SYSTEM OF A DOWN!

Kuuntelia..

Mä olen kuunnellu System of a downia joku vuoden verran ja se vaan kolahtaa. saattaa olla väärä palsta tälle, mutten osannu muualekkaan laittaa.. =)

Eli tarttisin listaa sen biiseistä. uusimmista ja vanhemmista. jos joku viittis listata tai laittaa jotain linkkii mistä löytyy =P

Ja sitten niille jotka tietää, niin eihän se ole lopettanut! Ollaan mietitty kaverini kanssa... =DD KIITOS SILLE JOKA VASTAA! Ja jos mahdollisimman sian saa vastauksii niin sitä parempi...

6

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • te kaxi..

      Elikkä system of a down ei ole lopettanut, onneksi...eka levy oli nimeltään system of a down eli bändin nimi (minkä todellakin varmaan jo tiesitte, mutta tiesittekö, että kundit ovat kotoisin Armeniasta, entisestä Neuvostoliitosta, Turkin naapurista. Muuttivat sitten USA:an..aika mielenkiintoista..
      Mulla on himassa kaikki levyt, joten löytyypi myös biisit, nyt en ole kotona, mutta varmaan joku kerkee laittamaan vastauksen tänne. Steal this album muuten taitaa multa puuttua.
      Mutta ilmoittele tällaiseen sähköpostiosoitteeseen kuin [email protected] eli se on mun jota käytän anonyymisti.
      Hauskat viikonloput !!

      • -niinkunjoo-
        Spederik kirjoitti:

        http://www.systemofadown.com/

        Kyllä kävi, mutta sivut ovat muistaakseni eng kieliset, enkä ole hyvä siinä... Wikipediaakin käytin hiukan mutta ajattelin että täällä olisi tietäväisempää porukkaa...


      • Zandsqui
        -niinkunjoo- kirjoitti:

        Kyllä kävi, mutta sivut ovat muistaakseni eng kieliset, enkä ole hyvä siinä... Wikipediaakin käytin hiukan mutta ajattelin että täällä olisi tietäväisempää porukkaa...

        englanniksi!


    • totally hypnotized

      Wikipediasta on myös suomenkielinen versio, mutta kannattaa tsekata myös englanninkieliset sivut, siinähän se kielitaitokin luonnonmenetelmällä kohenee kun on kiinnostava aihe. Suomenkieliset sivut ovat ainakin joidenkin bändien kohdalla sisällöltään aika suppeita ja amatöörimäisesti kirjoitettuja. Eli suosittelen englanninkielisiä sivuja. Olet oikealla tiellä muuten, SOAD on loistava uusi bändi. Ihmettelen kun kaikki kalkkiset ja uuskalkkikset (siis nuoretkin) haikailevat jotain 80-lukuu ja itkevät että nykyään kaikki rock on paskaa ja kuolemassa. Ihmeen vähän on keskustelua rockin saralla uusista bändeistä!? Popin puolella on ihan toisin, vaikka en itse siitä välitä, niin popparifanit ottaa innolla vastaan kaikki uudet tulokkaat, siinä olis rockareilla vähän opittavaa. No tulipa pitkä viikonloppusaarna, eläkäähän ihmisiksi, muttei liian;oD

      • hevi-haukka

        just kandee käyä kattoo noi wikipdian suomenkielinen juttuki ja tähän mä en niitä biisei rupee luettelee mut ne selviää wikipekiasta eli http://fi.wikipedia.org/wiki/System_of_a_down
        siin on linkki wikipediaan system of downiin ja siinä on vaan yks tommonen juttu mut siell on niit monta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe