukaan muu vahingossa huomaa sua.

Itsellä oon kans huomannut, että mun pitäis pukeutua kouluun ihan tavallisesti ja tylsästi ja kotona tyyliin korsettiin ja 20cm korkoihin. On ne miehet niin mustiksia ;D

• sielun sisko

Oo ylpeä itsestäs ja anna niiden muiden tavisten valittaa. Sulla on jotain sellasta mitä muut ei ymmärrä, uskalla olla tai on vaan kateellisia. Etsi itselle mies joka omistaa saman ajatusmaailman ja osaa arvostaa myös sun erillaista tyyliä ja sen haittoja, näitäkin miehiä on... Sun ei tarvitse alentua kenenkään nukeksi, oot vaan sitä mitä haluat ja katsot kenelle kelpaat, valitse sitten itse ketä siedät ja ketä et, niin muutkin tekee ;)

• BubbleGirl

...törmännyt vääränlaisiin, suppeamielisiin miehiin. Kunnon goottimies rakastaa niin sinua kuin tyyliäsikin.
      Ehkä heikkoluontoista tavismiestä alkaa pelottaa, että häntä katsotaan kieroon, jos hänen naisensa on gootti. Gootteja kun yhä pidetään ties minä saatananpalvojina ja muuta yhtä fiksua...
      Pidä pääsi ja tyylisi, se oikea, joka ei solvaa tyyliäsi löytyy vielä.

• Ei voi olla!?

Haha, sun tekstisi on aivan naurettavaa ja kliseistä. Kirjoitat varmaan ajantappamisen vuoksi, et tuskin edes ajattele sen kummemmin mitä kirjoitat!

Sinäkö olet 18-vuotiaana tavannut järin monia miehiä ja olet kykenevä luokittelemaan miehet taviksiin, gootteihin ja suppeamielisiin? Kun kasvat ja saat elämänkokemusta, opit ettei tyylillä niinkään ole merkitystä. Vain sillä on merkitystä mitä himoitsee eniten elämässä.

Ja kerroppa mitä ihmeellistä sinä sitten näet gooteissa, kerta luulet kaikkien pitävän heitä erikoisina ja ainutlaatuisina? Minä pidän heitä lähinnä genreorjina ja pinnallisina.

Ja totuus tänäpäivänä on, että "sitä oikeaa" ei niin vain löydäkään.

Sun tekstejä ei lue yksikään aivot omistava henkilö hajoamatta.

• BubbleGirl
        Ei voi olla!? kirjoitti:

Haha, sun tekstisi on aivan naurettavaa ja kliseistä. Kirjoitat varmaan ajantappamisen vuoksi, et tuskin edes ajattele sen kummemmin mitä kirjoitat!

Sinäkö olet 18-vuotiaana tavannut järin monia miehiä ja olet kykenevä luokittelemaan miehet taviksiin, gootteihin ja suppeamielisiin? Kun kasvat ja saat elämänkokemusta, opit ettei tyylillä niinkään ole merkitystä. Vain sillä on merkitystä mitä himoitsee eniten elämässä.

Ja kerroppa mitä ihmeellistä sinä sitten näet gooteissa, kerta luulet kaikkien pitävän heitä erikoisina ja ainutlaatuisina? Minä pidän heitä lähinnä genreorjina ja pinnallisina.

Ja totuus tänäpäivänä on, että "sitä oikeaa" ei niin vain löydäkään.

Sun tekstejä ei lue yksikään aivot omistava henkilö hajoamatta.

Mutta olit oikeassa sen ajantappasien suhteen. En minä täällä muuten hillu.
        Eipä kuullosta tuo sinunkaan näkemyksesi täysin kokeneen ihmisen näkemykeltä. Pelkkien himojensa perässä ei ole aina paras kulkea. Itse olen en saanut koka aika karusti. En väittänyt, että minulla olisi ollut suhden monenkin ihmisen kanssa, mutta kyllä minä mulkvistin pukin ja hellän miehen erotan toisistaan.

Lienisi sinullekin hyväksi lukea tekstini uudestaan, sillä vääristelit juuri sanojanikin; en sanonut kaikkien pitävän gooteista, vaan ``Kunnon goottimies rakastaa niin sinua kuin tyyliäsikin.´´. Eikä miehen tarvitse olla goottikaan pitääkseen vastaavasta naisesta. Kokemukesta silti tiedän, että monet 'tavallisen' kansan ihmiset arastelevat gootteja tai pitävät heitä ``genreorjina ja pinnallisina´´, kun eivät heitä paremin tunne. Mielipiteensä kullakin. Minä puolestani pidän goottiudeta, sillä se on minusta kaunista. Voi olla, että omistudun tyylille joskus täysin, nykyisin pukeuden vain noin kerta viikkoon raskaammin. Aina silti mustaan.

