Ei kukaann viitsisi laittaa pingviinilaulun sanoja tänne?
Ei löydy netistä.
Pingviinilaulun sanat?
7
24048
Vastaukset
- mikä?
ai se: "yy kaa koo, yy kaa koo, pingviinit on täällä jo..."??
- joku
PINGVIINILAULU
1.
A) Laineilla keinui pieni lautta vain, siellä mä ystäväni nähdä sain, mustavalkoisen Ville Viluisen. Mulle hän vihelteli mielissään, tanssimaan tuli tänne lämpimään, kohta osaat sen, laulun iloisen.
B) Yykaakoo yykaakoo, pingviinit on täällä jo, nelviikuu nelviikuu hauskaa kieltä laulaa suut, vik vik vik, vik vik vik, lal lal lal lal lal lal la, vik vik vik, vik vik vik, lal lal lal lal lal lal la.
2.
A) Suomesta lähti suureen maailmaan, pingviini pieni sitä kertomaan, meillä tanssi on, aivan verraton. Kohta sen tuntee koko eurooppa, Aasia Usa ja Afrikka, meillä tanssi on, aivan verraton.
B) kertsi...- rat_mobb
mistähän löytyy lastenlaulujen sanoja?olen koettanut etsiä netistä mutta ei ole mistään löytynyt :( kiitos etukäteen :)
- Lauleskelija
rat_mobb kirjoitti:
mistähän löytyy lastenlaulujen sanoja?olen koettanut etsiä netistä mutta ei ole mistään löytynyt :( kiitos etukäteen :)
Suosittelen kirjaa nimeltä lasten paras laulukirja. Sieltä löytyy paljon hyvien lastenlaulujen sant nuotit. Hinta n.20 e.
- laulun sanoja
rat_mobb kirjoitti:
http://users.tkk.fi/~jalam/home/lastenlauluja.htm#Mörri-möykky
- Lalli3
rat_mobb kirjoitti:
- Mummi Jyväskylästä
Aivan ihana,kun löysin tämän pingviinilaulun,sillä lapsenlapseni,3v, on laulanut sitä jo kauan ja olen halunnut opettella sen itsekkin.Ole sen verran vanha mummi,että tämä ei minun lapsuusajan laulurepertuaariini ole vielä kuulunut.
Mummi Jyväskylästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4124703Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221855- 1451602
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751325Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151176Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791156Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise141084Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671036- 661002
- 381000