Mistä sais jotain Aloe Vera geeliä iholle? Ja mielellään sellainen mitä ei ole eläimillä testattu, eli mieluummin joku luontaistuotekaupan tuote?
Mistä Aloe Vera geeliä iholle?
6
1497
Vastaukset
- kotkassa kotiovelle
Forever living products yrityksen laadukasta ihogeeliä saa ostaa suoraan jälleenmyyjiltä ympäri Suomen. Itse Kotkalaisena jälleenmyyjänä toimitan tuotteet Kotkan alueella kotiovelle.
Jos satut olemaan kotkasta,tai läheltä, niin laita viesti tälle palstalle. - saa sekä
nettiterveyskaupoista - terveysasema.fi jne.
hinta taitaa olla 10 e pullolta (100-150 ml).- löytyy
heillä uusi aloevera sarja, jossa puhdasta aloegeeliäkin. Isohko pullo maksaa n. 15 eur.
On muuten mainio tuote, sain ihon kuntoon sillä, kun rupesi kukkimaan. Hyvä myös meikinalusvoiteena, pysyy meikki siistinä, kun tekee tasaisen pohjan ja tavallaanl ihon pintaan kerroksen.
Suosittelen : ).
- _______
Oletko ajatellut, että luontaistuotekaupasta vois ehkä löytyä...
- pisara3
Verkkokaupassa www.sauna-partola.fi on myynnissä
Saksalaisia Dresdner Essenz tuotteita jotka ei sisällä mitään keinotekoisia ainesosia kuten silikonia, emäksistä saippuaa eikä säilöntäaineita.Ne eivät sisällä myöskään mitään eläinperäisiä aineksia eikä eläin kokein tuotettuja valmistusaineita.Siellä on mm.erilaisia suihkugeelejä,hierontaöljyjä,lahjapakkus jossa mukana myös vartaloemulsio ja pore-,kylpy-, ja jalkakylpyihin tarkoitettua yrttikylpypulveria.
Itse olen useimmat näistä tuotteista kokeillut eikä voi kun vaan kehua!!!Iho jää ihanaksi ja pelkät tuoksut jo ovat lumoavan ihanat!!!
Kannattaa kokeilla!!!
- geeliä
löytyy myös Sokoksesta, Allison -merkkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181