Moro!
Olis hakusessa Kirkan esittämän "Tie huomiseen"-kappaleen sanat. Tai mielestäni tuo on kappaleen nimi, mutta biisi etenee siis kutakuinkin näin:
"Kaikki muu jäädä saa,
sinä et milloinkaan.
Jos oisit vierelläin,
sanoisin sulle näin,
pyyhi kyyneleet, pyyhi kyyneleet..
Tie huomiseen, tie rakkauteen"
Käytin jopa googlea, ei onnistunut, joten apuja kaipailen täältä!
Kirkan biisi
4
357
Vastaukset
Kirkan tie huomiseen levyn kansi vihkosta sieltä saattaa löytyä helpommin.
- tiintska
Ei ole levyä, mistä niitä sanoja katsoa. Siksi aattelin että täällä olis joku, kuka vois keksiä keinon mistä ne löytää.
tiintska kirjoitti:
Ei ole levyä, mistä niitä sanoja katsoa. Siksi aattelin että täällä olis joku, kuka vois keksiä keinon mistä ne löytää.
en itsekkään löytänyt vaikka todella koitin etsiä ihan mielenkiinnosta. Enkä viitsi kirjoittaa niitä itse ainakaan tänne. Levy kyllä löytyy tuolta vanhepien hyllystä.
- tiintska
Spederik kirjoitti:
en itsekkään löytänyt vaikka todella koitin etsiä ihan mielenkiinnosta. Enkä viitsi kirjoittaa niitä itse ainakaan tänne. Levy kyllä löytyy tuolta vanhepien hyllystä.
Juu ei mitään, pitää yrittää ne jostain haalia.
Kumminkin omassa hyllyssä levy koreilee, elä vanhempia syytä :D (tämä oli vitsi)
Mutta jos joku vielä malttaa antaa apuja, niin olen kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2195016- 1912705
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521480Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91292Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1551185Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 821163