Hehee, käykää katsomassa, kun käännytän krisseleitä Ammanin taakse palstalla Kristinusko - Yleistä.
Hmm, siellä kai mä luuraan. Ja MULLA ON HAUSKAA KUSETTAA NIITÄ..........ah ah ah ah haaa
Äiskä Amman
8
340
Vastaukset
- Sydän haisee
Joku velliperse krisseli poistatti mun hienon ketjun. Just kun sain esiin krisseleiden tekopyhyyden ja luutuneet käsitykset. Ei ne mitää jumalaa palvo vaan vanhoja tekstejä ja ikivanhoja käsityksiä. Täysiä tomppeleita ovat kaikki.
- Sydän lurpallaan
Mä sain muuten tän mollaamisidean sepän pojalta ja muilta hihhuleilta. Tää onkin tehokas tapa ärsyttää vastapuolta, voi viude, voi viude.
Nyt mä taidan siirtyä livenä kusettaa noita uskovaisia. Mä meen tänään steissille ja etsin noita jehovalaisia ja sitten Äiti Amman alkaa toimimaan mun kautta. Kyllä jehovat pudottaa silmänsä, kun halaan heitä Ammaninen nimissä. Kraak kraak kraak...eikö sinulla ole parenpaa tekemistä? Hänen nimensä on muuten äiti Amma. Halaaminen on mukavinta ihan kyllä omana itsenä...
- Sydän urputtaa
purje kirjoitti:
eikö sinulla ole parenpaa tekemistä? Hänen nimensä on muuten äiti Amma. Halaaminen on mukavinta ihan kyllä omana itsenä...
Ei ole näköjään uskiksillakaan paljoa muuta tekemistä kuin jeesuksesta toitottaminen. Mä olen nyt valinnut Ammanin välineeksi, eiku Amma.
Lapsi olen joo, haluatko äidikseni. Harjoitetaan heti sukurutsausta. Sydän urputtaa kirjoitti:
Ei ole näköjään uskiksillakaan paljoa muuta tekemistä kuin jeesuksesta toitottaminen. Mä olen nyt valinnut Ammanin välineeksi, eiku Amma.
Lapsi olen joo, haluatko äidikseni. Harjoitetaan heti sukurutsausta.ystävääni adoptoimaan sinut Jumalan perheeseen!
- Sydän tykyttää
purje kirjoitti:
ystävääni adoptoimaan sinut Jumalan perheeseen!
Sopii, jos siellä Jumalan perheessä on tyttäriä. Ei kai ne ole mitään Arabeja?
Sydän tykyttää kirjoitti:
Sopii, jos siellä Jumalan perheessä on tyttäriä. Ei kai ne ole mitään Arabeja?
mutta ystäväni vastaa seurauksista. Suureen perheeseen kuuluu edustus kaikista kansoista ja heimoista...Parempi vaan alkaa totutella...
- linkki.
voisitko pistää linkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368