SYSTEM OF A DOWN!

Kuuntelia..

Mä olen kuunnellu System of a downia joku vuoden verran ja se vaan kolahtaa. saattaa olla väärä palsta tälle, mutten osannu muualekkaan laittaa.. =)

Eli tarttisin listaa sen biiseistä. uusimmista ja vanhemmista. jos joku viittis listata tai laittaa jotain linkkii mistä löytyy =P

Ja sitten niille jotka tietää, niin eihän se ole lopettanut! Ollaan mietitty kaverini kanssa... =DD KIITOS SILLE JOKA VASTAA! Ja jos mahdollisimman sian saa vastauksii niin sitä parempi...

6

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • te kaxi..

      Elikkä system of a down ei ole lopettanut, onneksi...eka levy oli nimeltään system of a down eli bändin nimi (minkä todellakin varmaan jo tiesitte, mutta tiesittekö, että kundit ovat kotoisin Armeniasta, entisestä Neuvostoliitosta, Turkin naapurista. Muuttivat sitten USA:an..aika mielenkiintoista..
      Mulla on himassa kaikki levyt, joten löytyypi myös biisit, nyt en ole kotona, mutta varmaan joku kerkee laittamaan vastauksen tänne. Steal this album muuten taitaa multa puuttua.
      Mutta ilmoittele tällaiseen sähköpostiosoitteeseen kuin [email protected] eli se on mun jota käytän anonyymisti.
      Hauskat viikonloput !!

      • -niinkunjoo-
        Spederik kirjoitti:

        http://www.systemofadown.com/

        Kyllä kävi, mutta sivut ovat muistaakseni eng kieliset, enkä ole hyvä siinä... Wikipediaakin käytin hiukan mutta ajattelin että täällä olisi tietäväisempää porukkaa...


      • Zandsqui
        -niinkunjoo- kirjoitti:

        Kyllä kävi, mutta sivut ovat muistaakseni eng kieliset, enkä ole hyvä siinä... Wikipediaakin käytin hiukan mutta ajattelin että täällä olisi tietäväisempää porukkaa...

        englanniksi!


    • totally hypnotized

      Wikipediasta on myös suomenkielinen versio, mutta kannattaa tsekata myös englanninkieliset sivut, siinähän se kielitaitokin luonnonmenetelmällä kohenee kun on kiinnostava aihe. Suomenkieliset sivut ovat ainakin joidenkin bändien kohdalla sisällöltään aika suppeita ja amatöörimäisesti kirjoitettuja. Eli suosittelen englanninkielisiä sivuja. Olet oikealla tiellä muuten, SOAD on loistava uusi bändi. Ihmettelen kun kaikki kalkkiset ja uuskalkkikset (siis nuoretkin) haikailevat jotain 80-lukuu ja itkevät että nykyään kaikki rock on paskaa ja kuolemassa. Ihmeen vähän on keskustelua rockin saralla uusista bändeistä!? Popin puolella on ihan toisin, vaikka en itse siitä välitä, niin popparifanit ottaa innolla vastaan kaikki uudet tulokkaat, siinä olis rockareilla vähän opittavaa. No tulipa pitkä viikonloppusaarna, eläkäähän ihmisiksi, muttei liian;oD

      • hevi-haukka

        just kandee käyä kattoo noi wikipdian suomenkielinen juttuki ja tähän mä en niitä biisei rupee luettelee mut ne selviää wikipekiasta eli http://fi.wikipedia.org/wiki/System_of_a_down
        siin on linkki wikipediaan system of downiin ja siinä on vaan yks tommonen juttu mut siell on niit monta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe