millasii te gootit ootte pohjimmiltanne.. oon rakkastunu goottiin et kandeeko ruveta iskemää?
KYSYMYS GOOTEILLE
5
708
Vastaukset
- kesä sika
kaikki on erilaisia jotkut on ärtysiä jotkut on kivoja mutta suurin osa gooteista on gooteille kivoja
- hevi tyttö
Mun tuntemani gootit on kivooi mut ite tosiaan olen kärttynen kun anpiainen. Et kuka tahansa mua ei ala iskee esim 25w mies aikoo. Nii pikkuselta saa turpii no ei ihan sama siitä vaan.
Oon nähny gootin ja jonkun taviksen kahestaan se oli vähän outoo jäin tuijotaa niitä... - goottityttö
no yleensä gootit on dramaattisia, mutta aika romantikkoja, joskus.
onnea vaan iskemiseen. - göötit
Ne semmoset truu gootit, jotka kuvittelee olevansa ainoita oikeita gootteja, ja joilla on vähä pissa noussu päähän, ei oo ollenkaan kivoja. Tunnen joitakin gootti-ihmisiä, jotka oikeasti kuvittelevat olevansa parempia kuin muut.
Mutta sitten on niitä kivoja mukavia gootti-ihmisiä, jotka hyväksyy kaikki sellasina kuin ne on eivätkä yritä esittää mitään.
Ihmisiä on erilaisia, ei muuta kuin kokeilemaan onneaan! - gothicbiatch
gootit on ihania,ja ihan normaaleja ihmisiä... niinkuin muutkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220