Kannataako kokeilla ja minkä kanssa, vai vain sokeripalan läpi kaadetun veden kera?
Absinttia?
7
841
Vastaukset
- Timppa-setä
Minulla putoavat lähes kaikki väkevät vaikeuksitta. Pitipähän absinttiakin kokeilla; ostin kokopullon joskus vuosi sitten. Alas sen toki sain, mutta eipähän päässyt minkäänlaista rakkaussuhdetta kehittymään. Jatkeeksi panin enemmän tai vähemmän pelkkää vettä, koska vieroksun sokeria useimpien juomien yhteydessä.
Luulen vahvasti, että käytän rahani jatkossa muihin juomiin. Absintti on toki tujua tavaraa alkoholipitoisuudeltaan, mutta on sillä sitten hintaakin.
Ei siis ole ainakaan minun juomani! Kokeile vaikka jossain baarissa, niin ei mene kerralla pullon hinta...- athropy
Ostitko sitä Alkon absinttia.. hyi saamari että se oli kyllä kauheaa ainetta. Mutta on niitä hyviäkin absintteja.
- ne myy sitä
athropy kirjoitti:
Ostitko sitä Alkon absinttia.. hyi saamari että se oli kyllä kauheaa ainetta. Mutta on niitä hyviäkin absintteja.
kaikkien näiden vuosien jälkeen luulisi, että Alko olisi ottanut valikoimiinsa jonkin kunnon merkin, mutta heikolta näyttää. Se yksi sveitsiläinen niillä on ihan OK, kuitenkin.
- pete
Paikallinen baarimikko tai oikeastaan baariminna kastaa teelusikallisen sokeria absinttiin ja tuikkaa sit sokerin palamaan ja sitten lusikka absinttilasiin. Aine palaa hetken, jonka jälkeen se sammuttaa sen pienellä vesimäärällä.
Aplarimehunkin kanssa hyvää. - Anonyymi
Anisviinat menevät pilalle, jos niihin lisää vettä. Tulee sellaista sameaa, niin kuin olisi maitoa lantrattu vedellä.
Absinttiin tuleva maitomainen sameus eli louche on tavoiteltu ominaisuus eikä pilaa juomaa vaan kertoo siitä, että se on tehty aidoista yrteistä. Huonolaatuiseen absinttiin ei tule louchea. Ja eihän 70% alkoholissa edes avaudu nuo yrttien aromit vaan se tarvitsee vettä.
https://www.diffordsguide.com/g/1102/absinthe/louche
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345548Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4902543Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271369JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51355En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171089Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7964- 62872
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4867Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?9796