Mitä Jeesuksesta

todella opitaan?

Ensiksikin... älä antaudu vihollisen käsiin.
Toisin sanoen:Älä anna kohtaloasi vihamiestesi käsiin.
Älä laske 'Luojan' varaan pelastumistasi.
Kannattaa olla se tuiki 'tavis' eikä kuvitella itsestään profeettoja.

13

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoinna Jesselle

      Jeesukselle kai tarjottiin liian monta vaihtoehtoja ja meni poika tainnoksiin. Oli maailman keisarin virka ja sitten taivaiden valtakunnan hallitsija, joista J sitten valitsi viimeisen.

      Hmm. Ei se puusepän ammattikaan olisi ollut hullumpi virka? Olisit voinut kertoa jutut symboolikielisesti taiteella. :D

      • asiassa

        kaikki tieto Jeesuksesta on toisenkäden tietoa. Joten ei ihme että uskoa vaaditaan.


      • on.
        asiassa kirjoitti:

        kaikki tieto Jeesuksesta on toisenkäden tietoa. Joten ei ihme että uskoa vaaditaan.

        kommentti keskustelun avaukseen.


    • siino

      Erityisesti Jeesuksesta oppi:
      - Älä osta viiniä, koska voit tehdä sitä itsekin.
      - Puhu päivät pitkät paskaa kavereittesi kanssa.
      - Elä huoleti. Isä kyllä raataa verstaassaan.
      - Älä leiki marttyyria, koska jotkut paukapäät yrittävät tappaa sinut omien syntiensä verukkeella.
      - Varo saamasta reikiä kellukkeisiin, sillä silloin et kykene kävelemään vetten päällä.
      - Jos joku sivaltaa toiselta korvan irti miekalla, liimaa se takaisin vaikkapa kontaktiliimalla.
      - Muista aina vittuilla fariseuksille.
      - Pidä silloin tällöin vuorisaarna esimerkiksi torilla.
      - Jakele kalakukkoa. Saat tuhansia ystäviä.

      • vaan ole Kuopiosta kalakukkoinesi?


      • siino
        purje kirjoitti:

        vaan ole Kuopiosta kalakukkoinesi?

        "Ethän sinä vaan ole Kuopiosta kalakukkoinesi?"

        En toki, vaikka eipä tuokaan häpeä olisi. Tarkoitus oli löytää asioita, joita voi oppia Jeesuksen "elämästä". Tarinan mukaan hän jakeli kalakukkoa ja kavereita riitti, sillä kalakukkohan on leipää ja kalaa.

        "Onks Mikkeliin mänijöitä. Juna läks justiinsa."


      • ja Jo Jesse tiesi että poikaporukassa on mukavmpaa :D


      • Yksi tyttö
        siino kirjoitti:

        "Ethän sinä vaan ole Kuopiosta kalakukkoinesi?"

        En toki, vaikka eipä tuokaan häpeä olisi. Tarkoitus oli löytää asioita, joita voi oppia Jeesuksen "elämästä". Tarinan mukaan hän jakeli kalakukkoa ja kavereita riitti, sillä kalakukkohan on leipää ja kalaa.

        "Onks Mikkeliin mänijöitä. Juna läks justiinsa."

        Joka tykkäsi kikkelistä......


      • siino
        Yksi tyttö kirjoitti:

        Joka tykkäsi kikkelistä......

        "Mikkelistä...
        Yksi tyttö
        Joka tykkäsi kikkelistä......"

        Kirjoitat, että tykkäsit. Et siis tykkää enää. Olet ilmeisesti saanut tarpeeksesi.

        Minä taas olen mies, joka on kiertänyt jopa Virttaalla vatustamassa.


      • siino
        Nas.se kirjoitti:

        ja Jo Jesse tiesi että poikaporukassa on mukavmpaa :D

        Näinhän tuo tarina kertoo. Toisaalta Maria Magdalena kuivasi Jessen varpaitten välit hiuksillaan. Sekin on vissiin opetus oikeista pesutavoista, joten naiset vaietkoon seurakunnassa ja hoitakoon hommansa :)


      • siino kirjoitti:

        "Ethän sinä vaan ole Kuopiosta kalakukkoinesi?"

        En toki, vaikka eipä tuokaan häpeä olisi. Tarkoitus oli löytää asioita, joita voi oppia Jeesuksen "elämästä". Tarinan mukaan hän jakeli kalakukkoa ja kavereita riitti, sillä kalakukkohan on leipää ja kalaa.

        "Onks Mikkeliin mänijöitä. Juna läks justiinsa."

        Kuopiosta. Tuli vaan lapsuus mieleen. Ne äidin ihanat kalakukot, you know :)


      • siino
        purje kirjoitti:

        Kuopiosta. Tuli vaan lapsuus mieleen. Ne äidin ihanat kalakukot, you know :)

        Kyl määki kalakukosta pirän, vaikken oo ikinä Kuopios muuta ku suurinpiirtein äkkiä sen läpi ajanu.

        Jaa nii, kerran multa tyäkkärissä kysyttiin, halusisinkos mää työn. Ja mää vähä hämmästysi, mimmosta se työ o. Mut sit mää muistin, et Kuapion toril yks poliisi kysys multa, et mitä työ siinä seisotte. Työ on niinku savolainen persoonapronomini.


    • HAIMA

      VOI ETTÄ MÄ RAKASTAN TÄTÄ PALSTAA. SAA NAURAA VÄÄRÄNÄ MUIDEN SYNTISTEN -MUN LISÄKS - TERÄVILLE HEITOILLE! :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe