se "vanha" biisi missä lauletaan jotain: life is great -na naa naa na naa :D kun se on niin hyvä ja haluaisin ettii sen limewiren kautta, mut en tiedä nimee
mikä on se biisi..?
4
346
Vastaukset
- ja esittäjähän
on Opus... En tiedä mitä tarkalleen meinaat...
- vielä tuohon
Niin moni, ja korostan sanaa moni, kuvittelee, että tuon kappaleen nimi on "Life is life". Vaan väärässäpä ovat. Kappaleen nimi on "Live is life". Tosin jos aikoo laittomasti imuroida tuon netistä, niin se on aika sama millä nimellä hakee, kun joku törppö sen on kuitenkin nimennyt väärin.
- <kertokaa>
kiitos sulle :)
- skriivaaja...
vielä tuohon kirjoitti:
Niin moni, ja korostan sanaa moni, kuvittelee, että tuon kappaleen nimi on "Life is life". Vaan väärässäpä ovat. Kappaleen nimi on "Live is life". Tosin jos aikoo laittomasti imuroida tuon netistä, niin se on aika sama millä nimellä hakee, kun joku törppö sen on kuitenkin nimennyt väärin.
Niin no, no niin.
Kuten sanoit moni, kuten minäkin olen sen noin luullut olevan. On ikävää että haukut minuakin törpöksi, joka pienenä poikana c-kasetin kansiin vuonna 86-87 kirjoitin sen juuri muotoon "life is life".
Pilkkuahan saa nussia, ei siinä mitään, näin Suomen leveysasteilla sillä ei juurikaan taida olla merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984