Mä oon 18 ja mulla on ryppyjä silmien alla. Ne on todella häiritsevät. Mikä auttaisi? Veden juominen? Kasvoharkat? Kosteusvoiteet? Leikkaus? Antakaa neuvoja, kaikki mitkä auttaa. Tuntuu hirveältä olla ryppyinen jo näin nuorena. En halua mennä lääkärille, sillä se on aika arka asia.
Rypyt nuorella miehellä
4
743
Vastaukset
- ***
ne on ilmejuonteita, joille ei oikeastaan voi mitään.. tulevat nauramisesta, ilmehtimisestä.. Minusta nuo ei miehillä edes haittaa, en koskaan katso miesten juonteita..:) Itselläni on myös, olen nainen 20v. ja minusta naisilla ne vasta vanhentavilta näyttää.. yök!
- BotoxBotox
Juuri tätä varten on olemassa Botox.
Kun lihakset lamautetaan, liha ei liiku, iho ei rypisty eikä mitään juonteita ole.
Tietysti huonona puolena on se, että ilmejuonteet häviää sillä että tekee kasvoista ilmeettömät.
Mutta se on todistetusti toimiva mahdollisuus, ja jos ei se toimi halutulla tavalla, niin vaikutushan häviää puolessa vuodessa, eli lopullista ratkaisua ei tarvitse pelätä.
Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista. - dahllia
BotoxBotox kirjoitti:
Juuri tätä varten on olemassa Botox.
Kun lihakset lamautetaan, liha ei liiku, iho ei rypisty eikä mitään juonteita ole.
Tietysti huonona puolena on se, että ilmejuonteet häviää sillä että tekee kasvoista ilmeettömät.
Mutta se on todistetusti toimiva mahdollisuus, ja jos ei se toimi halutulla tavalla, niin vaikutushan häviää puolessa vuodessa, eli lopullista ratkaisua ei tarvitse pelätä.
Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista.Ei nyt 18 vuotiaalle vielä mitään botoxeja! Ihmettelen kyllä miten muka noin nuorella voisi ryppyjä olla. Atooppinen kuiva iho voi rypistyä hieman helpommin mutta varmasti ihosi on aivan nuorekas vielä. Miehet ovat siinä onnellisessa asemassa että tosiaan nuo ilmerypyt ja muut näyttää oikeestaan vain hyvältä. Naisilla ei niinkään. Mutta niiden kanssa on vaan elettävä. Mielestäni botoxia ym voi harkita sitten 3-kympin kieppeillä jos tuntee sitä tarvitsevansa mutta aina parempi ja kauniimpaa/komeampaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
- kaunis telinevoimistelija p...
BotoxBotox kirjoitti:
Juuri tätä varten on olemassa Botox.
Kun lihakset lamautetaan, liha ei liiku, iho ei rypisty eikä mitään juonteita ole.
Tietysti huonona puolena on se, että ilmejuonteet häviää sillä että tekee kasvoista ilmeettömät.
Mutta se on todistetusti toimiva mahdollisuus, ja jos ei se toimi halutulla tavalla, niin vaikutushan häviää puolessa vuodessa, eli lopullista ratkaisua ei tarvitse pelätä.
Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista.olen käyttänyt botoxia 7 vuotta olen alta 30 vuotta jatkan lopun ikäni botoxin kättöä ja voin sanoa että minua pidetään tosi söpönä kukapa niitä ilmeryppyjä kaipaa.katellisten panettelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579