Mitä kehuja mies tarvitsee?

RAkastUNUt PieNItYTtö

Mistä asioista te tykkäätte kuulla kehuja?

16

2346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se riippuu ihmisestä

Rumaa et voi kehua kauniiksi ja tyhmää viisaaksi. Se riippuu täysin ihmisestä. Itse tykkään kun minua kehutaan fiksuksi.

• in love????

Oletko muka oikeasti rakastunut kun tulet tänne kysymään mistä asioista pitäis kehua? siis kyselet meiltä jotakin kehumis vinkkejä miehen suhteen johon olet muka oikeasti rakastunutko?

Ei tarvitse kysyä keneltäkään yhtään mitään vinkkejä jos sitä on oikeasti rakastunut tai ihastunut johonkin mieheen tai naiseen. sanat tulee itsestään luonollisesti suustasi ulos jos oikeasti olisit rakastunut/ihastunut just,becouse u in löf alat kehua sitä ihan luonnollisesti. siis keksit ne vinkit sanat kyllä itse .

jos et ole mieheen aidosti ihastunut/rakastunut niin,ei sitä näe sitten toisessa mitään mistä voisi alkaa kehua .. eix vaa..? ;)).

• lilylioneye

Kun kehut sitä urostasi, jätä "pikku" etuliite hellyttelysanoista pois. EI siis sanota pikku höpönassu tms. Tästä eräs ex kritisoi minua. Eikä sekään varsinaisesti mieltä ylennä jos suusta pääsee "ihana pikku kyr.." nimim. kokemusta on...

• minä vaan n

Kyllä joidenkin miesten ego kestää pikuttelunkin, yleisten hellittelysanojen yhteydessä. Pitäiskö laittaa äänestys pystyyn?

• Tyttis27

"ihana pikku kyr.."

Voi ei :D :/ :/

"Pikku-" -sana ei sovi käytettäväksi ihan joka paikkaan.

Muistan kehuneeni komeaksi miestä joskus, ja ihanaksi...Söpö-sanasta ei oo kaikki tykänny.

• lilylioneye
        Tyttis27 kirjoitti:

"ihana pikku kyr.."

Voi ei :D :/ :/

"Pikku-" -sana ei sovi käytettäväksi ihan joka paikkaan.

Muistan kehuneeni komeaksi miestä joskus, ja ihanaksi...Söpö-sanasta ei oo kaikki tykänny.

että sain pitkään ja hartaasti selitellä ja hyvitellä tätä lipsahdustani. Tajusin vasta jälkeenpäin mitä sieltä suusta oli tullu päästettyä. Mua nauratti paljonkin, miestä jostain syystä ei...

• sellainen

Kehut miehen siemennestettä kuinka hyvältä se maistuu!

• lilylioneye

lukenut, että siemennesteen nielemistä pidetään suurena rakkaudenosoituksena. Tässäpä siis vinkkien sato tiivistettynä:ota suihin, niele sperma ja kehu sen jälkeen miehen elintä. Olenko oikeilla jäljillä?

• vaikka..

siitä,missä asioissa se on hyvä? Tms..

"Rakastaminen ei ole sitä, että annat rikkauksiasi, vaan että paljastat toisille heidän aarteensa, heidän lahjansa,heidän arvonsa, ja luotat heihin, sekä heidän kykyynsä kasvaa.Jean Vanier."

• hienosti

kiteytetty!

aiempaan jutusteluun lisäisin, että miehistä on niin vaikea käyttää hellittelynimiä: komea kuuullostaa kornilta (vaikka olisikin totta), söpö on liian pehmo...kertokaapa kanssasisaret millä miehiänne nimitätte!!

• lilylioneye
        hienosti kirjoitti:

kiteytetty!

aiempaan jutusteluun lisäisin, että miehistä on niin vaikea käyttää hellittelynimiä: komea kuuullostaa kornilta (vaikka olisikin totta), söpö on liian pehmo...kertokaapa kanssasisaret millä miehiänne nimitätte!!

Nussinassu, höpönassu, söpöläinen, pupunussikka, kultamussukka, pallero, höpöläinen, söpöliini, mussu... Näihin lisätään eteen tietenkin tuo surullisen kuuluisa "pikku" etuliite ja joskus jopa "rakas", tunteista riippuen.

Kyllä, siirappisen ällöttävää. Kirjoittajana olen joskus intoutunut rustailemaan jopa rakkausrunoja. Tässä tais mennä viimesetkin rippeet katu-uskottavuudesta

• edellinen
        lilylioneye kirjoitti:

Nussinassu, höpönassu, söpöläinen, pupunussikka, kultamussukka, pallero, höpöläinen, söpöliini, mussu... Näihin lisätään eteen tietenkin tuo surullisen kuuluisa "pikku" etuliite ja joskus jopa "rakas", tunteista riippuen.

Kyllä, siirappisen ällöttävää. Kirjoittajana olen joskus intoutunut rustailemaan jopa rakkausrunoja. Tässä tais mennä viimesetkin rippeet katu-uskottavuudesta

Ei hullumpia.
        Katu-uskottavuus menee ainakin varmaan siltä mieheltä viimeistään sillon kun jossain yleisellä paikalla, mielellään esim työporukan 'äijien' kuullen kutsuu äänekkäästi miestään joillain näistä :D

• Manfred

Eipä ole kehuja tullut, niiden vastaanotto voisi olla vaikeaa.

Toisaalta, enpä ole ketään koskaan kehunutkaan, taitaa olla kotikasvatuksessa...

• oudolta ...

saada kehuja

• kyllä..
        oudolta ... kirjoitti:

saada kehuja

mielestäni ihmisten kuuluu kehua toisiaan joskus.. Itse ainakin tahdon kehua toista, kannustaa jne. Tulee molemmille siitä myös hyvä mieli. Odotan myös siltä toiselta kehuja.

Niitähän on kiva kuulla, vai mitä? Toki kehut myös nostattaa itsetuntoakin.

Jos aina moittii vaan toista eikö koskaan ajattele hyviä puolia toisesta niin sittenhän suhde on tuhoontuomittu.

• Manfred
        kyllä.. kirjoitti:

mielestäni ihmisten kuuluu kehua toisiaan joskus.. Itse ainakin tahdon kehua toista, kannustaa jne. Tulee molemmille siitä myös hyvä mieli. Odotan myös siltä toiselta kehuja.

Niitähän on kiva kuulla, vai mitä? Toki kehut myös nostattaa itsetuntoakin.

Jos aina moittii vaan toista eikö koskaan ajattele hyviä puolia toisesta niin sittenhän suhde on tuhoontuomittu.

Pitäisi ja pitäisi, mutta minkäs teet, kun ei kehuminen tunnu kuuluvan suomalaiseen kulttuuriin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2479
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1412
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      129
      1329
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      275
      1310
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1285
    Aihe