Mä olen kuunnellu System of a downia joku vuoden verran ja se vaan kolahtaa. saattaa olla väärä palsta tälle, mutten osannu muualekkaan laittaa.. =)
Eli tarttisin listaa sen biiseistä. uusimmista ja vanhemmista. jos joku viittis listata tai laittaa jotain linkkii mistä löytyy =P
Ja sitten niille jotka tietää, niin eihän se ole lopettanut! Ollaan mietitty kaverini kanssa... =DD KIITOS SILLE JOKA VASTAA! Ja jos mahdollisimman sian saa vastauksii niin sitä parempi...
SYSTEM OF A DOWN!
6
404
Vastaukset
- te kaxi..
Elikkä system of a down ei ole lopettanut, onneksi...eka levy oli nimeltään system of a down eli bändin nimi (minkä todellakin varmaan jo tiesitte, mutta tiesittekö, että kundit ovat kotoisin Armeniasta, entisestä Neuvostoliitosta, Turkin naapurista. Muuttivat sitten USA:an..aika mielenkiintoista..
Mulla on himassa kaikki levyt, joten löytyypi myös biisit, nyt en ole kotona, mutta varmaan joku kerkee laittamaan vastauksen tänne. Steal this album muuten taitaa multa puuttua.
Mutta ilmoittele tällaiseen sähköpostiosoitteeseen kuin [email protected] eli se on mun jota käytän anonyymisti.
Hauskat viikonloput !!- -niinkunjoo-
Spederik kirjoitti:
Kyllä kävi, mutta sivut ovat muistaakseni eng kieliset, enkä ole hyvä siinä... Wikipediaakin käytin hiukan mutta ajattelin että täällä olisi tietäväisempää porukkaa...
- Zandsqui
-niinkunjoo- kirjoitti:
Kyllä kävi, mutta sivut ovat muistaakseni eng kieliset, enkä ole hyvä siinä... Wikipediaakin käytin hiukan mutta ajattelin että täällä olisi tietäväisempää porukkaa...
englanniksi!
- totally hypnotized
Wikipediasta on myös suomenkielinen versio, mutta kannattaa tsekata myös englanninkieliset sivut, siinähän se kielitaitokin luonnonmenetelmällä kohenee kun on kiinnostava aihe. Suomenkieliset sivut ovat ainakin joidenkin bändien kohdalla sisällöltään aika suppeita ja amatöörimäisesti kirjoitettuja. Eli suosittelen englanninkielisiä sivuja. Olet oikealla tiellä muuten, SOAD on loistava uusi bändi. Ihmettelen kun kaikki kalkkiset ja uuskalkkikset (siis nuoretkin) haikailevat jotain 80-lukuu ja itkevät että nykyään kaikki rock on paskaa ja kuolemassa. Ihmeen vähän on keskustelua rockin saralla uusista bändeistä!? Popin puolella on ihan toisin, vaikka en itse siitä välitä, niin popparifanit ottaa innolla vastaan kaikki uudet tulokkaat, siinä olis rockareilla vähän opittavaa. No tulipa pitkä viikonloppusaarna, eläkäähän ihmisiksi, muttei liian;oD
- hevi-haukka
just kandee käyä kattoo noi wikipdian suomenkielinen juttuki ja tähän mä en niitä biisei rupee luettelee mut ne selviää wikipekiasta eli http://fi.wikipedia.org/wiki/System_of_a_down
siin on linkki wikipediaan system of downiin ja siinä on vaan yks tommonen juttu mut siell on niit monta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592