Rypyt nuorella miehellä

Mjkl

Mä oon 18 ja mulla on ryppyjä silmien alla. Ne on todella häiritsevät. Mikä auttaisi? Veden juominen? Kasvoharkat? Kosteusvoiteet? Leikkaus? Antakaa neuvoja, kaikki mitkä auttaa. Tuntuu hirveältä olla ryppyinen jo näin nuorena. En halua mennä lääkärille, sillä se on aika arka asia.

4

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      ne on ilmejuonteita, joille ei oikeastaan voi mitään.. tulevat nauramisesta, ilmehtimisestä.. Minusta nuo ei miehillä edes haittaa, en koskaan katso miesten juonteita..:) Itselläni on myös, olen nainen 20v. ja minusta naisilla ne vasta vanhentavilta näyttää.. yök!

      • BotoxBotox

        Juuri tätä varten on olemassa Botox.
        Kun lihakset lamautetaan, liha ei liiku, iho ei rypisty eikä mitään juonteita ole.

        Tietysti huonona puolena on se, että ilmejuonteet häviää sillä että tekee kasvoista ilmeettömät.

        Mutta se on todistetusti toimiva mahdollisuus, ja jos ei se toimi halutulla tavalla, niin vaikutushan häviää puolessa vuodessa, eli lopullista ratkaisua ei tarvitse pelätä.

        Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista.


      • dahllia
        BotoxBotox kirjoitti:

        Juuri tätä varten on olemassa Botox.
        Kun lihakset lamautetaan, liha ei liiku, iho ei rypisty eikä mitään juonteita ole.

        Tietysti huonona puolena on se, että ilmejuonteet häviää sillä että tekee kasvoista ilmeettömät.

        Mutta se on todistetusti toimiva mahdollisuus, ja jos ei se toimi halutulla tavalla, niin vaikutushan häviää puolessa vuodessa, eli lopullista ratkaisua ei tarvitse pelätä.

        Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista.

        Ei nyt 18 vuotiaalle vielä mitään botoxeja! Ihmettelen kyllä miten muka noin nuorella voisi ryppyjä olla. Atooppinen kuiva iho voi rypistyä hieman helpommin mutta varmasti ihosi on aivan nuorekas vielä. Miehet ovat siinä onnellisessa asemassa että tosiaan nuo ilmerypyt ja muut näyttää oikeestaan vain hyvältä. Naisilla ei niinkään. Mutta niiden kanssa on vaan elettävä. Mielestäni botoxia ym voi harkita sitten 3-kympin kieppeillä jos tuntee sitä tarvitsevansa mutta aina parempi ja kauniimpaa/komeampaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.


      • kaunis telinevoimistelija p...
        BotoxBotox kirjoitti:

        Juuri tätä varten on olemassa Botox.
        Kun lihakset lamautetaan, liha ei liiku, iho ei rypisty eikä mitään juonteita ole.

        Tietysti huonona puolena on se, että ilmejuonteet häviää sillä että tekee kasvoista ilmeettömät.

        Mutta se on todistetusti toimiva mahdollisuus, ja jos ei se toimi halutulla tavalla, niin vaikutushan häviää puolessa vuodessa, eli lopullista ratkaisua ei tarvitse pelätä.

        Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista.

        olen käyttänyt botoxia 7 vuotta olen alta 30 vuotta jatkan lopun ikäni botoxin kättöä ja voin sanoa että minua pidetään tosi söpönä kukapa niitä ilmeryppyjä kaipaa.katellisten panettelua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe