Ei kukaann viitsisi laittaa pingviinilaulun sanoja tänne?
Ei löydy netistä.
Pingviinilaulun sanat?
7
24173
Vastaukset
- mikä?
ai se: "yy kaa koo, yy kaa koo, pingviinit on täällä jo..."??
- joku
PINGVIINILAULU
1.
A) Laineilla keinui pieni lautta vain, siellä mä ystäväni nähdä sain, mustavalkoisen Ville Viluisen. Mulle hän vihelteli mielissään, tanssimaan tuli tänne lämpimään, kohta osaat sen, laulun iloisen.
B) Yykaakoo yykaakoo, pingviinit on täällä jo, nelviikuu nelviikuu hauskaa kieltä laulaa suut, vik vik vik, vik vik vik, lal lal lal lal lal lal la, vik vik vik, vik vik vik, lal lal lal lal lal lal la.
2.
A) Suomesta lähti suureen maailmaan, pingviini pieni sitä kertomaan, meillä tanssi on, aivan verraton. Kohta sen tuntee koko eurooppa, Aasia Usa ja Afrikka, meillä tanssi on, aivan verraton.
B) kertsi...- rat_mobb
mistähän löytyy lastenlaulujen sanoja?olen koettanut etsiä netistä mutta ei ole mistään löytynyt :( kiitos etukäteen :)
- Lauleskelija
rat_mobb kirjoitti:
mistähän löytyy lastenlaulujen sanoja?olen koettanut etsiä netistä mutta ei ole mistään löytynyt :( kiitos etukäteen :)
Suosittelen kirjaa nimeltä lasten paras laulukirja. Sieltä löytyy paljon hyvien lastenlaulujen sant nuotit. Hinta n.20 e.
- laulun sanoja
rat_mobb kirjoitti:
http://users.tkk.fi/~jalam/home/lastenlauluja.htm#Mörri-möykky
- Lalli3
rat_mobb kirjoitti:
- Mummi Jyväskylästä
Aivan ihana,kun löysin tämän pingviinilaulun,sillä lapsenlapseni,3v, on laulanut sitä jo kauan ja olen halunnut opettella sen itsekkin.Ole sen verran vanha mummi,että tämä ei minun lapsuusajan laulurepertuaariini ole vielä kuulunut.
Mummi Jyväskylästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014948Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252784HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652371- 1251700
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271453Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121085
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 100853