Voisitteko kertoa rakkaat ystävät onko seuraavat biisit E-roticin biisejä: Charlene sekä Boys Boys Boys tai toinen nimi tälle biisille Be my lover boy... eli jos on niin miltähän E-roticin levyltä nämä biisit löytyy ja onko nuo niiden oikeat nimet? löysin nuo biisit mutta en löydä niiden nimiä e-roticin sivuilta että miltä albumilta ne on... joten voisiko viisaammat valistaa minua? :)
E-ROTIC, onko seuraavat e-roticin biisejä ja mitkä niiden oikeat nimet on??
Mila^
4
773
Vastaukset
- Sabrina oli se
Boys Boys Boys oli Sabrinan iso hitti aikoinaan.
- Mila^
Kyllä mä Sabrinan biisin tiedän, ei se se ole vaan sellanen poppitusrytkytys, joltain 90-luvulta... mut tää biisi menee Boys boys be my boy, I wanna feel yor body, boys boys be my boy, tonight I´m ready honey jne....
- kappaleen
esittää Smile.dk
- Musailija
Charlene on Missing Heartin biisi!
http://www.eurodancehits.com/missingheart/discography.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258