Ekassa biisissä lauletaan: mun tyttöni on lähtenyt yksin taivaaseen ,mun tyttöni on tehnyt pahaa itselleen. En anteekis antaa enkä ymmärtää voi... jne....
Joku mieslaulaja kuitenkin
Toka biisi menee siten: perämetsän asukki maikki, sen perään jätkät pokaan kaikki, me sitä palvotaan kuin jne...
Ja vielä kolmas; Mä otan jenkkivehkeeni tallista, lähden kartsalle hengaamaan. Jos sieltä löytyy gimmaa hyvän mallista lähden mestoillemme hengaamaa. Mä löydän kimman sieltä täältä jol on hyvä silaus päältä mut täällä kyllä tunnetaan jne....
Näillä kolmella luultavasti sama esittäjä, please, tunnistakaa joku.
Mitkä vanhat biisit????
11
498
Vastaukset
- and the
Ainakin noista ensimmäinen on Leevi and the Leavings - Rock on Rudy.
Toiseksi kappaleeksi Google tarjoaa "Perämetsän Maikki" -nimistä kappaletta, jonka esittää Äänitearkiston mukaan Tipi tai sitten G.T. Toikka.
Kolmatta en tiedä enkä jaksanut enää selvitellä.- Anonyymi
Tipi &safetypins myöhemmin GT Toikka soitin itse siinä rumpuja
- lindeman 1111111
mä ettin just samaa biisiä, otan jenkkivehkeeni tallista mistä ihmeestä sen vois löytää ootko saanu itse mitään tietoa??
- Jenkkipeli
70 luvun lopun tai 80 luvun alkupään suomalainen rokkibiisi.
Biisin alussa on sellainen nopea rummutus ja kuminpolttovingutus.
Sanat menee muistaakseni suurinpiirtein näin:
-mä otan jenkkivehkeeni tallista ja lähden kartsalle hengaamaan, jos sieltä löytyy.....
-Mä isken kimman sieltä täältä jos on hyvä fiilis pällä...
-Mä käytän parfyymiä nahkaa sukkaa, heiluttelen pitkää tukkaa siihen joka kimma ihastuu mä niille kovan mallin näytän niitä hyväkseni käytän siinä jätkiltä jää auki suu!
Tuli tota sillon joskus 80 luvun alussa kuunneltua pikkupoikana vanhasta kasettisoittimesta isin transiitissa, ja se kasetti on hävinny jo aikapäiviä sitten. Ja olis vielä kiva löytää vanha biisi :D - jenkkivehkeeni talli
70 luvun lopun tai 80 luvun alkupään suomalainen rokkibiisi.
Biisin alussa on sellainen nopea rummutus ja kuminpolttovingutus.
Sanat menee muistaakseni suurinpiirtein näin:
-mä otan jenkkivehkeeni tallista ja lähden kartsalle hengaamaan, jos sieltä löytyy.....
-Mä isken kimman sieltä täältä jos on hyvä fiilis pällä...
-Mä käytän parfyymiä nahkaa sukkaa, heiluttelen pitkää tukkaa siihen joka kimma ihastuu mä niille kovan mallin näytän niitä hyväkseni käytän siinä jätkiltä jää auki suu!
Tuli tota sillon joskus 80 luvun alussa kuunneltua pikkupoikana vanhasta kasettisoittimesta isin transiitissa, ja se kasetti on hävinny jo aikapäiviä sitten. Ja olis vielä kiva löytää vanha biisi :D - piisi kateissa....
edelleen on biisi kateissa !!!!
- Tietäisikö kukaan???
Tietäisikö kukaan????? tuota "jenkkipeli" biisiä?
- Jenkkipelti
Kaikki biisit on Timo Toikan laulamia ja nimet ovat Mun tyttöni on kuollut, Perämetsän Maikki ja Jenkkipelti. Kaksi viimeisintä löytyy cd-kokoelmalta Jytää http://www.rocket-records.com/jytaa
- epäilevä77
Oletko varma että ovat Timo Toikan laulamia? Tunnen kyseisen henkilön enkä ole hänen ikinä kuullut laulavan. On äänitys/musiikkialanammattilainen.
- Epäilevä77
Ilmeisesti en tuntenut riittävän hyvin. Biisit ovat Timo Toikan laulamia. Vahvistuksen sain häneltä itseltään.
- Anonyymi
Näitä vanhoja "kadonneita" biisejä löytyy youtubesta hakusanalla g.t toicca
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665491Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334223Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861787- 631415
- 2611117
- 471102
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E125951Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43772Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31723Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672