Apteekeissa myydään sarjaa nimeltä Neutrogena joka on kehitetty ihotautilääkärien opastuksella. Ko. sarja on antanut kaikkein parhaat tulokset välittömästi vaikka olen testannut useita kalliitakin ihonhoito sarjoja.. kattavan sarjan Neutrogenaa saat n. 30 eurolla. (Kaksi voidetta, naamio ja pesuaine.
Paras ihonhoitosarja!
Kokemusta löytyy
2
1905
Vastaukset
- kerro lisää.
kerro lisää. :)
- Womanizer
ei ollu hyvä ihonhoitosarja...Aluksi OK, tehoaa finneihin ym. mutta odotapas kun käytät pidempään...huhhuh. Mulla ainakin iho kuivui ja syntyi mustapäitä alueille joissa ei ennen ollut tietoakaan, myös finnejä syntyi enemmän ihon kuivumisen seurauksena. Sitäpaitsi, toi Neutrogena haisee tosi pahalle mun mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902737- 2011044
- 67914
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti150856- 61737
- 56700
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19612- 51565
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?55529- 55515