SYSTEM OF A DOWN!

Kuuntelia..

Mä olen kuunnellu System of a downia joku vuoden verran ja se vaan kolahtaa. saattaa olla väärä palsta tälle, mutten osannu muualekkaan laittaa.. =)

Eli tarttisin listaa sen biiseistä. uusimmista ja vanhemmista. jos joku viittis listata tai laittaa jotain linkkii mistä löytyy =P

Ja sitten niille jotka tietää, niin eihän se ole lopettanut! Ollaan mietitty kaverini kanssa... =DD KIITOS SILLE JOKA VASTAA! Ja jos mahdollisimman sian saa vastauksii niin sitä parempi...

6

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • te kaxi..

Elikkä system of a down ei ole lopettanut, onneksi...eka levy oli nimeltään system of a down eli bändin nimi (minkä todellakin varmaan jo tiesitte, mutta tiesittekö, että kundit ovat kotoisin Armeniasta, entisestä Neuvostoliitosta, Turkin naapurista. Muuttivat sitten USA:an..aika mielenkiintoista..
      Mulla on himassa kaikki levyt, joten löytyypi myös biisit, nyt en ole kotona, mutta varmaan joku kerkee laittamaan vastauksen tänne. Steal this album muuten taitaa multa puuttua.
      Mutta ilmoittele tällaiseen sähköpostiosoitteeseen kuin [email protected] eli se on mun jota käytän anonyymisti.
      Hauskat viikonloput !!

• -niinkunjoo-
        Spederik kirjoitti:

http://www.systemofadown.com/

Kyllä kävi, mutta sivut ovat muistaakseni eng kieliset, enkä ole hyvä siinä... Wikipediaakin käytin hiukan mutta ajattelin että täällä olisi tietäväisempää porukkaa...

• Zandsqui
        -niinkunjoo- kirjoitti:

Kyllä kävi, mutta sivut ovat muistaakseni eng kieliset, enkä ole hyvä siinä... Wikipediaakin käytin hiukan mutta ajattelin että täällä olisi tietäväisempää porukkaa...

englanniksi!

• totally hypnotized

Wikipediasta on myös suomenkielinen versio, mutta kannattaa tsekata myös englanninkieliset sivut, siinähän se kielitaitokin luonnonmenetelmällä kohenee kun on kiinnostava aihe. Suomenkieliset sivut ovat ainakin joidenkin bändien kohdalla sisällöltään aika suppeita ja amatöörimäisesti kirjoitettuja. Eli suosittelen englanninkielisiä sivuja. Olet oikealla tiellä muuten, SOAD on loistava uusi bändi. Ihmettelen kun kaikki kalkkiset ja uuskalkkikset (siis nuoretkin) haikailevat jotain 80-lukuu ja itkevät että nykyään kaikki rock on paskaa ja kuolemassa. Ihmeen vähän on keskustelua rockin saralla uusista bändeistä!? Popin puolella on ihan toisin, vaikka en itse siitä välitä, niin popparifanit ottaa innolla vastaan kaikki uudet tulokkaat, siinä olis rockareilla vähän opittavaa. No tulipa pitkä viikonloppusaarna, eläkäähän ihmisiksi, muttei liian;oD

• hevi-haukka

just kandee käyä kattoo noi wikipdian suomenkielinen juttuki ja tähän mä en niitä biisei rupee luettelee mut ne selviää wikipekiasta eli http://fi.wikipedia.org/wiki/System_of_a_down
        siin on linkki wikipediaan system of downiin ja siinä on vaan yks tommonen juttu mut siell on niit monta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      116
      7133
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5271
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3240
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      38
      2307
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1168
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe