Minulla on löysät nivelsiteet nikoissa, toinen operoitu. Tämä nilkan jota ei ole leikattu, ilmeisesti akillesjänne paukkuu uidessa. Siis kun potkaisen sattuu aivan sairaasti ja ilmeisesti akillesjänne hypähtää sivuun ja takas, koska tuntuu ihan selvästi miten jokin menee pois paikoiltaan.Kipu kohta tuntuu akillesjänteen ja kantapään yhtymäkohdassa.
Kirurgi sanoi, ettei voi muuta kuin kortisonia, koska ilmeisesti ollut tulehdusta, koska nilkka ratisi liikuteltaessa. Piikki voi haurastuttaa akillesjännettä, ja edesauttaa katkeamista, eli en ottanut. ei vaivaa kuin uidessa.
Onko kukaan kokeillut uidessa kankaista tukea nilkassa?????? Muita vinkkejä
löysät nilkan nivelsiteet ja uinti
2
2398
Vastaukset
- lifeguard72
Millä uintimuodolla uit?
Aika erikoista jos ei vaivaa kuin uinnissa.
Eli pystytkö juoksemaan lenkkejä ilman mitään ongelmia?
Itselläni todettu yliliikkuvat nivelet ja aina nilkoista käsiin asti.
Nilkat taipuvat, polvet menevät ns yli ja käsistä puhumattakaan.
Uinnut olen koko ikäni ja kaiken muun urheilun lisäksi.
Tällä hetkellä en saa juosta juoksulenkkejä polven takia mutta uidessa ei haittaa olenkaan.
Ei mikään estä kokeilemasta ns nilkkatukea kun käyt uimassa.
Itsekkään en noihin piikkeihin ym perusta enkä myöskään ota vastaan.
Vesijuoksua suosittelen ainakin jota tänä päivänä monet eri lajien edustajat käyttävät kuntoutukseen. - Mielisairaanhoitaja
Oletko kokeillut eri uintityylejä: krooli, rintauinti? Onko eroa? Entä uimaräpylät? Jos kaikki sattuu, täytyy kai kävellä lasten altaassa pohjassa ja tehdä liikkeitä vain käsillä. Jos joku luulee sinua pedofiiliksi, sanot vaan että et osaa uida ja et uskalla mennä syvään ammeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693