Mä oon 18 ja mulla on ryppyjä silmien alla. Ne on todella häiritsevät. Mikä auttaisi? Veden juominen? Kasvoharkat? Kosteusvoiteet? Leikkaus? Antakaa neuvoja, kaikki mitkä auttaa. Tuntuu hirveältä olla ryppyinen jo näin nuorena. En halua mennä lääkärille, sillä se on aika arka asia.
Rypyt nuorella miehellä
4
693
Vastaukset
ne on ilmejuonteita, joille ei oikeastaan voi mitään.. tulevat nauramisesta, ilmehtimisestä.. Minusta nuo ei miehillä edes haittaa, en koskaan katso miesten juonteita..:) Itselläni on myös, olen nainen 20v. ja minusta naisilla ne vasta vanhentavilta näyttää.. yök!
- BotoxBotox
Juuri tätä varten on olemassa Botox.
Kun lihakset lamautetaan, liha ei liiku, iho ei rypisty eikä mitään juonteita ole.
Tietysti huonona puolena on se, että ilmejuonteet häviää sillä että tekee kasvoista ilmeettömät.
Mutta se on todistetusti toimiva mahdollisuus, ja jos ei se toimi halutulla tavalla, niin vaikutushan häviää puolessa vuodessa, eli lopullista ratkaisua ei tarvitse pelätä.
Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista. - dahllia
BotoxBotox kirjoitti:
Kun lihakset lamautetaan, liha ei liiku, iho ei rypisty eikä mitään juonteita ole.
Tietysti huonona puolena on se, että ilmejuonteet häviää sillä että tekee kasvoista ilmeettömät.
Mutta se on todistetusti toimiva mahdollisuus, ja jos ei se toimi halutulla tavalla, niin vaikutushan häviää puolessa vuodessa, eli lopullista ratkaisua ei tarvitse pelätä.
Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista.Ei nyt 18 vuotiaalle vielä mitään botoxeja! Ihmettelen kyllä miten muka noin nuorella voisi ryppyjä olla. Atooppinen kuiva iho voi rypistyä hieman helpommin mutta varmasti ihosi on aivan nuorekas vielä. Miehet ovat siinä onnellisessa asemassa että tosiaan nuo ilmerypyt ja muut näyttää oikeestaan vain hyvältä. Naisilla ei niinkään. Mutta niiden kanssa on vaan elettävä. Mielestäni botoxia ym voi harkita sitten 3-kympin kieppeillä jos tuntee sitä tarvitsevansa mutta aina parempi ja kauniimpaa/komeampaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
- kaunis telinevoimistelija p...
BotoxBotox kirjoitti:
Silmien lähelle en kyllä uskaltaisi botoxia ottaa, mutta kai osaavissa käsissä sekin on melko turvallista.olen käyttänyt botoxia 7 vuotta olen alta 30 vuotta jatkan lopun ikäni botoxin kättöä ja voin sanoa että minua pidetään tosi söpönä kukapa niitä ilmeryppyjä kaipaa.katellisten panettelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241