Ajattelitko, että saatoin kirjoittaa edeltävät kirjoituksen vain lohduttaakseni turhautunutta? Pitääkö kaikki otta niin kamalan vakavasti ja kirjaimellisesti? Luulisi olevan muutakin mietittävää.
        Ja naurettavuudesta puheen ollen... eipä se sinunkaan viimeinen lausahduksesi kauhen kypsältä vaikuttanut.
        Kiva kuitenkin, jos hajosit. Olen imarreltu. Ole kiitollinen, ettei sinun tarvitse kuunnella juttujani siviilissä, sillä silloin varmasti hajoaisit. Usein tilanteen kulkevat siten, että tylsät, niin sanotusti aivot omaavat ihmiset eivät jaksa kuunnella juttujani ja siksi liikunkin vain huumorintajuisten ja rennompien ihmisten kanssa, jotka eivät vedä herneitä esim. tällaisen takia. Tällaiset jutut ovat yllätävät asiallisia minulta.

...perkeleen vanhat ihmiset...mikä teitäkin aina vaivaa?

• goottimies

Suomalaisen miehen itsetunto on keskimäärin ottaen heikko.

Hyvännäköinen nainen kiinnostaa, mutta sellaisen kanssa ei osata elää. Kun puolisona on viimeisen päälle laittautunut kaunis goottityttö niin on päivänselvää, että moinen kiinnostaa myös muita miehiä. Tätä suomipoika ei kestä.

Itse seurustelen älykkään, empaattisen, itsenäisen ja erittäin kauniin goottitytön kanssa. Olen erittäin tyytyväinen elämäntilanteeseeni ja täytyy sanoa, että seurustelu jonkun "taviksen" kanssa tuntuisi nykyään aika mahdottomalta ajatukselta.

• hyviä pointteja

"Hyvännäköinen nainen kiinnostaa, mutta sellaisen kanssa ei osata elää." Hyvin sanoit, ja muutenkin sulla oli hyviä näkemyksiä. Onnea sulle rakkaudessa, ja elämässä muutenkin :)

• Diimon

"Ensin se ihailee mun hiustyyliä ja meikkiä..."

sitten se valitsee tavis-blondin...

tällä hetkellä tunnen syvää myötätuntoa kaikkia blondeja konservatiiveja vastaan.

mietipäs lapsi-kulta löytyisikö omasta kirjoituksestasi rivien välistä jokin syy mikseivät miehet pysy luonasi.

enkä ole konservatiivi-blondi, jos ajattelit ehdottaa seuraavaksi sellaista.

• Niinpä, miksi sitten yrittää muuttaa sitä, johon iskee silmänsä? Mulla ittellä lyö melkein jalat alta, kun näen tytön/naisen pukeutuneena kunnolla gootisti...enempi ehkä yrittäisin muuttaa itteeni ja ulkonäköäni rohkeampaan suuntaan, mikäli yön kissan kanssa liikkumaan alkaisin...=)
      Rohkeutta vaan siihen pukeutumiseen/meikkaamiseen arvon leidit! Teette tästä maailmasta kauniimman katella!

• Ex-goottineito

Mä olin vielä n. 5 vuotta sitten gootti, sittemmin aloin väsyä tyyliini. Nykyään oon aika tavis, boheemin näkönen tosin, eli en ainakaan mitään pintamuotia käytä. En vaan jaksa nykyään enää kauheesti nähdä vaivaa hiuksien, vaatteiden ja meikkaamisen suhteen. Kunhan on siistiä ja jotakin omaa kuitenkin. Nykyinen avokkini tunsi mut gootti-aikanani. Hän ei ollut gootti, mutta kehui ulkonäköäni. Mutta kuitenkin silloin hänkin tosiaan aina välillä kyseli multa noita juttuja, että miksi ja miksi, etkö voisi jne... Nykyään hän sitten välillä huokailee kaihoisasti kun katselee vanhoja kuviamme, ja kyselee enkö voisi joskus laittaitua vanhaan tyyliini edes perjantai-illaksi =D En mä vaan voi. Kun näytin gootilta, se oli mulle muutakin kuin vain ulkoinen tyyli, siihen liittyi myös ajatusmaailma, jota en nykyään niin täysillä enää edusta. Tunnen olevani sisäisesti muuttunut, ja pyrin vähän eri juttuihin elämässäni.

• nyt pienen salaisuuden!

gootti-naiset poistuvat yleensä baareista ilman kaltaistaan seuraa,koska jokaisen Pimeyden Ruhtinaan kainalosta löytyy se mukavan mykkä,yllätyksetön,miehisiä - tai älyllisiä komplekseja aiheuttamaton ja halvalla juotettava pissis!tyydyn ssiis nykäseen,mutta aamulla se saa lähteä!

• 35 v

En minäkään ottaisi mitään Dressmann-miestä.

Siitä tulisi hänelle vain nolostuttavia tilanteita, kun saapuisin hänen kanssaan kesäiseen sukujuhlaan korsetissa ja verkkosukkiksissa sekä vihreä-violetti tukka auringossa kimaltaen.

• zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ihmettelen, miksi olet yleensä alkanut olemaan sellaisen miehen kanssa, joka ei hyväksy tyyliäsi? Kannattaisiko harkita poikaystävää, joka olisi itsekin massasta poikkeava, niin ei tulisi noita tavallisuuteen kehottamispuheita? Goottiklubeilla on pilvin pimein vapaita gootti- ja goottimetallimiehiä, jotka tuskin haluavat muuttaa goottinaistansa H&M -pissikseksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe